Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 -09

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei mitään. Soitin ensin ja sain mailiin pohjan, johon täytetään tiedot.. Laitoin kuvat, rahtikirjan yms liitteiksi. Ei tullut edes vahvistusta reklamaation vastaanotosta

    Edit: ostakaas joku tuo xenonz.co.uk maski ja kertokaa kokemuksia.
    Viimeksi muokannut Volver; 7.7.2016, 10:44.

    Comment


      Asensin tänään xenonzin maskin omaani. Laatu hyvä, suoraan paikalle ilman mitään säätöä, ruuvireiät, klipsit jne. kohdillaan. Voi suositella.

      Comment


      • Juu, mut tuosta merkin offsetistä haluaisin tietää enemmän..

        Comment


        • Ei ole halpaa perfektionismi... Tilasin tuon xenonzin maskin, näytti sen verran fiksummalta JukeN kuvissa. Noh se saapunee ensi viikolla. Return requestin laitoin vanhasta.

          Maalaus sen sijaan ei meinaa onnistua; ilmankosteus pilasi lakkapinnan viime perjantaina, ja uudelleenlakkaus ei onnistunut kun maalarin kompurasta hajosi kansipahvi. Ihan käsittämätöntä tuuria taas. Uusi kansipahvi tullee keskiviikkona joten perjantaina voisi olla osat vihdoin paikallaan.

          Summa summarum: Ompa vaikeaa vaihtaa yksi keula autoon.

          Ikkunoiden kalvottelija soitti että ehtisi tänään tekemään. Menin tallille, pistin ebayn lommokonepellin paikalleen ja piuhat nippusiteillä sinne tänne. Sai sitten ajettua noin 15km matkan kalvottajan hallille. Lisäksi ovipahvit ja hattuhyllyn otin pois, jotta kalvot saa viimeisen päälle laitettua. Ja uudet eturenkaat on myös.
          Puoliksi puretusta autosta huolimatta ajaminen oli yhtä nautintoa tuohon nyt käytössä olevaan peugeot boxeriin verrattuna. Saisipa äkkiä takaisin liikenteeseen tuon.

          Comment


          • Maalarin kanssa oli enemmän ja vähemmän ongelmia, mutta sain osat eilen takaisin.

            Elikkäs..

            Kasattiin kaverin kanssa auto eilen. Meni kahdestaankin yli puolenyön niin apu oli kyllä tarpeen. Pääsin tuolla nyt töihin tänään.

            Maalipinta on hyvä. Sävyeroa näyttää olevan enemmän kuin laki sallii, mutta ei siinä mitään, häivytetään etuoviin jossain välissä sitten. Lakkaa keulassa 3 litraa, eli nyt saa myllyttää niin paljon kuin sielu sietää. Maalari arvioi lakan paksuudeksi jopa 350um.




            Tänään vielä pikaiset kiillotukset maalipinnalle ja sisustan kasaus loppuun.

            Seuraava projekti lienee mittariston kehyksen vaihto facelift-malliin.
            Sitten nuo sumuvalojen ritilöiden hunajakennot leikkaan auki talven aikana ja maalaan ne yli kiiltävän mustalla.

            Kuvista pahoittelut, otetaan pian parempia :)

            Comment


            • Todella onnistunut liftaus. Komia on !

              Comment


              • Samanlaista projektia suunnitteleville, (uskon että niitä tulee kun b8,5 alkaa olemaan sellainen jota purkaamotkin ottavat) valonpesureita ja törmäyspalkkia ei tarvinnut ainakaan mulla vaihtaa. Pesureita en ole kokeillut käyttää vielä mutta eiköhän ne pelaa, sopi ainakin paikalleen. Sisälokareissa on eroa, mutta mun mielestä niidenkin vaihto on turhaa. Yksi kiinnityspiste eri kohdassa = vanhaan sisälokariin uusi reikä ja paikalleen.

                Comment


                • Semmonen kyssäri noista faceliftin sisälokareista että onko ne ihan sileää/kovaa muovia vai sitä samaa huopa lerppua kun b8:saa.

                  Comment


                  • Eiks ne oo ihan huopaa faceliftissäkin. Muovisten sovittelu tuskin onnistuisi mut huopaiset käy helposti vanhasta.

                    Comment


                    • Itsellä kun joutuu noilla hiekkateillä ajelemaan niin semmonen muovi lokari ois vaan hiton paljon parempi. Tuo huopa paska on kostealla kelillä aina märkä ja oikeen imeen kaiken kuran ja liejun itseensä kiinni. Sitten vielä tuo järjetön etukaaren kantti jonka päällä huopa sitten märkänä ja hiekkaisena makaa niin aika hyvin hapattaa sen kantin jos ei pidä erityistä huolta sen puhtaudesta. Ei onneks oo vielä ruvennut kukkii mutta ei ainakaa helpota näiden ruostumista.

                      Comment


                      • Joo, eihän ne nätit ole. Itsekin aina pesun yhteydessä huuhtelen niitä painepesurilla aika kauan.

                        Johtuisko huopalokaritrendi (monella valmistajalla) hinnasta, hiljaisuudesta ja asennushelppoudesta..

                        Comment


                        • Faceliftissä on muovia, ja mm. siinä iskarin yläpään kiinnityksen alla olevalla "hyllyllä" on muovinen suoja estämässä kuran kerääntymistä.

                          Comment


                          • Aijaa. Ilmankos ne oli niin kalliit. Pitää päivitellä jossain vaiheessa jos löytyisi edullisesti.

                            Comment


                              Mulle päiviteltiin FL-sisäloksut ulkoloksujen vaihdon myötä ja ne on huopaa, joskin aika jäykän oloista sellaista. Tiedä sitten onko FL-malliakin vielä erejä. Autosta; kannatti muutos tehdä, hyvältä näyttää!

                              Comment


                              • Ei sattus olemaan kellään varaosanumeroa noille oikeata muovia oleville. Olen Yrittänyt kyllä etsiä sitä mutta aivan satavarmaa tietoa en ole löytänyt. Itse voisin kyllä maksaa niistä mukisematta reilummin jos ne vaan on oikeesti vähän ryhdikkäämmät ja helppohoitoisemmat kun nuo nykyiset.

                                Comment


                                • No joo mut ne sitten taas ei käy suoraan tuohon vanhempaan malliin..

                                  Comment


                                    8K0821171N Muovinen lokari 2015 mallin A4

                                    8K0821171M Huopalokari käytettäväksi TD1-varusteekoodin eli 04L.C-sarjan nelisylinterisen 2.0L dieselkoneen kanssa.

                                    Ovat vasemman puolen lokareita, oikeanpuoleisissa numerosarja päättyy 172.

                                    Comment


                                    • Pari kuvaa vielä..



                                      Konepelti ei meinaa istua lokareiden kanssa, ottaa kiinni kuskin puolen lokariin kun konepellin avaa. Kaikki säätövarat on loppu. Pitää varmaan käyttää pelti irti, laittaa saranat viilapenkkiin ja kokeilla vääntää niitä vähän.

                                      Comment


                                      • Istuiko Puolan poikien sumariritilät OK? Luonnossakin tämä kyllä erottuu liikenteestä, varsinkin ilman etukilpeä :D

                                        Comment


                                        • Istui ihan hyvin, pitäisi olla oem verrokkina jotta osaisi sanoa paremmin. Mut kelpaa mulle oikein hyvin.

                                          Morjestitko vastaantullessa? :D

                                          Comment


                                          • Täytyypä laittaa moiset siis omallekin ostolistalle. Kyllä mä kovasti tuossa Hangon tiellä ajelin lapa pystyssä kun tunnistin auton :)

                                            Comment


                                            • Noni! Huomasin, mut en osannut yhdistää. Katoin että joku valkonen facelift se oli. Moro vaan!

                                              Comment


                                              • S4 etujarrut tuli laitettua kun vanhat levyt oli jo niin loppu. Sama se on päivittää isompiin samassa rytäkässä..

                                                Kaveri candylakkasi takavalot kokopunaisiksi, piristi kyllä perää kummasti.



                                                Comment


                                                • Viikonlopun messuilta jäi käteen 2. sija tuning-osastolta. Kiitokset äänestäjille jos tämän foorumin jäseniä eksyi äänen antamaan!


                                                  Comment


                                                  • Kyllähän tätä tuli kuolattua Fittedeillä :) Kaikenkaikkiaan toimiva kokonaisuus! Ei olisi uskonut kuvien kautta, miten makealta näyttää livenä.

                                                    Comment


                                                    • Kiitos! No vanteiden viimeistely ja auton metalliväri ei kuvissa oikein näy, niin onhan se livenä parempi.

                                                      Mut Fittedeillä häiritsi se keulan sävyero joten vaihdoin maalaria ja tehtiin näin:


                                                      Ebay kävi kuumana viime viikolla. Huomenna saan adapterit sorvauksesta, sitten vähän sovituskuvaa luvassa. Eli Q7 oem speedlinet 20x10 et25 olisi tulossa alle. Samalla tuli toinen sarja suomenmaahan, A5 oem 9x19.

                                                      Comment


                                                      • Näin ne sinne sujahti.. Takana ahdistaa todella paljon mutta eiköhän jotain keksitä. et:tä ei saa pienemmäksi (tai saa vanteesta mutta siihen en ala) ja camberit on täysillä.
                                                        Vanteet purin tänään ja äsken pistin sisäkehiin hiontamaalit. Ne tulee mattamustalla, keskimerkit punaisella ja lipat kiiltäviksi. Keskiöt pysyy orkkisvärissä.
                                                        Viimeksi muokannut Volver; 3.9.2016, 20:31.

                                                        Comment


                                                        • Vanteet valmistuu tasaista tahtia. Nämä vanneprojektit on kyllä mukavia kun yleensä kaikki pystyy tekemään itse ja koko sarjan kunnostus ei ole kovin iso/aikaavievä työ.

                                                          Tästä vähän hiontamaalia:


                                                          Mattamustaa 4 kerrosta. Pulveri olisi ollut parempi mutta nyt ei ole aikaa käyttää maalattavana, ja omien kokemusten perusteella tämä märkämaalikin pysyy kohtuu hyvin. Varmaan 4-5 sarjaa sisäkehiä jo maalannut tällä.


                                                          Keskimerkit purkuun


                                                          Ja takaisin kasaan. Pohjiin laitoin helmiäispunaista (perusvalinta, kaikki audi keskimerkit mulla olleet punaisia) ja kiillotin kehät + rinkulat mothers mag&alulla. Kuva vääristää jälleen, livenä paljon tummemmat.


                                                          Viikonloppuna kehien kiillotus ja keskiöiden savestus/kunnon putsaus. Sitten vaan kasaan ja 245/30-20 renkaat päälle.

                                                          Comment


                                                          • Oliko nuo ässän jarrut ihan bolt-on? Oon kovasti miettiny jos omaan B7:aan päivittäisis ässän jarrut..

                                                            Comment


                                                            • Juu, asennus kesti yhteensä puoli tuntia + ilmaus.

                                                              Eka vanne valmis. Lakkojen poisto lipoista on järjetön työ ja ja hiomapaperit loppu niin saattaa mennä ensi viikoon että nämä saa alle. Mutta yritetään kuitenkin huomiseksi.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X