Tuottaa meinaten 10vt pakokaasua ihan erilailla kuin 20vt joten myös herää ihan kohtuullisesti hyvin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
100 10v biturbo..?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja JVTL Näytä viestiEikös 2v kansiin, turbot tule yli mitoittaa?
Comment
-
Mä olisin hyvin vahvasti siinä uskossa, että HY35 ei sovi mihinkään muuhun kuin siihen kompressoriin/aggregaattiin/ruohonleikkuriin mihin se on alunperinkin tarkotettu. Ylihypetetty, ja monessamonessamonessa paikassa jommosen paskaksi todettu kampe.
Comment
-
Mä olisin hyvin vahvasti siinä uskossa, että HY35 ei sovi mihinkään muuhun kuin siihen kompressoriin/aggregaattiin/ruohonleikkuriin mihin se on alunperinkin tarkotettu. Ylihypetetty, ja monessamonessamonessa paikassa jommosen paskaksi todettu kampe.
Comment
-
-
Tää ny on osakseen jo vähän turhaa ja offtopiccia, mut jatketaan tähän:
Tuo hy35 ei todellakaan ole se ahdin jota lähtisin itse ihan ensisijaisesti laittamaan 5syl. koneeseen.
Kokeilu mielessä tosin miks ei, vaikka lopputulema on jo lähes varmasti tiedossa.
Mutta mielestäni varsin turhaa haukkua sitä ihan täysin paskaksi, ilman suurempia/mitään perusteita?
Tiedän hyvin varmasti vain yhden 1,8l 16v koneen jossa se toimii valtavan hienosti.
Herää alhaalla ja jaksaa ylös
Toki nokkien ajoituksista riippuen 1,5bar ahdolla pakopainetta ~6krpm jälkeen on jo sen 1,7-2bar mutta vetää kyllä silti mielestäni varsin raikkaasti ihan rajoittimelle asti.
Ihan tosissani tulen ostan vaikka sulta jonkun, minkä tahansa ahtimen, jos se on parempi ominaisuuksiltaan kuin tuo. Hintaan 750€....
Comment
-
HY on tiukasti alkuperäisen kokoonpanonsa kanssa naimisissa oleva turbo, jonka pakopuoli ei ole balanssissa kompressoripuolen kanssa, eikä se siksi ole hyvä. Otso on ensimmäinen, jolta olen kuullut HY:stä edes orastavasti positiivisen kommentin.
"Kaikilla muilla" herää kivasti, mutta painuut tukkoon samantien. Poislukien tietysti tietyt twin turbo kokeilut, jossa eivät myöskään heränneet.
Vitoskone vaatii isompaa pakopuolta kompressoriin nähden, kuin neloskone, joten HY:n ongelma ilmenee vielä tehokkaammin.
8 pesä on liian pieni vitoseen.
Comment
-
Mikä olisi sitten hyvä kokoinen pakopesä 10v?
http://www.hevosvoima.com/shop/index...oducts_id=1150
Herääkö tuo alempaa kuin 5000rpm?
Comment
Comment