Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4PR B6 Avant 1.8T quattro '04

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4PR B6 Avant 1.8T quattro '04

Täytyy nyt kirjotella tännekin vaikka mulla tästä jo projektitopikki onkin.

Autohan on siis Audi A4 Avant 1.8T quattro S-line varustuksella, johon kuuluu mm. tumma kattoverhoilu, puolnahkapenkit, nahkaratti- ja nuppi, xenonit, sisävalopaketti yms. Laitatin autoon myös Eberin, jotta talvellakin olisi mukava hypätä lämpimään autoon. Auton ulkonäköä on ehostettu G.A.S. V1 -alustalla (aiemmin oli KW Variante 2, joka onkin alkupään kuvissa alla), Brabuksen 3-osasilla Monoblock 3 -vanteilla (9,5x19"), S4:n puskimilla, Cupra R:n etulipalla, DTM-edition helmoilla, S4 -maskilla, LED- takavaloilla, kaarilevityksillä sekä uudella värillä. Autohan on lähtöjään väriltään Moroblue, joka ei istunut meikäläisen silmään millään ilveellä, joten vuosia hamuttu väri oli saatava, joka oli BMW:n värikartasta löytyvä Sepang Bronze.

Autohan ei 190hv tuottavalla BEX-moottorilla ollut mikään varsinainen raketti, joten siihenkin puoleen piti saada hieman tekohengitystä. Autoon asennettiin APR Stage 3+, Milltekin putkisto, AEM:n filtteri, sekä APR:n by-passi. Tehopäivityksen ansiosta auton sisälle piti asentaa Apexin ahtopaine- ja pakolämpömittarit, jotta saadaan hieman seurattua että mitä konehuoneen puolella tapahtuu.

Musiikista autossa vastaa Alpinen 7" kääntyvällä näytöllä oleva soitin, johon on kytketty iPod. Vahvistin löytyy takaluukusta ja sillä ajetaan etuovissa olevaa Rainbown erkkasarjaa.

Autosta olemassa olevat topikit löytyvät täältä:
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=50972
    http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=89625

ja takakaarien levityksestä löytyy juttua täältä:
    http://pajalle.com/howto.php?id=a4_b...kaaret&lang=fi

Parempia kuvia tulossa, jahka saadaan hieman kapeemmat renkaat auton alle, jotta saadaan spaceria väliin ja vanteet kunnolla ulos. :)

Alla 1 kuva autosta muutama päivä auton oston jälkeen ja loput kuvat onkin sitten pääsiäiseltä ´11, jolloin sain auton nippuun maalarireissun jäljiltä. Ja ei, takapuskuri ei ole erivärinen. ;)
    Attached Files
    Viimeksi muokannut albanzo; 9.10.2012, 07:17.

On kyllä hemmetin hieno ja huolella tehdyn oloinen auto, siitä ei pääse mihinkään! Värikin on ihan nappiin, ja vanteet sopivat kuin nyrkki silmään. Hieno juttu, että levityksetkin on tehty viimeisen päälle eikä vain vähän sinne päin.

Comment

Voi morjes, on se vaan komee! Tuo väri on kyllä ehdottomasti POP!
      En ainakaan vielä ole bongaillut meidän kylällä...Mut morjestellaan ku "törmätään"!

Comment

Kyllä tuo väri on silkkaa seksiä ;) Mikäs ET noissa vanteissa on?

Comment

Noissa on kaikissa ET35 ja takana on nyt 5mm lätyt. Jahka saadaan noiden 235/35-19" tilalle 225/35-19", ni saadaan taakse 20mm lätty ja eteen 10mm.

Comment

Awsome! :) 10+

Comment

Haha mikä ero verrattuna ekaan kuvaan! Hyvä että tuli uusi maalipinta ja kaarissa on noi pokkaukset taas! Mites toi takapää, onko säädöt tontissa vai onko enää varaa tiputtaa? Toisaalta jos laitat paksummat lätyt niin voi parantua silläkin...Eteen sopis S4 maski paremmin ala-maskin kanssa...? Noi vanteet on silkkaa seksiä!!!

Comment

Ihan hemmetin komea. Kliini kokonaisuus. Arvostan myös tuota työn jälkeä.

Yks pikku juttu vain kaihertaa - noi vanteet on liian kapeat. Sulla on ainoa b6 suomessa jonka takakaaret kykenee syömään 11" tai jopa leveempää... please do it! :D

Comment

Takapäästä on on jo säätölautasetkin heivattu mäkeen ja nyt kun saan uudet kumit ja 20mm spacerit sinne alle, ni vien luultavasti noi takajouset Kaarinan Jousipajaan lyhennettäväks, ni saan persettä hieman alemmas. Jos näyttää siltä et on tarvetta.

Harkinnassa on, et jossain kohtaa teettäis noihin vanteisiin leveemmät kehät ja tekis takasista 11" ja etusista 10,5" -leveet, tai sit teettäis kokonaan uudet vanteet... ;)

Ja keulalle mulla on tallissa mustaksi maalattu orkkis S4-maski mustalla merkillä, mut mä tykkään tosta merkittömästä. Pitää jossain kohtaa sovitella sitä orkkismaskia ja kattoa et miten se natsaa, ei varmasti huonosti sekään. :)

Comment

Nättiä jälkee Aapo ! Varmasti säväyttää vielä enemmän jos livenä näkis joskus ;)

Comment

on niin hiano, et pakko ois nähä viel livenä..! kesän tapahtumia mistä vois bongata?

Comment

Pitää koittaa kesän aikana raahautua joillekin "festareille" ton auton kanssa, meinaa vaan noi vapaat viikonloput olla kesäaikaan kortilla... :P

Comment

Tuli nähtyä tämä tänään livenä tien päällä. Väri on upea mutta takavalot ei miellytä mun silmää. Liian synkät.

Comment

Niihin tullaan näillä näkymin tekemään pieni vaalennusoperaatio, koska itse olen niiden liiallisesta tummuudesta samaa mieltä.
                            Missäs mut muuten bongasit, tossa Jokioistentiellä?

Comment

En tiedä tien nimeä, ei ollut navi päällä. Someron lähistöllä se oli tänään iltapäivällä.

Comment

Bongattu VW Openissa! Upean näköinen oli livenä ja S4 maski oli löytänyt tiensä keulille! Nyt pitää laittaa itellekin mustaks kaikki listat ja kattokaiteet ku näytti tuossa niin hyvälle. En kerenny tulla kehumaan autoasi sulle henk.koht. ku oltiin ite just lähös pois. Ujosti vaan yritin omasta autostani ohiajaessa moikkaa...Oma autoni oli siinä ihan lähellä parkissa...tummanvihreä B6:nen.

Comment

Ai se oli sun se farkku mitä kävin itekin tutkailemassa, nätisti istu sulla ne vanteet sihen alle, tosin keskilätkiä ne hieman kaipaili... :)

Oisit vaan tullu nykiin hihasta, en mä oo yhtään niin vittumainen ku miltä mä näytän! ;)

Comment

Joo, keskikupit on tilauksessa paraikaa...ja lipit ei vielä kiillä kun en oo jaksanu kiillottaa, ku oon niin laiska ja halusin ne vanteet vaan alle mahd. pian.
                                    Olikos sulla jo takana läskimmät lätyt välissä? Mulla on sama "ongelma" kuin sulla, eli takapäätä ei saa enää tiputettua alemmas. Alla on Supersportin korkeussäädettävä ja taakse luvataan se -65mm tiputus. Oon ottanu säätölautasenkin pois, eikä vieläkään mee tarpeeks alas...Paljonkos tolla KW var.2:lla saa tiputettua perää?
                                    Ja ehkä ens kerralla jo uskallan tulla moikkaa sit... =)

Comment

Jep, takana on 20mm limput, eli siellä on nyt sit 9,5x19" ET15.
                                      En muista mitä toi KW lupaa madallusmääräks, mut takana ei oo enää pitkään aikaan ollu säätölautasia, eli niin alhaalla ollaan ku pystyy takapään suhteen. :P oon suunnitellu vieväni noi takajouset Kaarinan Jousipajalle, missä niitä puristetaan muutaman sentin lyhyemmiks jollon perän sais sopivalle korkeudelle. Pitää vaan hieman moukaroida sisäpeltejä takakaarista, ku meinaa isommissa heitoissa rapsasta rengas sinne kiinni... ;)

Comment

Eipä tullut mieleenkään toi jousenpuristus...sittenhän sinne saa varmaan jo laitettua sen säätölautasenkin takas...ehkä. =)
                                        Laita kuvia sit jos päädyt semmoiseen operaatioon. Tosin kyllä se nytkin jo sulla istuu hyvin noilla spacereilla.

Comment

sittenhän sinne saa varmaan jo laitettua sen säätölautasenkin takas...ehkä.
                                          Näin mä sen suunnittelin. :)

Comment

JAP3 poikkes Somerolla...

Comment

Siistiä mä haluun kanssa tollasen videon. :) Näytti tosi hyvälle tossa video klipissä.

Comment

Katos vaan, mä laitoinkin ton ensin väärään paikkaan. Olin aika varma et Aapo postaa kuvan meikästä naamallaan asfaltissa. Uskomattoman hieno tuote livenä tämä Audi.

Comment

Pirun komia audi, enpä ole vielä ainakaan somerolta tätä bongannu vaikka siellä aina välillä tullu pyörittyä, Oot oikeen uuteen Gti:hinkin audis kanssa päässy :D

Comment

Jepa. Tänään ilmestyneessä Getarissa 7/11 on esittely Aapon APR A4sta. Kannattaa etsiä lehti käsiin.

Comment

\o/ tykkään.

Comment

Tämä on kyllä vaan niin hieno. Onko noissa JAP3:n kuvissa tarkoituksella yksi kuva pikkukakkosesta seassa? :)

Comment

On kyllä, nappas vaimon Audista samalla yhden ruudun ohimennen. ;)

Comment

Onkos tuo A2 sama yksilö kun on aina tuossa somerniemen osuuspankin pihalla?

Comment

Working...
                                                            X