ai eiks juha vedäkään niitä jätesäkkejä? ;) mutta mitä projektiin tulee,niin kyllä ne tummennukset tähänkin sopis hyvin :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 8E 2.0 TFSI quattro
Collapse
X
-
-
Vai sittenkin nämä:
http://www.futurez.fi/fi/shop/jarrut...i-vm-1104-1107
On muuten aika hinnakkaat, kun eBaysta saa uritetut Brembot alle 200 euroon. Sitä en tiedä onko nuo oikeat, ainakin eBay niin väittää. Paksuus kannattaa tarkistaa...
Edit: Sattui lukihärö tuon futurezin kanssa, nuohan oli tosiaan ne liian pienet versiot. 321x30 mm lienee se oikea koko.Viimeksi muokannut alpi; 28.2.2014, 13:07.
Comment
-
-
Itse tilasin viimeviikolla Zimmermanin rei'itetyt 320mm levyt, tulivat saksasta parissa päivässä, n.160€ pari.
On muuten hieman hankalaa löytää noihin 320mm levyihin paloja, kun ei noissa kataloogeissa oteta huomioon s-line varustusta ja aina jää pari vaihtoehtoa, onneksi on kuvia.
Jarrupalat.fi tilasin uudet palat, oli siellä levyjäkin, tosi kilpailukykyiseen hintaan ainakin EBC osat. Saa nähdä koska tulevat, tiistaina laitoin tilauksen ja vielä ei mitään infoa postituksesta tullut.
Comment
-
TRW:n paloja 320+288mm (1LA+1KW) jarruihin saa parhaiten autoihinvaraosat.fistä yht jotain 80€ joka nurkkaan.
2.0TFSI ja kaikki V6:t lienee aina noilla isoilla jarruilla.
1.8T koneisiin ja pikkudieseleihin noita ei tietääkseni ole saanut edes minkään sport-sline-tms paketin mukana, ne on yleensä 312mm 1LT (254mm takana) B7 koppaisessa.
Ja Motonetin nettikatalogissa on sitten TRW:n 320mm palojen kohdalla virhe,pikkujarrujen palat.Ne halvemmat vissiin on oikein.
Melkein liittyi aiheeseenkin :)
Comment
-
Itsellä oli ongelma löytää profiilin ässään levyjä. Nettikaupoissa kun tarjosivat tuota 312mm ja 345mm. Kutina kyllä oli, että se on tuo isompi, mutta kävelin marmorille. Sieltä jannut kertoivat koon olevan tuo 345mm ja eikun kotiin tilaamaan :) Ihme päänvaivaa noinkin pienestä asiasta, mutta paikallaan ovat.
Comment
-
black diamondin palat!
TRW:n nettikatalogi on jarruhommissa aika pätevä, tietää PR numerot eikä ole virheitä vielä löytynyt.
http://webshop-cdn.tecdoc.net/trw/home.jsp
Comment
-
väittäisin, että ei löydy Mov'it PR numeroita, jotka ovat kyllä ihan PR listattuja silti. Tiedän kyllä miten muuttaa C4S 996 Porschen palan Mov'it numerolla... ja se on muuten halvempaa tehdä sopivalla poranterällä ja motonetin halvimmalla pylväsporalla (jo kertaostoksena), kuin ostaa uudet (huonommat) palat mov'itltä
Comment
Comment