Mitkä ovat tehokkaita keinoja pilata Audi (siis joidenkin mielestä)? Tässä on nyt saanut tehokkaasti kuulla oman Audin muuttuneen Skoda Passatiksi keulan rinkuloiden poiston myötä tai vaikka ne olisivat vaan tummina keulalla. Tästä sitten kyti ajatus, että mikä muu aiheuttaa vastaavaa reaktiota, mikä on väärin kun Audia laittelee mieleisekseen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audin pilaaminen
Collapse
X
-
Melkein kaikki levikehommelit ellei ne ole alkuperäisiä. Yleensäkin kaikki mitkä ei ole hillittyjä tai esim s-line juttuja. Ei se maski vielä paha ole mut ne rinkulat kannattaa pitää paikallaan. Orkkis miehet on erikseen, hyvällä maulla tehtynä tuning on ihan jees. Näin kai se määritelmä menee audin tuunauksessa.
-
Tämä nyt pätee vähän joka autoon mutta lähinnä noitten yliampuvien korisarjojen laitto. Kaupungilla näkee välillä niin hirveen näkösiä susia. Sittenku ne reppanat eivät itse tajua , että se auto näyttää aivan hirveältä. Nettiauto pullollaan näitä , hyvät naurut saa ainakin jossei muuta. Ja sittenku siinä 1.3l corollassa on se 3* rosteriputkisto ja pörinää on ku vauhtiajoissa, paitsi että se laitos kun ei kulje mihinkään. Lisätään nyt nämä yli-isot lintulaudat vielä, oivoi.
Toki nämä mitkä on ajan kanssa tehty , hillityt korisarjat ym. On todella näyttäviä pelejä +1. Ei muuta tähän hätään :)
Comment
-
Kaikenmoiset lintulautahökötykset (jotkut sanovat niitä spoilereiksi) poislukien nuo orggis-RS-lipat, jotka ovat erittäin hillittyjä. Ja yleensäkkin ns. nipponi-tyylinen överi tuning.
Ja Toni, ei siinä sun Audissa oo mitään vikaa ainakaan sen perusteella mitä oon kuvan nähny, vaikka mustat rinkulat onkin keulilla. Mutta jos meinaat kokonaan pois jättää, ni sitten kyllä tulee se skoda-passatti-lookki.
Comment
-
Muutama asia, jotka hymyilyttävät minua:
- ylileveät vanteet suhteessa renkaisiin
- yliampuvat madallukset erityisesti silloin, kun camberit on jääneet säätämättä/säätövarat loppuneet kesken ja erityisesti tämä setti yhdistettynä yhdistettynä edelliseen
- kolmen tuuman pakoputkenpää(t)
Comment
-
Itse olen hoitanut asian olematta tippaakaan kiinnostumatta mitä toiset ihmiset Audieni ulkonäöstä ajattelevat. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja valtsu Näytä viestiEn tiiä olenko ainut, mutta minusta nuo 3" päät istuu puskuriin paremmin kun orkkikset!
vs
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja braze Näytä viestiMitkä ovat tehokkaita keinoja pilata Audi (siis joidenkin mielestä)? Tässä on nyt saanut tehokkaasti kuulla oman Audin muuttuneen Skoda Passatiksi keulan rinkuloiden poiston myötä tai vaikka ne olisivat vaan tummina keulalla. Tästä sitten kyti ajatus, että mikä muu aiheuttaa vastaavaa reaktiota, mikä on väärin kun Audia laittelee mieleisekseen?
Teet just sellasen kun itse tykkäät, älä välitä muiden mielipiteistä.
Ja tietty muistat, että jos kysyt toisen mielipidettä, ei siitä saa vetää hernettä nenään.
Pahin tapa pilata auto, on tehdä kaikki sinne päin. Ihan sama onko hieno tai ruma korisarja, karmean siitä tulee viimeistään, kun asennus on tehty niin, että saumat irvistää ja näyttä että ekassa töyssyssä tippuu kaikki kuidut matkalle.
Eli teet mitä teet, tee se huolellisesti. Saumat tasan, teipeistä kuplat pois, jne jne...
Comment
-
Jostakin syystä rupesin nauramaan kun luin otsikon.
Asiaan: Ehkä karseinta mitä olen nähnyt, on se että Audiin laitetaan japanilaistyyliset yliampuvat helmalevikkeet ja puskurit. Puhumattakaan niistä lintulaudoista. Etupuskuri on ainoa jonka kanssa ei ihan niin nuukaa ole. Eihän ne alkuperäiset puskurit mahdu jos keulassa on iso cooleri ;)
Makuasioita, niistä ei voi kuin kiistellä.
Comment
-
Jere, mä en ole vetänyt ensimmäistäkään palkokasvia nekkuuni, enkä aio vetääkkään. Hyvä väittely on aina parempi kuin itkeä nurkassa itsekseen. Juuri muiden yksikantaisista mielipiteistä lähti ajatus tähän väittelyyn, joskos sitä löytyisi muitakin pahuuksia joita omaan katiskaan voisi soveltaa =D
Mä kun en ole audi fanaatikko vaan se on vain yksi merkki siinä missä muutkin, ja jos sille jotain teen niin teen sen tasan tarkkaan siten miten itse haluan enkä siten miten muut haluaisi sen olevan.
Mutta se on kyllä totta, et jos ei saumat istu ja pinnat on kuin perunapeltoa niin siinä kohtaa mennään vahvasti metsään. :)
Comment
-
Tuning malliset audi "look" led ajovalo umpiot, bmw angel eys malliset dingendangeli umpiot (sopii muutamaan audii), isot vanteet ilman madallusta = traktori :D cupra lippa normi puskurissa, motonetin/ bilteman pörinä pöntöt vinksalle asennettuna varsinkin. Kaikkea on tullu nähtyä kylillä ja tapahtumissa :) OEM+ ja silmä lepää vag vehkeissä.
Comment
-
Autotehtaalla on aikaa miettiä linjoja vuosia
Itsellänikin on muuten 3" putkenpää, johtuen siitä seikasta että se putki on kaikista muistakin kohdista 3". :)
Comment
-
Omaan silmään sopii kyllä nuo tummat rinkulat keulilla paremmin kuin orkkis kromit.
Ylipäätään niin, että kromit sopivat vanhoihin jenkkeihin + muihin vanhoihin kulkineisiin, harvoin uudempiin autoihin.
Ja jos siististi laitetut 3" pakoputkenpäät, niin ehdottomasti paremmat näköiset, kuin alkuperäiset mehupillit.
Omaan silmään ottavat eniten ehkä nuo kaikki levikehirvitykset. Tai jos on siinä jotenkuten onnistuttu, niin sitten saman auton sisusta on kuin pommin jäljiltä. Kontrasti on karmea.
Comment
-
Jaahas, kylläpä pakoputkenpää herätti suuria tunteita. Jotenkin arvasin tässä näin käyvän.
Ne on liian pienet, pitäs olla neljän tuuman.
Korjataan nyt sen verran, että ymmärrän kyllä ison pakorännin, jos kiukaan löylyt sellaisen poistumistien vaativat, mutta silti "ylikokoinen" pakoputkenpää on melko koomisen näköinen.
Ja tämä nyt oli vain minun mielipide. Sitä kysyttiin ja sitä saa mitä tilaa. Ei tästä tarvitse kenenkään pahoittaa mieltänsä.
Comment
-
Pätee tosin muihinkin kuin Audeihin...
- (Mauttomat) tarvikevanteet
- Madallus jossa rengas "uppoaa" lokasuojan sisään
- Rengasta leveämmät vanteet, jotka näkyvät kumin ohi edestä ja takaa
- Kiiltävät listat ikkunoiden ympärillä
- Konsernin ulkopuoliset korin osat
Lisääkin löytyy mutta eiköhän näillä jo jonkun saa takajaloilleen ;)
Comment
-
Yliampuvat korisarjat ja lintulaudat, koriin ja toisiinsa sopimattomat värit yhdistettynä noihin Barzetta-tusinavanteisiin on sellanen yökkörefleksin aiheuttava yhdistelmä. Ja noitaki kun näkee niin pirun paljon. Heti tuossa taloyhtiön parkkiksellaki on pari sellasta, toinen S40 Volvo ja toinen Toyota Supra.
Pätee kyllä jokaikiseen automerkkiin. Mutta sama resepti toimii toki konserninkin autoihin.
Ja mun mielestä esim. A4:n keulasta tulee "Passattimainen", jos repii rinkulat irti tai "maalaa ne näkymättömiin", eli mustiksi.Viimeksi muokannut mstr; 3.6.2012, 21:05.
Comment
Comment