Välikelisetti vaihdettu alle ja Rotiformit tallissa odottelemassa parempia kelejä. Näillä mennään nyt tämä syksy. Vikassa kuvassa ajokorkeus.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B7 Avant 2.0 TDIq
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
En edelleenkään usko ajokorkeuteen ennen kun itse näen :D On luvattoman matala.
Paljonko sulla on Camberia takana? Ajattelin vaan ku mulla alkaa kaariin hankaamaan jos alan ajelemaan tolla korolla millä puhuttiin :(
Vanne valinta oli kyllä hyvä, itse jotenkin innostuin myös näistä. Näyttää hyvältä :)
Eipä ole kahta Speedline B7 samaa aikaa säkeillä ja foorumilla, parhaassa tapaksessa Tuuloksessa lähekkäin :D
Comment
-
Camberit on takana vakiosäädöillä maksimissa. Tolla korolla kihnuttaa sisälokariin heitoissa. Tolla korkeudella se tohon pihaan ajettiin, renkaatkin mahtuu ihme ja kumma kääntymään. Tosin meinasin jäädä kaivonkannen päälle jumiin. :D
Siitä ajatus vähän lähti, ettei oo kahta melkein samanlaista. :D
Comment
-
Moottorin ja vaihteiston kannakeet vaihdeltiin 034:n tekeleisiin. Ajoon tuli tuntuvasti jämäkkyyttä ja tiukkuutta. Tyhjäkäynnillä täristää kabiiniin jonkin verran, mutta kaikkeen tottuu. :D Saman firma palikat työnsin myös perän puslia jäykistämään.
Muuten on vaan ajettu. Myyntiinkin tämän tuuppasin, jos vaikka vaihtais autoa. :D Jos ei mene kaupaksi tälläisenään, niin joko "antituunaan" ja auto vaihtoon tai sitten jatketaan tämän kanssa vielä ens kesä.. Toisaalta harmittaa myydä, mutta toisaalta dieselille ei olis enää tarvetta. No saa nyt nähdä.
Fusso+Kiwami-kombon hieroin pintaan ja ihan maukkaasti se kyllä kiiltelee. Jos tällä kombolla talven yli selviää, olen ihan tyytyväinen.
Comment
-
Tuuloksessa tuli käytyä, ohessa kuvasatoa sieltä. Oikeudet jne kuvaajille.
Välijäähy vaihtui KWE:n tuotteeseen, muuta ei ole tapahtunut paitsi kaari rullattu ajelemalla. :D Motivaatiota löytyi jostain sen verran, että tämän kanssa mennään vielä ensi kesänäkin. Suunnitelmia ensi kesälle: ulkokuoreen jotain jännää, Rotiformeille matalammat kumit ja kovat linjat konttiin noin ensi alkuun.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. :D
Comment
-
http://www.kwe-racing.de/Audi/Audi-A...9TDi::806.html Aika lailla tuon näköinen. Vakion paikalle yhdelle puolelle siis SMIC, katsoo jos laittaa jossain kohtaa toisellekkin puolelle.
Comment
-
-
Suunnitelmat alkaa selkiytymään. Sportshifters.comista tuli tilattua uusi vaihdekepin nuppi(perforiutua punaista nahkaa)+pussi(alcantara punaisilla tikkauksilla), lisäksi sisustaa piristämään on tulossa flat bottom ratti alcantara+perforoitu nahka+punaiset tikkaukset-yhdistelmällä vielä ennen talvea. Talven aikana sitten Rotiformeille matalammat renkaat ja kaarien+keulan kiveniskujen paikkaus. Keväämmällä/kesällä, kun pääsee autoa purkamaan ulkona, sisustan ilmettä muutetaan vielä hommaamalla Saksasta OEM mustat pilariverhoilut, kauhukahvat jne. ja värjäämällä kattoverhoilu mustaksi. Siihen kylkeen sitten vielä mahdollisesti punaiset turvavyöt. Konttiin tulee vähän kovaa ilmalinjaa, saadaan nailoniletkut pois silmistä, ynnä muuta siistimistä.
Ulkopuoli kun alkaa olla kunnossa, niin jos näillä muutoksilla jaksais mennä ens kesän taas eteenpäin. :D
Comment
-
Päivitellääs tätä, jos ketään kiinnostaa. :D
Talvi tuli ja meni, talvirenkaat tuli siis vaihdettua alle. Eihän se mikään nätti noilla ole, mutta menettelee. Sisälle tuli siis uusi vaihdekepin pussi+nuppi- setti. Rattikin tuli, mutta sen kanssa on vielä vähän säätöä. Myyjä siis lähetti A3:sen ratin, johon ei B7:n airbagi passakkaan. Hommasin ebaysta uuden bägin, mutta siitä ilmeisesti puuttui sisuskalut kokonaan ja se lähti takaisin. Töötti ei toiminut ja bägin kuorta pystyi painamaan sormella 3cm sisäänpäin. :D Nyt on toisesta paikasta bägi tulossa.
Jossain kohtaa vielä pitäisi perehtyä enemmän ja saada rattinapitkin toimimaan. Vakionahan tässä ei nappuloita ollutkaan. Tallipaikkakin vihdoin tiedossa, joten pikkuhiljaa talven aikana alan keräämään tarvikkeita kattoverhoilun vaihtoa ajatellen. Rotiformeilta on renkaat myyty, joten niillekin pitäisi uudet renkaat tilata. Kaaret on edelleen ripulilla, eli niidenkin maalaus vielä odottaa. Samalla sitten keulaan "kiveniskuhuoltoa". Lisäksi sitten pientä nyppimistä siellä täällä. Jarrupäivityskin Q5:n satuloilla on iskostunut mieleen, mutta budjetti pikkasen rajoittaa, eli se on tiedossa sitten joskus myöhemmin...Viimeksi muokannut Zoml; 24.11.2016, 13:39. Perustelu: Jaahas, kuvat taas vaihteeks kipanneet. Koittakaa kestää.
Comment
-
Ratti vihdoin vaihdettu. Täytyy selvitellä mitä kaikkea vielä vaatii, että saa napit toimimaan.
Suunnitelmat nyt lyöty lukkoon. Rotiformit odottaa matalampia kumeja paraikaa Rimfixillä. Kunhan ne kotiutuu tallille, suoritetaan pieniä sovitustoimenpiteitä. Näiden jälkeen lopputalvesta pitäis saada auto maalarille, takakaaret ja keula olis paikattavaa. Luultavasti etulokarit menee ihan kokonaan uusiksi, alkaa olla sen verran hyvin mutkalla. :D Musta sisäkatto+kontin kovat linjat sisälle vielä keväällä ja jarrupäivitystä sitten syssymmällä. Tällä hetkellä nautiskellaan q-ominaisuuksista ja odotellaan talven päättymistä.
Comment
-
Renkaat saatu vihdoin vanteille. 225/35 Continentalit ja vanteethan siis 10,5 leveät. Maukkaat venyt tuli ja tykkään isosti. Myös maalaushommat valmistui, keula uusiksi ja takakaarista taisteluarvet pois. Tällä hetkellä kasaaminen vielä kesken. Lokarit on paikoillaan, mutta vielä täytyy puskuri laittaa kiinni ja sisälokarit paikalleen. Sitten taidankin ajella leimalle. Tuulilasi pitäisi kans vaihtaa, on taas halki paristakin kohtaa.
Eikai tässä, kesää odotellessa. Kunhan ton katsastuksen saa hoidettua, niin pääsee sit kunnolla miettimään kesähommia loppuun asti.
Comment
-
-
Otetaan pieni päivitys tännekkin. Auto on kasattu ja leimalta haettu oikean takaylätukivarren ulommasta puslasta hylky. :D
No, onni onnettomuudessa. Sattuukin tallin nurkasta löytymään laatikossa pakkauudet 034:n säädettävät tukivarret. Tulipahan ainakin syy asennella ne paikalleen. Hybriditkin olis tässä lähipäivinä vaihtaa alle. Sit vahahommia ja sen semmosta mukavaa hieromista ja Rotiformia alle sit Tuuloksen CDLC-miittiin.
Comment
-
Leima saatu ja nyt on cambervarret paikallaan. Hybriditkin löysi tiensä alle. Melko perseestä oli tukivarsien vaihto, tais loppuejn lopuks n. 9h mennä. Vahailuaikin tuli vähän jo suoritettua, Kiwamin lääpin pintaan.
Pääsiäisenä suunnittelin istuttelevani Rotiformit alle ja samoilla lämppösillä cupralipan keulille. Sit oliskin kesäkuosi melkolailla valmis. Sisustaan pientä hieromista lähinnä.
Comment
-
-
Muutama kuva CDLC Big Meetistä Jämiltä. Ensi viikonloppuna mennään kuvissa esiintyvillä autoilla edustamaan Tallinaan Stancest-tapahtumaan.
Autolle nyt ei juuri mitään ole tapahtunut, ajettu vain työmatkaa 180km/päivä. Kesän jälkeen kun ei enää kilsoja niin paljoa tule, lähtee tämä melko varmasti vaihtoon. Katsotaan mitä tässä keksii tilalle.. Pahimpaan tekemisen puutteeseen haetaan parin viikon päästä lääkettä, mutta siitä lisää sitten myöhemmin. Tietäjät tietää. :D
Comment
Comment