piti olla pieni concave+lippa, mut tulikin tolla superconcavella.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4PR B6 Avant 1.8T quattro '04
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Vieras
Comment
-
Onko muuten miten iso rako tuon lipan ja ristikon välissä? Ainakin ADV1-vanteissa on ollut sitä ongelmaa, että sinne väliin kertyy hiekkaa ja kiviä. Saattavat ruveta jopa ravistamaan sen takia, mutta suurin ongelma lienee hapettuminen ja purettaessa ristikkoa irti, saattaa lippoihin tulla pahat naarmut, jos kiviä ei saa puhdistetta pois.
Comment
-
Ite ainakin tykkään nimenomaan tuosta concavesta. On kyllä erittäin maukkaat vanteet, itse olisin kyllä noihin kaariin heittänyt leveämpää niin kuin acs:sä vähän härnäilin, vaikka tuskin sillä nyt merkitystä on, onko sielä 10,5 vai 11,5.. :p
Millä et lukemilla nuo ovat? Rohkeasti vain sitä keulaa madaltamaan seuraavaksi. ;)
Comment
-
-
ja julmasti ottikin. sen lisäks sössivät vielä keskireiän, koska tilasin 66,6mm reiällä ja tuli 57,1mm... jälleenmyynti hankaloitu varmaan kummasti ton takia.
selitys sille miks vanne on toi eikä se heidän sivuillaan oleva toinen vaihtoehto ko. mallista oli se, että 2013 vuonna heillä muuttui mallisto hieman, eikä sitä mun tilaamaa mallia enää saa, vaan kaikki on automaattisesti noita "super concaveja". oishan se ollu vääryys et se oltais kerrottu mulle kun tilaus tehtiin...
tilasin siis Concave BLQ:n, en Super Concave BLQ:ta, jotka sieltä sit kuitenkin tuli. Nettisivuilta selvinnee vanteiden erot.
http://www.rotiform.com/products_blq_3pc_concave.html
Comment
-
Asiakkaan kuunteleminen on vaikeaa. Itsekin jenkkien kanssa yrittänyt tehdä vannekauppoja, mutta vieläkin on tekemättä moninaisten söhellysten yms juttujen takia. Kaksi kertaa olen vanteet jo maksanut, mutta onneksi olen saanut rahat takaisin. Vanteita ei ole koskaan saatu lähetetyksi.
Mitä ne sanoivat keskireiän väärästä koosta? Kumma kun vanteet maksaa "miljoonia", eikä saa sitä mitä tilaa.
Comment
-
Niin jos tarkkoja ollaan niin lähes kaikki kritiikki sivutettiin sujuvasti joko ympäripyöreillä selityksillä tai jättämällä vastaamatta ja virheitä ei toki myönnetty :D Tosin kohtuulliseen hyvitykseen suostuivat mukisematta, joten kyllä ne probleemat sielläkin tajuttiin, mutta eipä antanut silti ylpeys myöden edes pahoitella. Nyt muutamat vanteet tuolta hankkineena/välittäneenä olen oppinut, että pitää olla ihan perkeleen tarkka speksien kanssa ja kysyä jokaista yksityiskohtaa 5 kertaa, ja ne parin kuukauden aika-arviot voi suoraan kertoa 3:lla...
nimim. omiakin odotellaan ("n. 6 viikkoa" meni reilut 10 viikkoa sitten)
Comment
-
Mullakin samoja kokemuksia ko vannetoimittajasta. Nytkin on yksi sarja tulossa, joka on x3 myöhässä. Siihenkin pyysin 66.6 keskireiän vaikka autossa vakiosti 57,1. Viimeks tein saman tempun ja onnistuin, saa nähdä kuinka tällä kertaa :). Jape tosin auttanut suuresti myös tällä kertaa, ja specsi pyynnöt ovat kyllä hyvin selkeet!
Harmi tosiaan kun ei oikeen futaa toiminta heillä kuten suomessa ollaan totuttu, silti niiltä vaan joutaa tilaa pyörää kun ovat omaan makuun ylivertaisia muihin...
Comment
-
Vieras
Pakko sanoa että todella huonoa palvelua, jos ensin on vanteet myöhässä kuukausia ja sitten tulevat vielä väärillä spekseillä. Eikö mittatilausvanteiden idea ole juuri se, että ne tulee omilla spekseillä eikä bulkkina. Kiva mittailla ensin yksi ilta mikä mahtuu alle, maksetaan vähintään toinen käsi ja lopulta paketista löytyy jotain ihan muuta kuin tilattu.
Ja jos reklamaation hoito on tuota luokkaa, ei voi oikein muuta kuin kusta siihen suuntaan. Ei se rahakaan korvaa täysin sitä väärää vannetta väärillä mitoilla.
Suomessa ei kauaa tuolla tavalla tarvitse vanteita myydä. Jos siis olisi kivijalkafirma.
Comment
Comment