Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Posteja tulee jenkeistä tuplat mitä toi setti maksaa. Tarttisin pelkät liukutappien kumit, se keskellä oleva iso pölysuojakumi on hyvässä kunnossa. Mutta ei sit ilmeisesti oo muualta saatavissa.

    Comment


    • Ketään testannut TA technixin coolereita?
      Onkohan noista mihinkään?
      http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx...4-b5-rs4.html/

      Tässä risassa kai käytetty (ainakin monikko muodossa niin luulisi olevan SMIC)
      https://www.youtube.com/watch?v=ZkmL7BC6scQ

      Siirretty -> http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44532
      Viimeksi muokannut J.Paavi; 9.8.2016, 11:54. Perustelu: Siirretty toiseen keskusteluun

      Comment


      • 1 Fault Found:
        01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

        mistä tuollainen sensori löytyy?

        Comment


          http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44689

          Comment


          • Semmonen tuli mieleen itelle kun 2.7 bit s4 piristämässä niin meneekö ne 2.4 kannet ihan suoraan tarviiko säädettävät nokkapyörät kuitenkin vai miten homma tapahtuu?

            Comment


              Menee suoraan paikoilleen.

              Comment


                Onko 2.4 vaparin nokilla jotain arvoa? Mietin että puranko niitä irti kun on yhden koneen jäämistö josta toinen kansi rikki mutta kepit näyttäis ihan ehjiltä.

                Comment


                  Imunokat ilmeisesti samat kun risassa. Pakosethan kaikki onkin bitukoissa samanlaiset.

                  Comment


                  • Onkos venttiilit kuitenkin samankokoset noissa 2.4 kansissa kun 2.7ssa

                    Comment


                      Muistaakseni on. Korjatkoon jos väärässä olen. Mutta ilmeisesti eri matskua. Imupuolen kanavathan on 2.4 kansissa isoimmat.

                      Comment


                      • Onhan monet niitä laittanu mitä lukenu toivottavasti kestää vakio venat 2.4 hengissä vielä + 500hp tienoilla. kuulostaa kyllä aika rajulle että 160 heppasen koneen kannet kestää noita tehoja

                        Comment


                          Ainakin 2.8 ja 2.7t kansissa on samankokoiset venttiilit. Imuventtiilit molemmissa samaa matskua, mutta pakoset on 2.7:ssa natriumtäytteiset/kuumalujat.

                          2.7:n pakovena maksaa Sparetolla 11.70€/kappale, eli minun mielestäni ei kannata vaparin venoilla kokeilla onnea.

                          Comment


                            Kyllä myös 2.4:ssä on saman kokoiset venttiilit.

                            Venttiilin kiilauran korkeudessa on eroa, biturbossa se on lähempänä lautasta joten jousi on kireämmällä. Senkin takia laittaisin oikeat venttiilit sinne.

                            Comment


                            • Eli laittaa niihin 2.4 kansiin 2.7 pako ja imu venttiilit ymmärsinkö oikein?

                              Comment


                                Tuossapa löytyy kattava englanninkielinen selvitys allekirjoittaneelta. :)

                                https://audisrs.com/viewtopic.php?f=...Sodium#p491053
                                Viimeksi muokannut Killeri; 5.1.2019, 16:28. Perustelu: Linkki korjattu.

                                Comment


                                • Noni tostahan saakin jo kaiken tiedon , pääsee rakentamaan:)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Lupe-81 Näytä viesti
                                    Tuossapa löytyy kattava englanninkielinen selvitys allekirjoittaneelta. :)

                                    http://audisrs.com/sutra491030.php#491030
                                    Viimeiseltä sivulta näköjään löytyy lisää tietoa kuvineen venttiileistä, allekijoittaneelta :)

                                    Comment


                                      HJELP!

                                      Bensapumpun vaihto tuli eteen... No, ajattelin laitta ässään Boschin 044 pumpun ja sellaisen hankin. En ole vielä avannut tankkia ja tiedustelisin meneekö tuo 044 vanhoille kiinnikkeille? Jostain lueskelin, että b5 RS4 muovihärpäkkeeseen tuo menisi, mutta miten on S4 laita??
                                      Tarvitseeko ottaa jotain muuta huomioon?
                                      Viimeksi muokannut JPStone; 21.8.2016, 11:06. Perustelu: kirotushäriö

                                      Comment


                                        Siinä RS4 ja 044 pumput vierekkäin. Koko ero on aika huima. Osta suosiolla sopiva teline pumpulle.
                                        Polttoainepumppu: 0 580 254 044
                                        Kehto: 895 201 779 H
                                        Siivilä: 895 201 531 A
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Onko jollakin tiedossa osanumeroa tulipellin kierretapeissa kiinni oleville nippusidekiinnikkeille? Näyttävä vähän http://www.ebay.com/itm/301836791587?rmvSB=true näiltä, mutta ovat kertakäyttöisiä.

                                          Comment


                                            Aamupäivän tuotos:
                                            044 Bosch bensapumppu sovitettuna S4 orkkis kannattimiin!

                                            Lähtötilanne


                                            Ja tuotos


                                            Ja porkkis, ensimmäinen vaihe suoritettu! Keulavälijäähy odottaa jo laatikossa malttamattomana laittoa!
                                            Viimeksi muokannut JPStone; 24.8.2016, 15:32. Perustelu: Tekstin lisäys

                                            Comment


                                              Sehän istu sinne siististi, kun purkaantu noin. Jos tuonkin olisi tienny, nii en olis koko V8 tellinkiä ostanut.

                                              Comment


                                                Hyvä tietää tuo. On nimittäin 044 odottelemassa, muuta ei sitten vielä olekkaan :D

                                                Comment


                                                  Kaikissa ässän pumpuissa ei ole tuota sihtiä, vaan pumpussa on erillinen pussisuodatin. En tiedä missä on mikäkin, mutta on tullut todettua että erilaisia löytyy.

                                                  Comment


                                                    Kaikissa ei varmaan ole tuota sihtikuppia, ei ainakaan walbro pumppukokonaisuuksissa.

                                                    Jos ei ole kuppia niin varmasti kannattaa laittaa 044 pumpun kierteille sopiva kierresihti tai pohjaventtiili jossa tiheä sihti. Luulisi tuon ajavan saman asian.

                                                    Comment


                                                    • Tiputtelee pakosarjalle öljyä vänkärin puolelle. Käryämään alkaa kun käynnistää moottorin. Ilmeisesti vuotaa venakopan kannen päästä. Onko muita todennäköisiä vuoto kohteita? Mietin että oliskohan redline seal saverillä mahdollisuuksia estää vuoto? On ainakin purkilla litra hinta kohdallaan..

                                                      Comment


                                                        Jätä vaan se litku sinne hyllylle. Joko itse tiiviste, nokka-akselin pääty kuppi tai se kiristäjän tiiviste. Selvitä mistä vuotaa, tai vaihda vain koko tiivistesarja. Omassa vuoti toinen päätytulppa, ei ollut kallis orkkiksenakaan.

                                                        Comment


                                                        • ok, tämä hyvä tietää. ratapäivä lähestyy ja itellä ei aikaa rassailla mutta nyt auto meni korjaamolle muutenki koska bensa pumppu sanoi irti sopimuksensa.

                                                          Comment


                                                          • kellää kokemusta 2.7t muuttamisesta single turboks?

                                                            Comment


                                                              Audizinelta löytyy paljon juttua. Tältä forumilta ei tietääkseni keneltäkään.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X