Kyllä tuon korjaamaan pystyy, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Ei tuo takasuojakaan näyttäisi ihan älyttämän syvällä olevan. Osien hinta tekee itsessään tuosta järjetöntä, lisäksi tarvitaan tuon alumiinikorin paneelien vaihtoon laitteet.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AVK tarjoaa..
Collapse
X
-
Nykyautoissa itseasiassa alkaa olemaan vähän mallista riippuen runkonumeroa useammassakin paikassa. Osa näkyviä ja osa piilotettuja. Esim. Yhdessä puretussa 4F A6:ssa näkyi olevan runkonumero Oikeanpuoeln helmakotelon sisällä piilossa.
Runkonumeroa on myös tallenettu eri ohjainlaitteiden muisteihin, joten kyllä näiden kanssa vähän saa puuhailla jos meinaa täysin vanhan historian kadottaa.
Eikä noita pyyntihintoja kannata ihan hirveästi kummaksua. Hinta lähtee kyllä laskemaan kunnes sopiva ostaja löytyy. Tuossa autossa on kuitenkin vielä melko paljon kaikkea ehjää osaa, joten siitä saa purettunakin jonkin verran takaisin. Eli AVK:lle ei ole kovinkaan järkevää aloittaa hintaa kovin alhaalta, kun luultavasti tuokin auto haetaan melko nopeasti ulkomaille purettavaksi (tai sitten kasataan ehjäksi toisen sopivan aihion kanssa).
Comment
-
Tarjous noihin AVK:n hintoihin tulee olla vähintään puolet pyyntihinnasta, tuurillaan saattaa jopa saada silläkin... Alempia tarjouksia ei oteta huomioon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiLatvialaiset on muuten yksi isoimpia ostajia AVK-autoille.
Jos, niin sitenhän tuollaisesta voisi saada ok varaosia ihan järkihintaan. Vai onkos tässäkin joku erikoisjippo lunariin menneistä?!
Comment
-
Ei taida riittää vain kilvistä poisto, vaan ymmärtääkseni verojen takaisinmaksu vaatii ihan oikeast auotn viemisen pois Suomesta.
Purettavaksi merkittyjä autoja ei saa ostaa kuin viralliset purkaamot. Tuolla halutaan varmistaa, etät purettavien autojen romuosat kierrätetään asiallisesti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja elexter Näytä viestiRunkonumeroa on myös tallenettu eri ohjainlaitteiden muisteihin, joten kyllä näiden kanssa vähän saa puuhailla jos meinaa täysin vanhan historian kadottaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viestiTuosta pahasti rutatusta A8 langista:
Saas nähdä kiertääkö auto itä-euroopan kautta takaisin Suomeen.
Comment
-
Joo, ei siihen aina tarvita viimeisintä huutoa olevia työkaluja. Tietty ne auttaa kovasti, mutta tuollakin tavalla onnistuu jos osaa käyttää mielikuvitusta. Tietty jotain uusia suurlujuusteräksiä on vaikeampi oikoa ja uusissa autoissa on paljon tarkemmat säännöt korjausten suhteen. Mutta vanhempia voi korjata "helposti" noin.
Comment
-
Tuon porschen oikominen näytti ihan hyvin tehdyltä. Ei paljon varmaan tarvinnut kittiä leipoa, kun oikoi pintapellin noin hartaudella. Se taka-aisan oikominen kuumalla oli vähän kyseenalainen, mutta jos ohjeet antaa tehdä noin niin mikäpä siinä. Ei tosin tainnut olla suurlujuusterästä kun jaksoi oieta noinkin lussulla puomilla.Viimeksi muokannut LauriJT; 17.5.2016, 10:37.
Comment
-
Comment
-
-
-
Vieras
-
Mun vanha löytänyt itsensä myyntiin.Missäköhän on ollut puoli vuotta?
https://www.avk.fi/ajoneuvot/audi/a8...-4ov-3936cm3-a
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viestiMun vanha löytänyt itsensä myyntiin.Missäköhän on ollut puoli vuotta?
https://www.avk.fi/ajoneuvot/audi/a8...-4ov-3936cm3-a
Comment
-
https://www.avk.fi/ajoneuvot/audi/s4...-avant-quattro Nyt olis tuttu Ässä myynnissä. Pitäiskö hakea?
Comment
-
En osaa sanoa, en kyllä usko. Hetki sitten myin oman ImolaÄssän pois ja tämä kyseinen tuli nähtyä Tikkurilassa. Vaihdeltiin muutama sana autoista siinä, mutta ei sen kummempaa. En osaa sanoa mitään tuosta, kilsat vaan rupeaa tulemaan vastaan itselle, jos ei remonteista tietoa.
Comment
Comment