Täytyy nyt kirjotella tännekin vaikka mulla tästä jo projektitopikki onkin.
Autohan on siis Audi A4 Avant 1.8T quattro S-line varustuksella, johon kuuluu mm. tumma kattoverhoilu, puolnahkapenkit, nahkaratti- ja nuppi, xenonit, sisävalopaketti yms. Laitatin autoon myös Eberin, jotta talvellakin olisi mukava hypätä lämpimään autoon. Auton ulkonäköä on ehostettu G.A.S. V1 -alustalla (aiemmin oli KW Variante 2, joka onkin alkupään kuvissa alla), Brabuksen 3-osasilla Monoblock 3 -vanteilla (9,5x19"), S4:n puskimilla, Cupra R:n etulipalla, DTM-edition helmoilla, S4 -maskilla, LED- takavaloilla, kaarilevityksillä sekä uudella värillä. Autohan on lähtöjään väriltään Moroblue, joka ei istunut meikäläisen silmään millään ilveellä, joten vuosia hamuttu väri oli saatava, joka oli BMW:n värikartasta löytyvä Sepang Bronze.
Autohan ei 190hv tuottavalla BEX-moottorilla ollut mikään varsinainen raketti, joten siihenkin puoleen piti saada hieman tekohengitystä. Autoon asennettiin APR Stage 3+, Milltekin putkisto, AEM:n filtteri, sekä APR:n by-passi. Tehopäivityksen ansiosta auton sisälle piti asentaa Apexin ahtopaine- ja pakolämpömittarit, jotta saadaan hieman seurattua että mitä konehuoneen puolella tapahtuu.
Musiikista autossa vastaa Alpinen 7" kääntyvällä näytöllä oleva soitin, johon on kytketty iPod. Vahvistin löytyy takaluukusta ja sillä ajetaan etuovissa olevaa Rainbown erkkasarjaa.
Autosta olemassa olevat topikit löytyvät täältä:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=50972
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=89625
ja takakaarien levityksestä löytyy juttua täältä:
http://pajalle.com/howto.php?id=a4_b...kaaret&lang=fi
Parempia kuvia tulossa, jahka saadaan hieman kapeemmat renkaat auton alle, jotta saadaan spaceria väliin ja vanteet kunnolla ulos. :)
Alla 1 kuva autosta muutama päivä auton oston jälkeen ja loput kuvat onkin sitten pääsiäiseltä ´11, jolloin sain auton nippuun maalarireissun jäljiltä. Ja ei, takapuskuri ei ole erivärinen. ;)
Autohan on siis Audi A4 Avant 1.8T quattro S-line varustuksella, johon kuuluu mm. tumma kattoverhoilu, puolnahkapenkit, nahkaratti- ja nuppi, xenonit, sisävalopaketti yms. Laitatin autoon myös Eberin, jotta talvellakin olisi mukava hypätä lämpimään autoon. Auton ulkonäköä on ehostettu G.A.S. V1 -alustalla (aiemmin oli KW Variante 2, joka onkin alkupään kuvissa alla), Brabuksen 3-osasilla Monoblock 3 -vanteilla (9,5x19"), S4:n puskimilla, Cupra R:n etulipalla, DTM-edition helmoilla, S4 -maskilla, LED- takavaloilla, kaarilevityksillä sekä uudella värillä. Autohan on lähtöjään väriltään Moroblue, joka ei istunut meikäläisen silmään millään ilveellä, joten vuosia hamuttu väri oli saatava, joka oli BMW:n värikartasta löytyvä Sepang Bronze.
Autohan ei 190hv tuottavalla BEX-moottorilla ollut mikään varsinainen raketti, joten siihenkin puoleen piti saada hieman tekohengitystä. Autoon asennettiin APR Stage 3+, Milltekin putkisto, AEM:n filtteri, sekä APR:n by-passi. Tehopäivityksen ansiosta auton sisälle piti asentaa Apexin ahtopaine- ja pakolämpömittarit, jotta saadaan hieman seurattua että mitä konehuoneen puolella tapahtuu.
Musiikista autossa vastaa Alpinen 7" kääntyvällä näytöllä oleva soitin, johon on kytketty iPod. Vahvistin löytyy takaluukusta ja sillä ajetaan etuovissa olevaa Rainbown erkkasarjaa.
Autosta olemassa olevat topikit löytyvät täältä:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=50972
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=89625
ja takakaarien levityksestä löytyy juttua täältä:
http://pajalle.com/howto.php?id=a4_b...kaaret&lang=fi
Parempia kuvia tulossa, jahka saadaan hieman kapeemmat renkaat auton alle, jotta saadaan spaceria väliin ja vanteet kunnolla ulos. :)
Alla 1 kuva autosta muutama päivä auton oston jälkeen ja loput kuvat onkin sitten pääsiäiseltä ´11, jolloin sain auton nippuun maalarireissun jäljiltä. Ja ei, takapuskuri ei ole erivärinen. ;)
Comment