Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 8E 2.0 TFSI quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    ai eiks juha vedäkään niitä jätesäkkejä? ;) mutta mitä projektiin tulee,niin kyllä ne tummennukset tähänkin sopis hyvin :)
    Viimeksi muokannut Zeronine; 14.2.2014, 18:01.

    Comment


    • #62
      steffu laita vaikka privalla tietoo tummennus asiasta enempi. Huomenna kokeilen muokkaa etu-umpioita tummemiks. ja mankkan vaihto Clarion zv409e:hen on nyt työn alla.

      Comment


        #63
        Siitä kieliasusta on mainittu nyt jo pariin kertaan. Puhekielen käyttö ja isojen kirjaimien puute tekevät tekstistä raskasta luettavaa. Panostatko, kiitos.

        Comment


        • #64
          [IMG][/IMG]
          sain tummennettua valot vihdoin. Mahdollisesti laitan kalvot vielä jos mieli muuttuu!

          [IMG][/IMG]
          Downpipe rupee vaihtaa väriä kivasti raskaalla kaasujalalla :)

          Comment


          • #65
            jarrut ei päivittyny kokonaan, koska levyt vaikutti liian pieniltä?? ja nyt metsästän uusia levyjä uusille paloille.

            Comment


            • #66
              futurezilla Black Diamond katalogista mittoja en saa täsmäämään B- vaihtoehtoon. Mikähän mättää??(A-minulle lähetetyt levyt, B-vakio levyt ) ja palatkin sijoittui A.vaihtoehdossa erikoisesti yli, joten päättelin että väärät ovat! Kertokaa viisaammat mikä neuvoksi?
              [IMG][/IMG]

              Comment


              • #67
                onko tää oikea?

                http://www.futurez.fi/fi/shop/jarrut...y-vm-1104-1107

                Comment


                  #68
                  Vai sittenkin nämä:
                  http://www.futurez.fi/fi/shop/jarrut...i-vm-1104-1107


                  On muuten aika hinnakkaat, kun eBaysta saa uritetut Brembot alle 200 euroon. Sitä en tiedä onko nuo oikeat, ainakin eBay niin väittää. Paksuus kannattaa tarkistaa...

                  Edit: Sattui lukihärö tuon futurezin kanssa, nuohan oli tosiaan ne liian pienet versiot. 321x30 mm lienee se oikea koko.
                  Viimeksi muokannut alpi; 28.2.2014, 13:07.

                  Comment


                  • #69
                    Veikkaampa että tässä tapauksessa juuri tuo tapaus A on linkittämäsi levyt ja vissiin väärän kokoiset? Vaikka valitsee koneeksi 2 litraisen. Minkähän takia sitten 1.8l koneessa on sitten 320mm levy?

                    Comment


                      #70
                      Ei voi tuon ikäisessä Audissa enää päätellä moottorista yksiselitteisesti oikeita jarruosia. Se pitää tehdä varustekoodeista. Esim s-linessä on usein isommat kuin muuten teknsiesti vastaavassa perusversiossa.

                      Comment


                      • #71
                        ebaysta tilaisin jos osaisin:/ en oo ikinä perehtyny moiseen:)

                        Comment


                        • #72
                          joudunkohan yhtymään näihin näihin?
                          http://http://www.skruvat.fi/Jarrulevy-P341263.aspx

                          Comment


                            #73
                            Kysele noita levyjä vielä race.fi:stä. Ainakin tähän mennessä siellä osanneet auttaa hyvin ja hinnatkin on kohtuullisia.

                            Comment


                              #74
                              Itse tilasin viimeviikolla Zimmermanin rei'itetyt 320mm levyt, tulivat saksasta parissa päivässä, n.160€ pari.
                              On muuten hieman hankalaa löytää noihin 320mm levyihin paloja, kun ei noissa kataloogeissa oteta huomioon s-line varustusta ja aina jää pari vaihtoehtoa, onneksi on kuvia.
                              Jarrupalat.fi tilasin uudet palat, oli siellä levyjäkin, tosi kilpailukykyiseen hintaan ainakin EBC osat. Saa nähdä koska tulevat, tiistaina laitoin tilauksen ja vielä ei mitään infoa postituksesta tullut.

                              Comment


                                #75
                                Tietty vois kokeilla ihan perinteisesti ostaa noita varaosaliikeestäkin. Ei siis Motonetistä vaan esim Renksun Varaosaexpertiltä. B6 1.8T vakiokamoissa ei olisi ulkomailta tilaten säästänyt kuin kympin kaksi. Noita tuning-osiakin olis ollu saatavilla.

                                Comment


                                • #76
                                  Futurezille lähettiin levyt takas ja vaihdettii toisiin (oikeilla mitoilla) oleviin levyihin, jotka tulevat tällä viikolla.

                                  Comment


                                  • #77
                                    TRW:n paloja 320+288mm (1LA+1KW) jarruihin saa parhaiten autoihinvaraosat.fistä yht jotain 80€ joka nurkkaan.
                                    2.0TFSI ja kaikki V6:t lienee aina noilla isoilla jarruilla.

                                    1.8T koneisiin ja pikkudieseleihin noita ei tietääkseni ole saanut edes minkään sport-sline-tms paketin mukana, ne on yleensä 312mm 1LT (254mm takana) B7 koppaisessa.

                                    Ja Motonetin nettikatalogissa on sitten TRW:n 320mm palojen kohdalla virhe,pikkujarrujen palat.Ne halvemmat vissiin on oikein.

                                    Melkein liittyi aiheeseenkin :)

                                    Comment


                                    • #78
                                      No nyt vihdoin oikeat levyt ja palat pikoillaan! Mutta n.300km jälkee perkule vähä kitisee palat:/

                                      Comment


                                      • #79
                                        Mitkäs palat palat otit?

                                        Comment


                                        • #80
                                          black diamondin palat!

                                          Comment


                                            #81
                                            Itsellä oli ongelma löytää profiilin ässään levyjä. Nettikaupoissa kun tarjosivat tuota 312mm ja 345mm. Kutina kyllä oli, että se on tuo isompi, mutta kävelin marmorille. Sieltä jannut kertoivat koon olevan tuo 345mm ja eikun kotiin tilaamaan :) Ihme päänvaivaa noinkin pienestä asiasta, mutta paikallaan ovat.

                                            Comment


                                            • #82
                                              black diamondin palat!
                                              Okei, hyvä tietää että vinkunariski on olemassa. Pitää vältellä.

                                              TRW:n nettikatalogi on jarruhommissa aika pätevä, tietää PR numerot eikä ole virheitä vielä löytynyt.
                                              http://webshop-cdn.tecdoc.net/trw/home.jsp

                                              Comment


                                                #83
                                                väittäisin, että ei löydy Mov'it PR numeroita, jotka ovat kyllä ihan PR listattuja silti. Tiedän kyllä miten muuttaa C4S 996 Porschen palan Mov'it numerolla... ja se on muuten halvempaa tehdä sopivalla poranterällä ja motonetin halvimmalla pylväsporalla (jo kertaostoksena), kuin ostaa uudet (huonommat) palat mov'itltä

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Jarrut toimii nyt mainiosti. Audi pääs eilen ohjelmoitavaksi powerbytelle ja tänää siellä huolletaa audi kokonaaJakopäätä myöten.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Hyvin vetää turbo nyt uudellanohjelmalla ja samallanvaihdettii bypass venttiili uuteen.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Penkitettiinkö? Kyllä toi ohjelmoiminen on varsinkin noihin 2.0t koneisiin ehdoton. Muuttuu meno aikalailla.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Ei ollu dyno vielä kasassa ja Vertaisohjelmalla laitto. Ollu jossai 2.0tfsi seatissa 260hp/360nm lapuilla

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          kesä kun nyt tuppas tulee, niin pari kuvaa nykytilanteesta.
                                                          [IMG][/IMG]
                                                          [IMG][/IMG]
                                                          [IMG][/IMG]

                                                          Intoa olis laittaa lisää mutta ideat hukassa?? Alustan ja tummennuksien suhteen varallisuus tiukassa. =)

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Ulkoouoleltahan tuo on aika tip top. Miten ois jos laittas voimaa? ;)

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Nyt on ohjelmoitu noin 270hp ja jotaki nm :) en muista ulkoo, mutta Powerbytellä laitatin samalla täyden huollon jakopäätä ja tulppia myöten uusiks.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X