Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin pilaaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Pätee tosin muihinkin kuin Audeihin...
    - (Mauttomat) tarvikevanteet
    - Madallus jossa rengas "uppoaa" lokasuojan sisään
    - Rengasta leveämmät vanteet, jotka näkyvät kumin ohi edestä ja takaa
    - Kiiltävät listat ikkunoiden ympärillä
    - Konsernin ulkopuoliset korin osat
    Lisääkin löytyy mutta eiköhän näillä jo jonkun saa takajaloilleen ;)
    En tiedä tarkoititko vain jälkiasenteisia, mutta jos ja kun tehdaskin ne on kromilistat todennut toimiviksi, niin kyllä ne sinne kuuluvat

    Comment


    • #32
      Lintulaudat ja ihan mitkä tahansa killuttimet mitkä roikkuu taustapeilistä. Etupuskurit mallia goatse. Peltivanteet. Auton yleinen siisteys, puolen vuoden paskat päällä ja sisältä kuin roskalava. Nuo noin yleisellä tasolla. Oman mielen mukaan myös mallimerkinnät sun muut tunnisteet on kans turhia, poislukien keulan rinkulat.

      Comment


      • #33
        Omasta mielestäni auto, kun auto voi olla hienon näköinen, jos vain siististi ja tyylikkäästi tehty. Myös iso lintulauta voi sopia kokonaisuuteen hyvinkin. Esimerkiksi joissain drifting laitteissa oikein hyvän näköinen, mutta jos "drifteri" on lastattu täyteen viihde-elektroniikkaa niin sitten ei välttämättä sovi, mutta joitakin mukavia poikkeuksia toki on.

        Minkä tahansa auton saa pilattua liiallisilla ylilyönneillä, huonosti istuvilla osilla ja huonolla maalipinnalla (ml oman autoni nykyinen maalipinta).

        Omaan silmää parhaiten kuitenkin miellyttää hillityllä korimuutoksilla rakennetut matalat yksilöt.

        Comment


        • #34
          En tiedä pilasinko muitten mielestä, mutta istutin 2.2t 20v aan S4 moottorin bemarin e30 m3 look koppaan.
          Eipä oo vielä kukaan pahemmin haukkunut...

          Ja kyllä noi vakio putkenpäät on aika pieniä!!!

          Comment


          • #35
            Minua ei haittaa jos uudempiin autoihin on laitettu kalliit korisarjat ja parin tonnin vanteet, mutta sitten saattaa pieni virnistys käydä huulilla jos lopputulos on kauheamman näköinen kuin alkuperäiskuntoinen auto. Näin tapahtuu yllättävän usein...

            Liekkö vanhuus tavoittanut, mutta nykyään tulee ihasteltua siistiin originaalikuosiin laitettuja autoja merkkiin ja malliin katsomatta. Toki vanhat Mersut, Bemarit ja muut sakemannit on ykköskastissa, mutta elämyksiä voi saada yllättävistä malleista. Muistan kiinnittäneeni huomion tässä keväällä hienoksi laitettuun "nappisilmä" 1200L Ladaan ja vanhat takaveto Opelit ja Forditkin hivelevät parhaimmillaan silmää.

            Comment


            • #36
              Kylläpäs onkin helppo ilmeisesti pilata orkkissivulista miesten autot, jos ei mitään osaa edes saa laittaa missä ei ole audin logoa... Oma mielipide on, että mitä vaan palikoita saa laittaa niin kauan kuin auto näyttää hyvältä, ei sitä voi erikseen määritellä "jos sä laitat sen ja sen niin tulee ruma!!!".

              Comment


              • #37
                Vakioalustat ja liian pienet vanteet :D

                Comment


                • #38
                  En tiedä tarkoititko vain jälkiasenteisia, mutta jos ja kun tehdaskin ne on kromilistat todennut toimiviksi, niin kyllä ne sinne kuuluvat
                  http://dayerses.com/data_images/post...udi-rs4-02.jpg
                  Sanoisin, että eipä tuo rs pahan näköinen olisi vaikka kromilistat olisivatkin mustat. Kromi lähtökohtaisesti tuo mieleen huvijahdit, vähän niinkuin jalopuu. Audin merkkiin ja perälautateksteihin kromi soveltuu kyllä.

                  Comment


                  • #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja Juuzmo Näytä viesti
                    Kylläpäs onkin helppo ilmeisesti pilata orkkissivulista miesten autot, jos ei mitään osaa edes saa laittaa missä ei ole audin logoa... Oma mielipide on, että mitä vaan palikoita saa laittaa niin kauan kuin auto näyttää hyvältä, ei sitä voi erikseen määritellä "jos sä laitat sen ja sen niin tulee ruma!!!".
                    Mulle on ihan sama, vaikka olisit tehnyt itse sen korisarjasi. Mutta jos auto alkaa näyttää batmobiililta tai lumiauralta, se on ruma (IMO).

                    Eli ei väliä mitä laittaa ja kenen / minkä tekemää. Pääasia on, miltä se näyttää. Meikäläisen silmää vaan miellyttää tuo "orkkishenkisyys", ei se, että varaosanumero löytyy Etkasta.

                    Comment


                    • #40
                      Sanoisin, että eipä tuo rs pahan näköinen olisi vaikka kromilistat olisivatkin mustat.
                      Tämä taas näitä makuasioita. Minä en ymmärrä ollenkaan tätä nykyistä mustien listojen villitystä. Audin rosterilistat on monin verroin siistimmän näköiset, kuin mustat listat, jotka vaan on mitäänsanomattoman ja tylsän näköiset.

                      Comment


                      • #41
                        Heh, oma ysikymppini on jo tehtaalta vuonna 1989 lähtiessään ollut mustilla listoilla ja mielestäni sopii erityisesti siihen paljon paremmin kuin kromit/rosterit. En tosin tiedä oliko se silloin jo villitys, ilmeisesti ei. :)

                        Sitä ei käy kyllä kieltäminen, että Audin muotoiluosasto taitaa kromin käytön. Se on helppo vetää överiksi, jolloin autosta tulee halvan joulukuusenkoristeen näköinen. Kuitenkin esim. A6 ja A8-malleihin korityypistä riippumatta kromit soveltuvat varsin hyvin. Eikä se nyt tuosta risastakaan varsinaisesti silmille hypi, mutta itse olen sitä mieltä että kromi ei kuulu urheilu(llisiin) autoihin.

                        Comment


                        • #42
                          mm. tämä on kyllä mielestäni pilattu kasi, vaikka onkin kromilistat :)
                          http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=7671

                          Comment


                          • #43
                            Osilla on eroa, kyllä rinkeliosat hyvinkin puoltavat paikkaansa. Mulla on tarvikemallinen ja Lehtosaarella orggis RS6-lippa liimattuna bitukkaan. Lopputulos on kuusnolla Mikan eduksi. Jäi oikein harmittamaan kun Alastarolla vertailtiin. Vaikka mulla sentään on se gekko. :-p

                            Comment


                            • #44
                              Punaseksi tai keltaset maalatut jarrusatulat. Muutenkin punasen käyttö esim vanteissa ja muitakin värejä löytyy mitkä vaan ei sovi minkään korivärin kanssa.

                              Liian isot pakoputkenpäät. Ymmärrän, jos se tai ne on oikeasti tarpeen virittämisen johdosta, mutta eikai jossain vvfiltterillä ja angel eyes valoilla tunatussa 1.8t:ssä semmosta tartte?

                              Comment


                              • #45
                                Se jotenkin ärsyttää kun mallimerkinnät irrotetaan jostain päin autoa, miksi ne pitää liimata jonnekin päin sisustaa? Se on typerän näköistä.

                                Comment


                                • #46
                                  Noista pakoputkenpäistä, ainakin B6 1.8t:ssä on vakiona niin naurettavat mehupillit ja kun vielä ulostulot molemmin puolin, pidän ihan asiallisena laittaa jonkunnäköiset hieman vakiohalkaisijaa suuremmat röörit sinne täyttämään puskuriin valmistetut aukot. Omasta mielestä hölmön näköistä jos puskurissa on n. 100mm lovi ja siellä keskellä nököttää alkuperäinen max. 50mm mehupilli, varsinkin kun tuplaulostulot ovat selkeästi ulkonäköseikka.

                                  Comment


                                  • #47
                                    DTM-putket, Barzettan vanteet, merkitön maski.

                                    Ai niin, nämä taisikin löytyä omasta autosta. Noh, menkööt!

                                    Comment


                                    • #48
                                      Punaseksi tai keltaset maalatut jarrusatulat.
                                      Minusta nämä istuvat urheiluautoon tai hyvin urheilulliseen henkilöautoon, kuin nenä päähän, mutta tavallisessa kinnerissä ne on melko lailla yliampuvat ja aiheuttavat samankaltaisen humoristisen fiiliksen, kuin se >=3" pakoputkenpää.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Alkuperäinen kirjoittaja Mike Beuf Näytä viesti
                                        DTM-putket, Barzettan vanteet, merkitön maski.

                                        Ai niin, nämä taisikin löytyä omasta autosta. Noh, menkööt!
                                        Hyvä Beuf...repesin :D !

                                        Comment


                                        • #50
                                          Mä en tajuu tota 3" ulostulon hirvittämistä. Noin pieni kokohan oikeesti on jo vakiona vehkeis, jos putken ulkomittaa hakee. Eihä se o ku 76mm. Eri asia on toki jos putkisto on muuten jotai mehupillia tyyliin 50mm ja sit joku perus nippontyylinen 5" ulostulolla takapönttö. Eniten autoja pilaa tehdas kyl oikeastaan. Jopa barzettaa rumemilla vanteilla ja allroad korkeudella tavankin autot. ;)

                                          Comment


                                          • #51
                                            Rieger, Caractere, mitä näitä nyt on.. Ai niin ja mustat vanteet.

                                            Comment


                                            • #52
                                              12" leveillä vanteilla olevat 205 gummit + takaluukun päälle kyhätty -mä tein sen ihan ite- siipirakennelma.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Joo,älyttömät venyt on rumia, tyyliin 205-235 kumi ja 11-12" vanne. Se näyttääkin jo siltä että voiko/uskaltaako niillä ees ajaa, tietysti halvempiahan ne 205 kumit on kuin 295 leveät...

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Ei se kyllä aina rahasta ole kiinni vaan siitä, ettei se vanne enää mene sen pullakumin kanssa auton alle.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                                                    Mä en tajuu tota 3" ulostulon hirvittämistä. Noin pieni kokohan oikeesti on jo vakiona vehkeis, jos putken ulkomittaa hakee. Eihä se o ku 76mm. Eri asia on toki jos putkisto on muuten jotai mehupillia tyyliin 50mm ja sit joku perus nippontyylinen 5" ulostulolla takapönttö. Eniten autoja pilaa tehdas kyl oikeastaan. Jopa barzettaa rumemilla vanteilla ja allroad korkeudella tavankin autot. ;)
                                                    Tuo 3" röörinpää on ihan tehtaalta vakiona jopa 1,2-koneisissa uusissa joten ei kai se nyt iso voi olla... Toisin oli viime vuosituhannella.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      "Ei se kyllä aina rahasta ole kiinni vaan siitä, ettei se vanne enää mene sen pullakumin kanssa auton alle."


                                                      Niimpä. Ongelmahan on silloin: liian leveät vanteet, liian ahtaat kaaret....

                                                      Ei noi todelliset ongelmat korjaannu sillä että laitetaan ihan älytön rengas/vanne yhdistelmä.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Varmin nakki unohtu. Demec.. Onneksi heiltä ei taida enää uusia hengentutoksia tulla..

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Kyllähän Audissa eniten ällöttää juurikin nuo japaninriftereihin 'tarkoitetut' korisarjat tai muut vastaavat kittitekeleet. Myöskin jotkin kromitaustaiset leditakavalot laittaa pudistelemaan päätä. Ja miksi se Wunderbaumi täytyy ajaessakin olla roikkumassa siellä etupuskurissa/sivupeilissä, jos se on Wörthersee videossa nähty?

                                                          Joo ja Barzetta, vaikka itsellä ne alla onkin. Tosin edellisen omistajan toimesta. Mutta ei ole tohtinut hävittää, kun aika paljon joutuu hiekkateitäkin suhaamaan.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                                                            Hyvä Beuf...repesin :D !
                                                            Joo, muakin naurattaa. Toisaalta vähän harmittaakin, mutta eipä ole varaa laittaa kahden kuukauden palkkaa Bebseihin joten näillä mennään toistaiseksi.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Niimpä. Ongelmahan on silloin: liian leveät vanteet, liian ahtaat kaaret....

                                                              Ei noi todelliset ongelmat korjaannu sillä että laitetaan ihan älytön rengas/vanne yhdistelmä.
                                                              Korjaantuuhan. Kuvio kaaren sisäpuolella = laillinen siinä mielessä. Problem solved.

                                                              Itse taas olen sitä mieltä että nimenomaan ylisuuri kumi kapealla vanteella on järkyttävän ruma. Mitä järkeä laittaa jollekkin orkkis 7,5" vanteelle 235 kumi? Eikö sekin lasketa jo venykumiksi? Ja on vieläpä epäturvallista kun se möhköfantti sitten taittuu mutka-ajossa alle.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X