Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Coupe & RS6 2007->

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Pankkiin mars!
    Nostorajan voi muuttaa itse netissä:)

    Comment


      #32
      Viesti poistettu

      Comment


      • #33
        onhan noissa aina ollut se ~100hp tehoeroa ärässän hyväksi, tuskimpa audilla hirveästi yli 500 hp saadaan vaparista väännettyä. pitäisi kuitenki erottua lambosta ja m5sesta jotenkin edukseen(tuolla siis tarkoitan että kolmen vaparin joukosta yksi samanlainen kone turboilla voi olla suhteellisen kiinnostava kaikien kohderyhmien asiakkaille, varsinkin jos siinä on enemmän tehoa)

        Comment


        • #34
          No jos ton koneen nähtyään henkilö kertoo että siinä on turbot niin kyllä minä ainakin uskon...

          Comment


            #35
            A5 hankintapäätökseni odottaa enään ikkunaan ilmestyvää hintapyyntöä, biimerin lähtölaskenta on jo pitkällä...

            Comment


            • #36
              Jos myyjä vihjaisi nuo lukemat, niin ne on aivan samaa tasoa vihjeineen kuin Esson baari :)

              Comment


              • #37
                Tuossa huvikseni googlettelin ja sieltähän löytyi tällaisia huhuja:

                "Audi has begun testing a prototype of the world's fastest estate: the forthcoming RS6 Avant. Crammed into that nose is a Lamborghini V10. Don't go shrugging your shoulders – it isn't the 429bhp, 'lower-powered' unit from the S6, but a twin-turbo version that will summon an extra 100 horses. That'll be enough to make the RS6 demolish 0-62mph in around 4.5sec – as quick as a BMW M6."

                http://www.carmagazine.co.uk/secret_...sid=289&page=1

                Tuos tuskin mitään luotettavaa tietoa on, mutta mainittakoon nyt.

                Comment


                  #38
                  Viesti poistettu

                  Comment


                    #39
                    Joka tais sanoa että, ei halua kaikkea kuultua lukea netistä...

                    Comment


                      #40
                      Tuntuu ihmeelliseltä, että Audi tarvitsisi sen 520 hv:n puristamiseen V10:sta ahtimet, kun Gallardossa saadaan se teho vaparina. Esson baarin juttuja taitaa olla, jotenkin viime aikoina on puhaltanut vaparituulet quattro GmbH:lla. Toivotaan, että se on ahdettu, mutta jos vetoa lyödä pitäisi, löisin vaparin puolesta.

                      Comment


                      • #41
                        gallardo on urheiluauto, rs6 tehokas käyttöauto. audille on aina ollut tärkeää ajettava kone, jossa on väkevä alavääntö, sekä normaali huoltoväli.

                        Comment


                          #43
                          Kylläpäs se näyttää "livenä" aika lailla Bemarin 6-mallilta.

                          Comment


                            #44
                            Hmmn, kyllähän tuon takapenkille yks pieni lapsi mahtuis....mikäs sen loton jättöpäivä olikaan?

                            Comment


                            • #45
                              Uhhhh, kaunis. Kun tuollainen kymmenen vuoden kuluttua olisi mahdollista käytettynä ostaa, ajetaankohan silloin edes enää bensalla...?

                              Fourtitudelta löytyy myös näkemys RS5:stä, ei pöllömpi ollenkaan:
                              Linkki

                              Comment


                              • #46
                                Kyllä on mielestäni todella upea tuo A5. Muistuttaa kyllä hyvin paljon uutta 3-sarjan Coupea, mikä on myös minun mielestä todella hyvännäköinen auto, eikä ainakaan minua yhtäläisyydet haittaa pätkääkään. RS6:han onkin sitten joka pojan päiväuni, mutta toivotaan että RS5:een tulee sama pata kuin 6:een. Ei muuta kuin lottoamaan vaan.

                                Comment


                                  #47
                                  A5 muistuttaa Nuvolari conceptia. Sen idealta varmaan tehty.

                                  Comment


                                  • #48
                                    http://www.audi.com/a5 Reilut 11 tuntia ja tuolla näkynee sitten livevideota julkistuksesta. Itse en valitettavasti siihen aikaan ehdi netin äärelle.

                                    Comment


                                      #49
                                      Ei taida vielä verho ahdinmysteerin takana aueta, sillä RS6 esitellään ilmeisesti myöhemmin. Ainakaan Motor Shown kuvagallerioissa ei moista värkkiä tällä hetkellä löydy. No, kattellaan. Sen sijaan odotettu TT Roadster 3.2 q löytyy ja tietysti A5 3.2 q ja Q7 V12 TDI. Eikös tuossa jälkimmäisessä ollut mukavat essonbaarilukemat: 500 heppaa ja 1000 Nm..

                                      Comment


                                      • #50
                                        Juu ei RS6:ta silmä tavoittanut, pettymys oli kova. Täti kertoi, että julkaisevat loppuvuodesta, tiiä sitten.

                                        Comment


                                        • #51
                                          Pari urpoa kuvaa messuilta.

                                          http://tinyurl.com/3669am

                                          Comment


                                          • #52
                                            Kun Rs6 motista on kerran spekulaatioita, niin mitä jos keulalta paljastuukin toi V12 nokileka? tehoa siinä varmaan ois tarpeeks

                                            Comment


                                            • #53
                                              Tuskinpa uskaltavat ottaa riskiä, koska diesel ei monen tuollaisen ostajan mieleen ole. En sano etteikö ole mahdollista tulla RS6 parilla eri konevaihtoehdolla. Jotenkin en kuitenkaan usko siihen vielä seuraavan RS6:sen kohdalla.

                                              Comment


                                                #54
                                                Ite pitäisin sitä hyvinkin mahdollisena. Euroopassa myytiin diesel koneella varustettuja autoja viimevuonna enemmän ku bensa, joten... veikkaan, että molemmilla vaihtoehdoilla tulee saamaan. Päästörajatkin tiukentuvat kokoajan.

                                                Comment


                                                  #55
                                                  Mitäs ideaa siinä diesel RS6:ssa olisi? Eikö 500 hv nokivasara tuota vähintään samat CO2:t kuin 500 hv bensakonekin, mutta hiukkasilla höystettynä ja on lisäksi painavampi konstruktio. Ja massan liikuttaminen tapahtuu energialla, josta tulee sitä hiilidioksidia.

                                                  Comment


                                                  • #56
                                                    u

                                                    eipä se sitä rs lippulaivaa hirveästi tue jos pellin alta löytyy sama kone kuin q7 sta :)

                                                    Comment


                                                      #57
                                                      Joo en minäkään riisseliin usko. Ei risakuskit halua tankata autoaan hanskat kädessä..

                                                      Minkäköhänlainen remap on tuohon V12:een tulossa? 1150 Nm..?

                                                      Comment


                                                        #58
                                                        Niin ja ne joilla on varaa ostaa RS6 tuskin piittaavat niin paljoa bensiinin hinnasta. Kyllä yli 1000Nm luulisi tulevan, elleivät rajoita sitten.

                                                        Comment


                                                          #59
                                                          Muutaman kuukauden takaisessa Road&Track:issä oli haastateltu LeMans kilpurin puuhamiestä joka oli ottanut asiakseen "ajaa läpi idean diesel RS-mallista". Perusteluina nokivasara-riesalle oli hyvä kaasuun vastaavuus joka ko. kaverin mielestä on tärkeä kriteeri urheilullisten autojen kohdalla.

                                                          Comment


                                                          • #60
                                                            en nyt oikee ymmärrä millä tavalla tdin kaasuunvastaavuus on parempi kuin bensaturbon...valittelivat nimittäin siitä r10tdi:stä että on sekunnin luokkaa turbolagi

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X