Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
17" on nuo. Ja nyt jo päätin että rahat kun antaa myöten niin ostan 18" RH AA Toplinet.
Tai jos saksanmaalta edullisesti löytyy niin iha orggis Amg kiekot.
Nyt aletaan olla oikealla ajokorkeudella. Alustaksi tuli V-Maxx coil-over setti. Säätövaroja kyllä riittää tiputtamaan vaikka auto mahalleen maahan :) Perää Sivulta Etuviistoa
Miedot kalvot tuli etulaseihin. Nyt vaan huutaa enää kesäkumia alle.
Mulla oli sama alusta e46 330ci bemarissa. Ihan asiallinenhan tuo oli, mutta ainakin bemarissa piti mahotonta meteliä jouset keulassa. On tuo kyllä nyt sopivalla korkeudella :)
Mutta, auto on punainen ja muutenkin mustaa on aika paljon, niin mun silmään kyllä huutaa tummia takavaloja.
Ahem, eikös se "thyyning" ole juurikin se tarkoitus koko projektille? :) Mun mielestä ei. Ainakin omaan silmään sopii tummat valot punaisen kanssa just passelisti.
Lookki on tällä hetkellä minun makuun. Sanotaan, että arvokkaan näköinen, kun ei ole ylimääräisiä tingentangeleita. Mustat peilit ja maskinkehys tekevät autosta entistä kliinimmän, mikä on hyvä juttu. Facelift etuvalot tuovat keulaan huomattavasti uudemman ilmeen. Mistä olet löytänyt noin hienot puskurit ja helmat? ;)
Nyt aletaan olla oikealla ajokorkeudella. Alustaksi tuli V-Maxx coil-over setti. Säätövaroja kyllä riittää tiputtamaan vaikka auto mahalleen maahan :)
Perää
Sivulta
Etuviistoa
Miedot kalvot tuli etulaseihin. Nyt vaan huutaa enää kesäkumia alle.
Hyvin sait auton tonttiin mutta muista että tuolla korkeudella ei juuri enää hidastetöyssyjen yli ajeta :) Miten tummat kalvot sulla on takalasissa ja sivulaseissa?
Joo ei se jää välttämättä ihan tuolle korkeudelle. Kattoo miten ne kesäpyörät mahtuu rullaamaan. Kyllä sillä pääsee melkosen hyvin töyssyjen yli ku muutan sen pakoputken vähä toisella tavalla.
kalvot menee edestä taakse 50-35-20 ja takalasi 20.
Muuten, Sahlmanilla tais olla hyllyssä noita mustia takavaloja ellen väärin muista. Ite meinasin laittaa myös, mutta menee liian mustaksi jos mustan auton takavalotkin on mustat.
Nyt ois pari kuvaa kesävanteilla. Saa nyt nähä jätänkö tuohon korkoon vai laskenko vielä himpun. Tuolla korkeudella pääsee vielä hidasteiden sun muiden pattien yli kivuttomasti. -1- -2-
Pakoputkea pitäisi keskiosasta nostella jonkin verran ni alkais olee ajaminen mielekkäämpää.
Comment