Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 avant 1.8Tq -96 (pre)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Saitko rullille auton?

    Comment


      Rullat on huomenna klo 13.30.

      Comment


      • Elämme jännittäivä aikoja!

        Comment


        • jokojokojoko?

          Comment


            480Nm kohdalla loppu kytkimestä pito ja nyt se on ihan tattis. Saatte odotella vielä yhden kytkinpäivityksen verran.

            Comment


              mikä noin olematon virikytkin on??

              Comment


                Joo.. 484Nm ja kytkimelle riitti sitä leikkiä. Suunta on hyvä mutta vaatii vielä vähän työtä :)

                Comment


                • Oliko porkkis rullilla säätämäs mukana? Millä paineella/kierroksilla? mites hv?

                  Comment


                    Hv on nyt ihan se ja sama kun ei puhdasta vetoa saanut ajettua. Kolmosella sellainen että yrittää sutia/pompottaa fillareita rullilla ja nelosella karkaa pito heti, kun ahdot ylhäällä. Pari baaria ja joku neljän tonnin huitteita, kun lähtee pito.

                    Olin paikalla, mutta säädetty on jo aiemmin.

                    Comment


                      1.74bar jäi lappuun ahdot sillä kolmosvaihteen vedolla.
                      Kytkin on jenkkien 6lapanen sintteri. Se oli tiedossa että se joko kestää yhden vedon tai sit ei mitään. Uusi asetelma on kyllä kotona mutta levy tuloillaan vielä.
                      Viimeksi muokannut MikaSS; 19.8.2011, 16:14.

                      Comment


                      • 400 hv menee rikki helpost,i jos tuon verran vääntöä 6000rpm.

                        Comment


                          Väännöt oli siinä 5135rpm huitteilla.

                          Comment


                            Malttamatonta spekulointia :)

                            Tuo ahtolukema lienee siitä kolmosen rykäsystä, joka tosiaan on selvästi lyhyempi kuin kadulla. Ehkä kadulla sellanen kakkosen, jos senkään, pyrähdys. Ei ehdi oikein hyrrä mukaan edes.

                            Sellaseen johonkin vajaaseen pariin bariin tässä on tähtäilty ja se 2 toteutuu kadulla nelosella. Sen sijaan vitosella kimpoo vielä yli eli säädötkään ei ole valmiit missään nimessä. Tämän ahtimen kanssa jostain syystä tarvii tuohon ahtokontrolliin paneutua vielä vähän syvemmin, että saisi hyvin pikkuvaihteilla reagoivan ja ei kuitenkaan hirmuisesti yli ampuvan käytöksen.

                            Comment


                              Porkkiksen ehdotusta ja omaa järkeä kuunnellen kytkinpaketiksi taitaa päätyä S2 paketti.

                              Comment


                              • Mulla on tuo sachs sre pitäny 500nm. Teillä on n75 vissiin käytössä kuitenkin? Minkä kokonen hukkis? Onko vakiot pakovenat.. Paljo kysymyksiä :) mut tätä vartenhan nää foorumit on, heh.

                                Comment


                                  Kysyvältä ei venttili tipu, vai miten se meni? ;)

                                  Comment


                                    N75 on käytössä. Hukkis on 36mm jos en nyt aivan väärin muista. Venttiileistä en muista nyt yhtään.. oliskohan niin että sinne laitettiin mahlen venat.

                                    Comment


                                    • Kuulostais aika pienelle hukkikselle suhteessa pakopesään, vaikka turbiiniakseli suht iso onkin ja painetta suht paljon. Ettei ilmenis boost creeppiä?? Vakio pakovenat voi olla kovilla pitemmän päälle..ai mistä tiiän :)

                                      Comment


                                        Oliko terolla se venttiili/mäntä tuhon syy vakiopakovenat? Hieman epäilen vaikka mistään en mitää tiiä.

                                        Comment


                                        • No 4. pakovena poikkes. Niissähän on se joku natrium/sodium paska sisällä joka ei juuri lämmöstä piittaa. Toinen vaihtoehto, että ottanut joskus vähän kiinni ja taittunu ja alkanu väsymään.

                                          Comment


                                            Kyllä ihan oikeasti pakolämpömittaus olisi tähän autoon paikallaan. Eihän niitä venoja kiinnosta juurikaan paljonko sitä roinaa menee siitä ohi vaan sen lämpö.

                                            Voin luvata että kuuma siellä on vakiossa lastutetussakin, kun naurettavan pienen potkurin ja pesän läpi pitää kaikki tavara saada.

                                            Sodium on amerikaks natrium. Sen idea on vaan siirtää tehokkaammin lämpöä varteen ja sitä kautta öljyyn jne.

                                            Comment


                                              Tuli lentokentällä todettua että vitosella luukut auki ei riitä bensapumpun tuotto. Eli jos sinne nyt sitten boschin 044 pumpun laittelisi.

                                              Comment


                                              • Ai onks sul viel vakio pumppu??? aiai, mika mika, eikös bensantuotto ole se ensimmäinen asia mikä on varmistettava että pelaa/riittää..!?!? =D

                                                Comment


                                                  255 walbro siellä tankissa on. Kovat oli kaikilla myyjillä puheet että riittää mutta eipä tunnu riittävän. Eli ei ole vakio :)

                                                  Comment


                                                  • No mä jo aattelin...! eikös tuon pumpun luulis litroiltaan riittävän.. Tietysti riippuu et kuinka paljon sulla sitä potkua nyt on??? Seuraavaks mietittävä bensalinjoja..
                                                    Viimeksi muokannut titus_; 3.9.2011, 19:30. Perustelu: kirjotus härö

                                                    Comment


                                                    • Oon kuullu et walbron pumppu ei ihan tuota sitä mitä sen pitäs tuottaa.. 044 tilalle vaa nii alkaa piisaa kakku.

                                                      Comment


                                                        Potkuahan ei juurikaan ole! Ei kait se tuota joo ja kuulemma joillain ollu luotettavuus ongelmaa.

                                                        Comment


                                                          Jos AFR hyppää täysvedossa 12->17 ns silmänräpäyksessä, niin ei voi oikein mistään muusta olla kiinni kuin pumpun tuoton loppumisesta, koska suuttimet on reilun kokoiset ja linjasto ei vielä näillä tehoilla ole ongelma.

                                                          Sinänsä jännä että ilmeni kentällä käsittääkseni vasta suht lopussa eikä esim vielä nelosvaihteella punarajalla. Tuo mielestäni jättää pienen epäilyksen siemenen itämään, jos kyseessä olisikin joku muu häiriö.

                                                          Comment


                                                            Jape kun saa videopätkän ulos siitä kun mittaristoa kuvattiin, niin selviää tarkka kohta missä tiputin jalan kaasulta. Varmaan joku 50-75m ennen lippumiestä seokset tipahti.

                                                            Comment


                                                              Ensi viikolla tippuu video.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X