Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Battlefield 3 (ps3)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Nyt on ensimmäisessä viestissä lista nickeistä joita on tullut tässä ketjussa vastaan. Ilmotelkaa jos puuttuu tai on vahingossa pc pelaajien nickejä niin muokkailen listaa.

Comment

• Itse sain potkimiset vähenemään kun laitoin reitittimen asetuksiin DMZ kohtaan pleikkarin ip:n ja otin upnp:n pois päältä. Potkii se silti randomilla edelleen pihalle vähän väliä.
      Kiitos, tein tämän mutta ei auttanut.. Edelleen 5-30min kun potkii pihalle. Osaa olla todella rasittavaa.
      Pelaisin Gran Turismo 5:sta mutta tallennustiedot (level 40) meni vanhan pleikkarin mukana savuna ilmaan...
      En ole kokeillut loppuvatko potkimiset, jos pelaisi pelkästään DICEn servuilla? Nekään ei oikein nappaa kun sinne on sotkettu conquestia sekaan. Kertokaa mulle, mikä siinä conquestissa on se juttu? Rush on vaan niin simppeli, hyökkäät tai puolustat, ei tule vastustajat selästä, ja jos tulee niin sitten linjat vuotavat ja pahasti.

Jos lisäätte kaveriksi PS3:ssa, mikä on suositeltavaa että pääsee helpommin samoihin peleihin, niin laittakaa ystäväpyyntöön viestiksi esim. ACF tai joku muu, että tunnistaa kuka sitä ystäväpyyntöä lähettää.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Olmi Näytä viesti
        Nyt on ensimmäisessä viestissä lista nickeistä joita on tullut tässä ketjussa vastaan. Ilmotelkaa jos puuttuu tai on vahingossa pc pelaajien nickejä niin muokkailen listaa.
        Toi Jusabee on battlelogin nicki. PSN ID on j-filth.

Comment

• Kertokaa mulle, mikä siinä conquestissa on se juttu? Rush on vaan niin simppeli, hyökkäät tai puolustat, ei tule vastustajat selästä, ja jos tulee niin sitten linjat vuotavat ja pahasti.
          Lipunvaltaustahan se loppupeleissä vaan on, hyökkäykset ja puolustukset vaan menee miten sattuu, miten sitten vihut sattuukaan liikkumaan...
          Ite pelailen pelkästään tota CQ:a, kun olen noihin karttoihin tottunut, Rush on varmasti ihan jees, mutta kun oon ihan hukassa niissä kartoissa!
          Pitäis varmaankin vaan malttaa ja pelata Rushiakin, siitäkin huolimatta, että tulee kuula otsaan turhankin usein! Siinähän sitä oppiakin tulis samalla.

Comment

• Onko taistelijoilla kiinnostusta ACF serverin tekoon? Eli jos kerätään porukalla rahat ja laitetaan servu pystyyn. Kaikkihan tuonne pääsisivät pelaamaan, mutta maksajat olisivat admineita. Ilmaiskaa tähän halukkuutenne ja esim. pelimuoto joka kiinnostaa.
            Normi conquest.

Comment

• Oishan se varmasti ihan hyvä homma. Ei vaan montaa ecua viitsisi pelkästä viikonloppupelailusta kuukaudessa maksaa.
              Eli jos tarpeeksi porukkaa saadaan mukaan, olen kanssa kimpassa.

Normaali konkka käy parhaiten tännekkin.

Comment

• Mukana kuhan saadaan riittävästi porukkaa mukaan! Mikäs servuissa oli kk maksu?
                Normi conquest sopii parhaiten.

Comment

• Tämmöset hinnat löysin 1kk=noin 20€ ja 3kk=noin 50€. Onhan tuo kohtuu paljon viikonloppupelailusta. Tuon servun avulla päästäis aina samalle puolelle ja jäisi se turha säätäminen pois. Noh, kuulostellaan mitä mieltä porukat on.

Comment

• Minnekkäs noita Dicen servuja on hävinny, oottako huomannu? Koitin pariakin hc conquest servua ettiä millä on tullut pelailtua ja täälläkin taisin mainita ko. servusta, ei eilen löytynyt?

Conquest pelimuotona ja ehdottomasti HC \o/

Comment

• Dice/EA taitaa olla ajanut ns. yleiset serverit alas. Syynä lienee $.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja wilbert Näytä viesti
                        Dice/EA taitaa olla ajanut ns. yleiset serverit alas. Syynä lienee $.
                        Toivottavasti tämä ei ole totta.

Comment

• Jostain näin tänään tiedotteen että EA lisää virallisia servuja jossain vaiheessa lisää, ja hyvä niin. En nyt linkkiä tuohon löytänyt enää.

Tänä viikonloppuna olis muuten tupla-xp:t bäfässä muuten.

Comment

• Illalla täysi rähinä päälle. Tuli aamupäivällä tuo tupla-xp testattua.

Comment

• Juu, täytyy tulla mukaan karkeloihin jos kerkeen.

Comment

• Juu tarttee kans käynnistää pelit yöllä jos pysyy lamput auki.. :)

Comment

• Oli Vilin kanssa vähä "erilaiset" kähinät pe, porukkaa oli meleko vähän kun olin suurimman osan ajasta yksin kolmea vastaan =D

Comment

• Jooh, taisi tulla kopteriduelissa kyllä sulta pataan. F35:kaan ei oikein mulla pysynyt hanskassa =D. Oli kyllä kummallista pelailla melkein tyhjällä servulla.

Comment

• jaahas jospas sitä illalla lähtis ihtiä ammuttamaan

Comment

• Kyllä näyttää Win/Lose ratio todella hyvältä, ja paremmaksi vain menee kun noin joka kymmenennen pelin pystyy pelaamaan loppuun ilman että tulee "you have lost connection to the session". Siihenkin pitää liittyä jostain puolesta välin matsia. Uskomattoman rasittavaa tuo pätkiminen.

En kyllä osta mitään lisäosia, jos tuota ei korjata. Missä voi olla vika? Aikaisemmin, ennen kuin tuli vuokrattavia servereitä, kaikki toimi hyvin! Mitä googlesta katsoin, en ole yksin tämän ongelman kanssa. Onkohan EA/Dice tekemässä asialle mitään?

Comment

En tiedä onko sattumaa, mutta minulla loppui pätkiminen kun pistin PS:n johdon perään. Parin viikon aikana on tainnut kerran katketa yhteys. Langattomalla yhteydellä kyykkäs joka toinen peli. Niin ja modeemiin on kuitenkin matkaa 70cm.

Comment

• Minulla on myös konsoli piuhan päässä ja ei ole pätkäissyt yhteyttä, kuin ehkä 10 kertaa. Pelitunteja on takana kuitenkin 270.

Comment

• Mulla on wlan käytössä, ei oo pätkiny oikeestaan koskaan. Jos konsolin tilttailua ei lasketa.

Comment

• Juu. Konsolin tilttailut Omanissa on sitten asia erikseen...

Comment

• Mulla on konsoli ollut aina piuhan päässä, yhteyskin on DNA 110M kaapeli. Silti pätkii BF3:sta pelatessa, ei missään muussa. Edellisellä sivulla kerrotut ohjeetkin tein heti modeemille, ei vaikutusta.

Comment

• Täällä ei kyllä ole pätkinyt puoleen vuoteen muutamaa kertaa lukuunottamatta. Kaapeli 10/2 ja WLAN:issa pleikkari kiinni.
                                                    Saattaahan tuossa vianetsintä olla vähän haastavaa, jos ei muissa peleissä pätki.

Serverin päädyssähän sen vian on ilmeisesti oltava, mutta miksi se sitten aiheuttaa juuri sinulla pätkimistä on toinen juttu.

Comment

• Mulla ei oo ollu mitään ongelmia ton yhteyden kanssa. Ihan langattomalla on kytketty ja kerran on tainnu yhteys katketa. Pelitunteja on nyt 110. Omani on tosin tilenny viime päivityksen jälkeen joka kerta kun sitä on pelannu. Joka kerta pelin loppuu niin aina tilee samaan kohtaan.

Comment

Pistin ystäväpyyntö kaikille jotka ovat tuolla ensimmäisen viestin listalla. Viestinä acf.

Comment

• enpä oo tässä "kesän" tultua paljoo kerinny enää näppäilee. Ulkona/veneellä kuluu aika mukavasti. Sadekausia odotellessa.

Comment

• pittäis varmaan tuo omakin nikki laittaa tonne etu sivulle,mut tähän hättään ei muista miten se meni.pittääpä tarkistaa jahka pääsee koti olloihin

Comment

• Joo, vähän kyllä jäänyt pelit taka-alalle taas kesän tullen muun elämän tieltä. Lähinnä viikonloppuisin yritellään pelailla kun keretään. Tuleva lisäri kyllä nostanee peli-innon ainakin hetkellisesti.

Tunnin sisään voisi muuten aloitella pelaamaan jokusen matsin taas vaihteeksi.

Comment

Working...
                                                              X