Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 8E 2.0 TFSI quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Jos putkiston teko onnistuu itse niin eikun vaan alasputkeakin taivuttelemaan. Ei maksa vaivaa ostaa valmiina.

    Comment


    • #32
      Itse ajattelin tehä mutta materiaali hakusessa. Kun töistä saisin haponkestävää ja kun rosteria ajattelin mutta onkohan tuo happonen lämmetessään repämään liika helposti?? Ja katti vaihtoehtoja etin että millanen kannattaa???

      Comment


      • #33
        Riippuu metallin laadusta. Happosia ja RST:tä kun on useita erilaisia. Ja toinen on myös seinämävahvuus.

        Kuumalujat materiaalit kestää, ettei ala hilseilemään/murtumaan saumat.

        Comment


        • #34
          Ferriittisiä laatuja kannattaa suosia, niissä on huomattavasti pienempi lämpölaajenemiskerroin.

          Comment


          • #35
            no noi töissä olevat hapokestävät on tarkotettu veden ja kemikaalinkäsitteluun ja seinämävahvuus on aika ohut 2,0mm ja epäilen että murtuu kuumetessaan hitsinvierestä:/ mutta tehää nyt sitten ihan mustastaputkesta niin voi hitsata kokonaa itse. ja säästää taas:) mutta voi olla jos ebaysta löytyski inhimillisen hintanen n.200e vakioturbon laipalla niin menee tilaukseen heti. (kaikki on siis avoinna viellä)

            Comment


            • #36
              En halua kuullostaa nipottajalta ja projekti onkin itsessään ihan ok, mutta oikein kirjoitukseen voisi kiinnittää huomiota, se helpottaa lukemista huomattavasti. Ei herneitä :)

              Comment


              • #37
                mahtaako katalysaattorin poisto vaikuttaa ajoo liikaa?? eli 3"Downpipe ilman kattia:)

                Comment


                • #38
                  [IMG][/IMG]

                  syyskuva

                  Comment


                  • #39
                    [IMG][/IMG]

                    Comment


                    • #40
                      homemade intake :)[IMG][/IMG]

                      Comment


                      • #41
                        [/URL][/IMG]
                        vanteita rupesin kiillottelee ensi kesäksi (on meinaa työlästä irrottaa maali :/

                        Comment


                        • #42
                          Jos on työlästä, niin on kyllä näköjään palkitsevaakin, ero on huomattava!

                          Comment


                          • #43
                            juu.. liekö polttomaalattu noi, kun -nitromors/hypokloridi/solmaster, sekotus vasta tehosi eli ei noi yksinään mihinkää irrottanu maaleja :)

                            Comment


                            • #44
                              vielä kaikille vanteille sama homma ja sit kiillottamaan tahnoilla!!

                              Comment


                              • #45
                                ajattelin tapella seuraavaksi 3"Downpipe autoo. Eli tietoa kerään vasta ja hintaa:) tehäkkö ite ja säästää vai ostaa jostai kohtuu hintanen?

                                Comment


                                • #46
                                  päätöksen tein ja nyt tilatu 3" rst putkea 1m ja mutkia pari mukaa. Vielä jostai lamdan liitososat ja laipat putkelle:) jos joltai löytyy niin tarjoa! siis katti jää pois seuraavaan leimaan saakka:)

                                  Comment


                                  • #47
                                    lambda mutterit liukkosen pultista tais olla 1.5e kipale ja oikeen rosterisia ;)

                                    Comment


                                    • #48
                                      downpipe on kasattu nyt hepeillä ja joku tig-hitsari tulee hitsaa saumatumpee viikonloppuna. Laipat ja Lambdan liittimet sain vanhasta putkesta, joka oli varaosina ja mallina:) ensi viikolla kuulostellaa toimivuutta!

                                      Comment


                                      • #49
                                        [IMG]
                                        3"downpipe hitsattuna jonka tein itse mig:llä ja rosterilangalla ja jälki on sen mukaista mutta pitää:)

                                        Comment


                                        • #50
                                          Lämpönauhat päälle niin ei se sauma sieltä näy.

                                          Comment


                                          • #51
                                            juu noo näillä viritysasteilla ei vielä noi saumat haittaakkaa:)

                                            Comment


                                            • #52
                                              Millos oot laittamassa tummapohjaset etu-umpiot? Mielestäni keula näyttää nyt hieman levottomalta. Ootko miettiny umpioitten kalvotusta? Muuten on kyllä sikakomee!

                                              Comment


                                              • #53
                                                Mitäs noita vanteiden lippojakaan kannattaa kiillottaa kun kaikki muutkin kiiltavät on sutattu mustaksi ? Kukin tietysti tekee ulkonäöstä itselleen mieleisen joten siis ei herneitä !

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Downpipe löysi paikan ja nyt rupee auto vastaa kaasuu oikein. Suosittelen!

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Onko ohjelmoitu jo? Nokka on hiukka omasta mielestä tylyn näkönen kun on kokomustaa. Audin kromi rinkulat takas nokalle niin vois pelastaa tilannetta kun vanteen lipatkin kiillotetaan.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      ei oo vielä ohjelmoitu. kyttään että nelikkodyno valmistuis powerbytelle ja sais käppyrän mukaa:)

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        EBC uritetut/reijitetyt jarrulevyt ja palat tilattu. Sekä ledstyleltä rekkarivalot, eli (pipitys) kapiinissa loppuu. :)

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          elä nuolase ennen ku tipahtaa ;) Suosittelen sitten aina sillotöllä irrottaa kilven valot ja kuivata ne. Itellä oli päässy kosteutta sisään ja piipitys oli pahempaa ku voi luullakkaa. Sekunnin välein ilmotti että valo palanut -.- Noh, hiustenkuivaajalla puhaltelin hetken niitä kuivaksi ja ei oo enää ongelmia ilmenny :) tai sitten panostat hiukan enemmän siihen että ovat tiiviit... Ensimmäisenä toki kannattaa hakea lyhyitä kaluste ruuveja ja heittää ne valojen omat roskiin, niillä ei tee mitään.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Meinasitko ikkunoita tummennella? Keväällä ku auringovalo alkaa porottaa ni tummennukset on siinä vaiheessa ihan jees! :) tiedän kaverin joka tekee pilkka hintaan... :)

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Kerro vaan ääneen, täällä olis yks tummennusten ostaja.. :D

                                                              Comment

                                                              Working...