Ei siinä sitten varmaan ole ongelmaa, jos on selvästi vain sudittu ruosteen päälle maalia. Oleellista on se, onko ylimaalattu koko paneeli jossain vaiheessa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 Maalinlohkeilu ym
Collapse
X
-
Päivitystä tilanteeseen. Käytin autoa jyväskylässä näytillä. Kuvat napsittiin etu- ja takakaarista, takaluukusta ja korin sisäosista minkä päälle takaluukku laskeutuu. Sanoivat että kestää 3 viikkoa että päätös tulee. Meni päivän yli 3 viikkoa ja päätös oli että kaikki korjataan tehtaan piikkiin. 19.7 menee maalaukseen. Tähän mennessä kaikki on mennyt hienosti. Auto on siis -11 avant, 234tkm mittarissa.
Comment
-
Oliko "masalo" sulla minkälaista kuprua takaluukussa? Omassa -10 Avantissa on muutama pienen pieni kupru takaluukussa, joita ei huomaa kuin läheltä katsomalla. Myös molempien takavalojen "saumassa" vaikuttaa olevan jonkinlaista "ihottumaa". Lähinnä kiinnostaa kohtalotoverit tuon takaluukun osalta, että kuinka suurissa määrin sitä kuprua on ihmisillä ollut. Eli onko mieltä lähteä tuollaisia "pieniä" kupruja näyttämään marmorille? Tokikaan tuon ikäisessä autossa ei pitäisi olla minkäänlaisiä kupruja maalipinnassa.
Comment
-
No nii vahasin auton käsin ja huomio kiinnittyi etulokarin kaareen. Ruostetta. Siitä sitten palstan lukuun ja seuraavaksi merkkarille. Kuvat otettiin ja tehtaan päätöstä odotellaan. Homma laajeni etukaaresta heti kättelyssä melkein koko autoon(kaikki lokarit ja kontti...). Jessus. En aijo kyllä maksaa mitään. Auto huollettu/korjattu vain merkkarilla ja 2v välein tehty koritarkastus. Ruostetta on varmasti ollut jo pitkään näkyvillä. Minulle asiasta ei ole kerrottu eikä ehdotettu takuukorjausta. Tehtaan vastaantulo männävuosina olisi ollut 100% varmaa. Vag-omerta näyttää taas toimineen. Asia vasta nyt käsittelyssä kun maallikkona sen huomasin, luin pastat ja otin yhteyttä. Toivottavasti homma hoituu kuntoon paremman yrityskulttuurin merkeissä, jää nähtäväksi.
Comment
-
Korikorjaamon heppu puhui ehkä 75% vastaantulosta, mutta tehdas päättää. Minulle 100% vastaantulo ainoa oikea ratkaisu, koska aina huollettu samalla merkkarilla ja 'vaijettu tyylikkäästi' + yhden kerran tarkistusruksitukset jääneet vielä pois korikohdasta (-> selvä laiminlyönti).
Sympatiat 'Arto S':lle, koska pitkä kokemus mulla WV:n toiminnasta. Siellä takuukorjaukset todnäk melko tuntematon käsite. Kiinnostas Passat GTE, mutta en viitsi maksaa 50 t€ kun takuu 2v ja luotto myyjäkonserniin melko heikko.
Comment
-
Joo ymmärrän hyvin tuon aikaperspektiivin. Ongelma on mielestäni se, että merkkarin 2v välein tekemissä koritarkastuksissa (4kpl, auto 09) asiasta vaijettu ja yksi tarkastus laiminlyöty (kaikki laput tallella). Ruoste on ollut jo havaittavissa ainakin jälkimmäisissä tarkistuksissa (satuin löytämään vanhoja valokuvia).
Eli jos vastuullinen huoltaja olisi ottanut tämän tyyppivika-asian esille, korjaus olisi aiemmin mennyt varmasti 100% tehtaan pikkiin. Toki olisi itsekin pitänyt koria kriittisemmin tarkastella ajoissa, mutta ollut riittävästi muitakin ongelmia kiesin kanssa ja olen enempi ajomiehiä...
Comment
-
Joo auto on nyt tosiaan maalattu. Valmistui 2 päivää etuajassa ja jälki on mielestäni hyvä. Ainoa kohta missä on ihan kevyt appelsiinipinta on takaluukun alareunassa rekisterikilven alla, mutta hyvin huomaamaton. Etukaaret vaihtui uusiin, takakaaret ja takakontin luukun maalasivat. Sisälokasuojat uudet eteen ja taakse. Samalla maalattiin konepelti ja puskuri meikäläisen piikkiin. Auto on musta.
Comment
-
Kannattaako käydä näyttämässä laakossalla että korvaisko tehdas? Auto on a4 b7 07 vuosmallia ja saksasta tuotu. Etulokareissa on ruestetta ja kuplia samoin jarruvalon ympärillä peräluukussa. Tossa muutama kuva.
https://postimg.org/image/3vm66oqun/
https://postimg.org/image/69adib6jj/
https://postimg.org/image/o0kqr037t/
Comment
-
Autona A5 Coupe -08. Käytin tällä viikolla Laakkosella tutkittavana kun takavalon vieressä peräluukussa on maali noussut kuplalle, ei ole pinta rikki. Liekö ollut jo miten pitkään, itellä auto ollu vasta pari kuukautta. Seuraavana päivänä jo tuli vastaus että 30% omavastuulla laittaavat kuntoon, kustannusarvio 600-700 euroa niin arvelin että laitetaan nyt siellä kuntoon jos tulis hyvä. Ens kuun alkuun sain ajan.
Comment
-
Huomasin itse omassa A4 B8:ssa renkaita potkiessa että jokaisen rapakaaren taaemmat reunat ovat lohkeillut maalista (kiveniskemät). Vein Audin Jyväskylän autotarvikkeelle mistä vastaus tulikin heti 3 viikon päästä että Audi korvaa 70% uusien kaarien asennuksesta ja maalauksesta mukaan lukien kaikki muu työ. Asiakkaan vastuulle jää 30%, koska autolla on ajettu yli 250tkm ja auto on 2008 vuosimallia. 30% tarkoittaa tässä projektissa 900€..
Ensinnäkin: 8v taitaa olla nykyinen elinajanennuste maaleille audin mukaan
Toisekseen: 900€:lla remontin tekisi varmaan jo jossain muualla
Kolmannekseen: Onko kenelläkään tietoa että saako tätä tapeltua kokonaan maahantuojan piikkiin tai onko tässä mitään tehtävissä ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jasu Näytä viestiHuomasin itse omassa A4 B8:ssa renkaita potkiessa että jokaisen rapakaaren taaemmat reunat ovat lohkeillut maalista (kiveniskemät). Vein Audin Jyväskylän autotarvikkeelle mistä vastaus tulikin heti 3 viikon päästä että Audi korvaa 70% uusien kaarien asennuksesta ja maalauksesta mukaan lukien kaikki muu työ. Asiakkaan vastuulle jää 30%, koska autolla on ajettu yli 250tkm ja auto on 2008 vuosimallia. 30% tarkoittaa tässä projektissa 900€..
Ensinnäkin: 8v taitaa olla nykyinen elinajanennuste maaleille audin mukaan
Toisekseen: 900€:lla remontin tekisi varmaan jo jossain muualla
Kolmannekseen: Onko kenelläkään tietoa että saako tätä tapeltua kokonaan maahantuojan piikkiin tai onko tässä mitään tehtävissä ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja heiki Näytä viestiOmani käytin juuri Laakkosella kaarien takia. Vaihtoivat kaarien lisäksi uudet huovat (sisälokarit) sekä uusivat massaukset sekä edestä että takaa. Myös joitain kiinnityksiä takaa vaihtoivat uusiin. Kesto 1,5 vko. Auto -10 175tkm ajettu.
Aikalailla sama remppa olisi edessä minulla. Kai se on teetettävä jos se on kerta hyvä diili. Ymmärsin aiemmin että koko remontti menisi maahantuojan piikkiin ja sillä ihmettelin kun asia ei ollutkaan niin.
Huoltotarjous oli kertaluontoinen ja voimassa kaksi viikkoa.
Comment
-
Tänään kävin kuvauttamassa lokarit ja takaluukun. Näillä näkymin uusi luukku tulossa tehtaan piikkiin, koska lampun vieressä alkava ruostetäplä. Yhdellekkään kaarelle ei tulla tekemään mitään koska kaikki kiveniskuista lähtöisiä jälkiä kaaren ulkopuolella, ymmärrettävää mut tulipahan kokeiltua kepillä jäätä.
Takuuvastaava sanoikin, että kuulemma tehdas ei oikein suvaitse madalluksia ja leveitä ulostulevia vanteita jonka takia heittävät kivet suoraan kaareen ja tästä johtuen muutamia hylsyjä hakemuksiin tullut.
Comment
Comment