Saitko rullille auton?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 avant 1.8Tq -96 (pre)
Collapse
X
-
Hv on nyt ihan se ja sama kun ei puhdasta vetoa saanut ajettua. Kolmosella sellainen että yrittää sutia/pompottaa fillareita rullilla ja nelosella karkaa pito heti, kun ahdot ylhäällä. Pari baaria ja joku neljän tonnin huitteita, kun lähtee pito.
Olin paikalla, mutta säädetty on jo aiemmin.
Comment
-
Malttamatonta spekulointia :)
Tuo ahtolukema lienee siitä kolmosen rykäsystä, joka tosiaan on selvästi lyhyempi kuin kadulla. Ehkä kadulla sellanen kakkosen, jos senkään, pyrähdys. Ei ehdi oikein hyrrä mukaan edes.
Sellaseen johonkin vajaaseen pariin bariin tässä on tähtäilty ja se 2 toteutuu kadulla nelosella. Sen sijaan vitosella kimpoo vielä yli eli säädötkään ei ole valmiit missään nimessä. Tämän ahtimen kanssa jostain syystä tarvii tuohon ahtokontrolliin paneutua vielä vähän syvemmin, että saisi hyvin pikkuvaihteilla reagoivan ja ei kuitenkaan hirmuisesti yli ampuvan käytöksen.
Comment
-
Kyllä ihan oikeasti pakolämpömittaus olisi tähän autoon paikallaan. Eihän niitä venoja kiinnosta juurikaan paljonko sitä roinaa menee siitä ohi vaan sen lämpö.
Voin luvata että kuuma siellä on vakiossa lastutetussakin, kun naurettavan pienen potkurin ja pesän läpi pitää kaikki tavara saada.
Sodium on amerikaks natrium. Sen idea on vaan siirtää tehokkaammin lämpöä varteen ja sitä kautta öljyyn jne.
Comment
-
Jos AFR hyppää täysvedossa 12->17 ns silmänräpäyksessä, niin ei voi oikein mistään muusta olla kiinni kuin pumpun tuoton loppumisesta, koska suuttimet on reilun kokoiset ja linjasto ei vielä näillä tehoilla ole ongelma.
Sinänsä jännä että ilmeni kentällä käsittääkseni vasta suht lopussa eikä esim vielä nelosvaihteella punarajalla. Tuo mielestäni jättää pienen epäilyksen siemenen itämään, jos kyseessä olisikin joku muu häiriö.
Comment
Comment