Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 avant 1.8Tq -96 (pre)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Erkki laske tuolle TB:lle oikean kokoinen suljettu kotelo!! :D

    Comment


    • Jos hifiä haluaa, niin kaiuttimet takaovissa on ihan turhat.

      Comment


      • Tuon mukaan http://www.hifitalo.com/pdf/W6-1139SG.pdf tee semmonen 6L kotelo suljettuna. Refleksiin pitää laskea mitat uudelleen, mut ei se tuosta paljoa muutu.

        Comment


        • Subbarin sain koteloineen laiteltua paikalleen, mutta vahvistin on sitten lopettanu toimintansa kun on ollut käyttämättömänä. Tässä kuvaa kabiinin puolelle. Tosin verhoilu tulee sitten penkkien mukaan kun takapenkit menee verhoilijalle. Kontin puolella näyttää tältä ja tältä.
          Se hyvä tuossa on ettei kauheesti vie tilaa ja penkit kaatamalla voi vielä kuljettaakkin jotain.
          Mukava kuulla miten tuo pikku elementti tuossa soi. Jos huomenna vaikka pääsisi kokeilemaan.

          Comment


          • Toveri Tuohimaan kilpurista tuli lunastettua sporttimallin umpijööti etuvakaaja, sen jos heittäis huomeaamuna puhallukseen/maalaukseen. Ei viiti ruosteisia tankoja asennella. :)
            Taakse on tulossa jossain Saksa-Suomi akselilla HooäRrän 21mm vakaaja. Jos näillä sais turhat kallistelut pois.

            Comment


            • Paanko kw:n v3 tulemaan vielä? Mitä oli rahti vakaajalle?

              Comment


              • Rahti oli jonku 17,44e. Varmaa ottivat extraa siitä TurboTeron hienosta paketista. :D
                Se kw ois kyl iha jees mutta nyt ei taida pelimerkit iha riittää siihen.

                Comment


                • http://www.audizine.com/forum/showth...ur-BAT-Project

                  Onko tosta mitään apua maf ongelmaan?

                  Comment


                  • Tuollaista on kehitteillä. Sitten voisi käyttää vaikka RS4 mafia tarvittaessa.

                    Comment


                    • #346 Viestissä olleet 9x18" Rota felgenit on nyt maalattu ja odottaa lakkaa päälleen. Eli myyntikuntoon. :)
                      Kevyempää on saatava. Ei voi minkään.

                      Comment


                      • perhana, noihan vois olla mulle kivat talvivanteiks, mut ei taida varallisuus antaa myöten ostaa yksiäkään vanteita... :P

                        Comment


                        • Aapo ne on kivat! Kyllähä rahaa aina sen verran löytyy.

                          Comment


                          • Nyt on turbo irti ja hukkaportti ongelma selvitetty. Läpän kiinnitys antanut periksi. Voi olla että puhallin ollut suht kovilla kun melko kovalla paineella ajettu ja hukkaportti antanut koko aika periksi.
                            Samalla huoltaa koko hyrrän, kun on vähän päittäisvälystä ilmestynyt.

                            Comment


                            • Sahlmanin Janilta tuli risan vanha perän etummainen tukikumi. Vein sen tänään paikalliseen polyuretaani firmaan hieman jäykättäväksi.
                              Kesävanteetkin varmuudeksi tilailin ettei käy niin että kesä tulee ja ei oo vanteita. Saas nyt nähä onko 9x18" vanteet niin kevyet kun luvataan (7.75kg). Siihen hintaan kyllä luulisi jo olevan. Niistä lisää kun saan edes kuvia.

                              Comment


                              • Rupes nostelemaan lämpöjä kun vauhti nousee yli 60kmh ja vähän kun yrittää rasittaa. Eiköhän siellä vesipumpun akseli sudaa tyhjää siipipyörän sisällä.

                                Comment


                                • Tuossa hakua käyttelin mutta en saanut varmuutta. Käykö S4 B5 faceliftin takajarrut suoraan A4 beevitoseen? Eli ne 256/22mm.

                                  Comment


                                  • Etkassa sama napa ja olkakappale 95-99 kaikki B5:t. 98 -> tarjolla on kahta tolppaa, toinen on ESP:n kanssa. Faceliftissä pelkkä "ESP-tolppa". B5:n takasatulat on 95-01 samat 245x10-levylle, joten tästä voisi päätellä, että kyllä ne jäähdytetyt sopii sinne suoraan.

                                    Comment


                                    • Kiitos Pasin nopean selvittelyn. Ebaysta tuli huudettua halvalla koko facelift jarrupaketti. Nyt sitten jotain keksimistä etupään jarrujen paranteluun. Budjetti tasoinen ratkaisu...

                                      Comment


                                      • Laitat mahdollisimman isot levyt ja viet satulaa ulommas sovitteilla.

                                        Comment


                                        • Mites se puristusvoima? Vai riittääkö tuollasessa orggis satulassa?

                                          Comment


                                          • Riittää riittää. Varmaan siinäkin jossain vaiheessa tulee raja vastaan, mutta yleisesti ottaen onnettomat jarrut on onnettomat levykoon takia.

                                            Comment


                                            • Paljo on budjetti?

                                              Comment


                                              • No budjetti on halpa. :D Takajarrut maksoi noin 150e toimituksineen. Satulat, palat, levyt, suojakilvet, teräspunosletkut.

                                                Comment


                                                • Itellä on 276x25 -> 314x30 vakiosatuloilla edessä. Ei ole ratapäivillä vielä ongelmia ollut.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
                                                    #346 Viestissä olleet 9x18" Rota felgenit on nyt maalattu ja odottaa lakkaa päälleen. Eli myyntikuntoon. :)
                                                    Kevyempää on saatava. Ei voi minkään.
                                                    Hienon värinen kärry.

                                                    Niin, se vanne on aina alla pyörimässä, siitä ja sen painosta ei paljoa kannattais tinkiä ( ja tarkoitan että niin kevyttä kuin mieleinen mallityyppi ja perstasku antaa myöden ...... tosin sitten ei kannata sitten 'jatkuvasti' hötkyillä sen maun kanssa). B-)
                                                    Viimeksi muokannut tontsa; 30.1.2012, 03:41.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
                                                      Subbarin sain koteloineen laiteltua paikalleen, mutta vahvistin on sitten lopettanu toimintansa kun on ollut käyttämättömänä.Mukava kuulla miten tuo pikku elementti tuossa soi. Jos huomenna vaikka pääsisi kokeilemaan.
                                                      Olisin enempi kuin kiitollinen kuulemaan arviosi soinnista nimim: kaksi vastaavaa elementtiä tuossa varpaiden lähellä omaava ;-)

                                                      Comment


                                                      • Sen verran sisällä melua ja ei ole kerennyt perehtyä säätämiseen, että ei se nyt vielä ainakaan kummosesti soi. Tosiaan tuntuu että tuo matala sisämelu leikkaa kaiken matalan äänen oli sitten kaiuttimet minkälaiset vaan.

                                                        Noista jarruista sen verran että taidan hommata eteen 312mm tai 321x30mm levyä löytyy myös. Ne suht kivuttomasti voisi istua.
                                                        Pasi: Onko siulla ohennettu paloja vai meneekö 5mm paksumpi levy heittämällä?
                                                        Viimeksi muokannut MikaSS; 30.1.2012, 07:21.

                                                        Comment


                                                        • ANkkurista pari milliä molemmin puolin pois, että mahtuu väliin. Lisäksi ulommasta jarrupalasta pari-kolme milliä pois niin mahtuu levy väliin. Levyä en ole ohentanut. Lisäksi ulompi pala kuluu aina vähän vähemmän mitä männän puolen pala, joten ei väliä.

                                                          Tässä adapteri: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...E4/IMG_013.jpg

                                                          Comment


                                                          • Ihmetellyt tässä pari päivää ahto ongelmaa. Toisinaan ahtaa sen mitä pitääkin ja meno on semmosta menemistä, sit saattaa mennä 5min ja ahdot ei millään nouse haluttuun -> meno on pehmeämpää. Tuossa vilkaisin että 16486 vikakoodi on tullut. Eli Maf signal too low. Voiko olla että maffi toisinaan toimii ja antaa ahtaa niinkuin pitää ja toisinaan ei? Hajoaako siis vähitellen?

                                                            Comment


                                                            • Limp modeen menee tuosta koodista heti. Vois olla myös kontaktihäiriö liittimessä?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X