"Tämä tuote on poistunut varastostamme" Ei kerenny nähä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AVK tarjoaa..
Collapse
X
-
Kenes A6 C4 oli pirkkalan avk:lla? Ilmeisesti joku johtosarja oli palanut, ainakin niin päättelin kun ilmastointikanavista oli jotain paskaa tullut kojelaudalle. Member-tarrat oli ikkunoissa, joten vissiinki joku täältä. Ite poistin sieltä samanlaisen, mutta halvemman/ei niin hyvän.
Comment
-
Juurikin se kylkivaurioinen SAG-. Tehdäänkö siitä vielä auto vai osiksi? Mulla olis siihen, takakylkeä ajatellen, varaosa-Audi ylimääräisenä: http://www.nettivaraosa.com/varaosa-...iautot/1538276
Laita YV jos kiinnostaa, niin ei kuormiteta tätä ketjua muulla.
Comment
-
-
No kun orggis-osilla lasketaan niin on ylittynyt varmaan helposti.meilläkin oli korjaus-arvio yli 6000€ eikä ollut kummoinen kylkimälli vanhassa s4 b5.ssa,ja tohon rs-lisä osiin niin täyttyy lunariraja äkkiä.
Kyllähän toi ostaa kannattaa jos lähtee lähelle 10t€
Comment
-
Comment
-
-
Vieras
Helposti menee lunariraja rikki, ei tosiaan tuon enempää vaadi kun orkkis osilla lasketaan ja vähintään tuo 100e/h.
Comment
-
Taidan käydä Risaa huomenna kurkkaamassa. Vähän epäilyttää kyllä, kun on Luigin raiskaama, mutta jos sisusta ja muu kori on siistissä kunnossa, niin voishan tuosta ottaa projektin. Kone nyt menee palasiks jokatapauksessa ostipa sitten risan Risan tai toimivan Risan.
Comment
-
Se Risa oli kyllä niin tyypillinen Italiantuonti kun voi olla. Ei tehny mieli tarjota.
Luigi on tehny oikeen persraiskauksen. Perä oli ainakin maalattu joskus helvetin huonosti, takakyljestä irtoili lakat. Tuulilasi myös lienee vaihdettu joskus, kun on vuotojäljet A-pilarissa, muutenkin nuhjuinen sisusta. Saattaa olla sama auto jota tuli koeajettua joskus jonkun puolesta ja suosittelin silloinkin jättämään kauppaan.
Kolarikorjaus ois helppo, mut muut hifistelyt veis niin helvetisti aikaa ja rahaa.
Ihmetytti myös noi ilmoituksessa olevat hylsyt katsastuksessa lähes jokavuosi.
Huoltokirja oli pikaisen silmäilyn tuloksena ihan asiallisesti täytetty. Käynyt APR:lläkin viimeisimmässä huollossa. Vaihettu EGT:t yms antureita.
Comment
-
Vieras
-
Käytänössä jos kuski jaksaa rauhassa ottaa auton kyytiin, niin ei tuosta mitään vauriota tule. Piikeissä on kuitenkin sen verran reilusti pinta-alaa, ettei mihinkään kohtaan tule erityisen suurta pintapainetta.
Itse en ole vielä kertaakaan nähnyt että vauriota olisi tullut nostamisesta, mutta muutaman kerran olen nähnyt tapauksia jossa piikit eivät ole olleet tarpeeksi alhaalla ja ovat ottaneet alle työnnettäess kiinni esimerkiksi pakoputkeen.
Nosto/lastausvaurioista ei muuten sitten saa mitään alennuksia. Kaupat voi halutessaan purkaa, mutta hyvityksiä ostotilanteen jälkeen syntyneistä vaurioista AVK ei maksa. (Tämä ainakin aikaisemmin ollut käytäntö)
Comment
-
Pari vuotta sitten olin purkamassa AVK:n kuormaa juuri tuon saman portin vieressä. Takimmaisena ylhäällä oli eemeli-mersu jonka etupää oli maata vasten eli auto oli hiukan peräpää ylempänä. AVK:n nuori trukkikuski tulee innokkaana ja vauhdilla nostamaan autoa pois kyydistä ja ennenkuin ehdin reagoida mitenkään, työntää piikit pohjamuovien ja pohjan väliin... Kovasti tuntui kiinnikkeitä olevan kun paukeen ja rutinan säestyksellä tulivat muoveista läpi... Kuitenkin itse nostin tuon mersun kyytin joten tiesin että varovasti pitää nostaa.
Paljon riippuu trukinkuljettajasta tuleeko lisää vauriota vai ei.
Comment
Comment