Nyt on ensimmäisessä viestissä lista nickeistä joita on tullut tässä ketjussa vastaan. Ilmotelkaa jos puuttuu tai on vahingossa pc pelaajien nickejä niin muokkailen listaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Battlefield 3 (ps3)
Collapse
X
-
Itse sain potkimiset vähenemään kun laitoin reitittimen asetuksiin DMZ kohtaan pleikkarin ip:n ja otin upnp:n pois päältä. Potkii se silti randomilla edelleen pihalle vähän väliä.
Pelaisin Gran Turismo 5:sta mutta tallennustiedot (level 40) meni vanhan pleikkarin mukana savuna ilmaan...
En ole kokeillut loppuvatko potkimiset, jos pelaisi pelkästään DICEn servuilla? Nekään ei oikein nappaa kun sinne on sotkettu conquestia sekaan. Kertokaa mulle, mikä siinä conquestissa on se juttu? Rush on vaan niin simppeli, hyökkäät tai puolustat, ei tule vastustajat selästä, ja jos tulee niin sitten linjat vuotavat ja pahasti.
Jos lisäätte kaveriksi PS3:ssa, mikä on suositeltavaa että pääsee helpommin samoihin peleihin, niin laittakaa ystäväpyyntöön viestiksi esim. ACF tai joku muu, että tunnistaa kuka sitä ystäväpyyntöä lähettää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olmi Näytä viestiNyt on ensimmäisessä viestissä lista nickeistä joita on tullut tässä ketjussa vastaan. Ilmotelkaa jos puuttuu tai on vahingossa pc pelaajien nickejä niin muokkailen listaa.
Comment
-
Kertokaa mulle, mikä siinä conquestissa on se juttu? Rush on vaan niin simppeli, hyökkäät tai puolustat, ei tule vastustajat selästä, ja jos tulee niin sitten linjat vuotavat ja pahasti.
Ite pelailen pelkästään tota CQ:a, kun olen noihin karttoihin tottunut, Rush on varmasti ihan jees, mutta kun oon ihan hukassa niissä kartoissa!
Pitäis varmaankin vaan malttaa ja pelata Rushiakin, siitäkin huolimatta, että tulee kuula otsaan turhankin usein! Siinähän sitä oppiakin tulis samalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wilbert Näytä viestiDice/EA taitaa olla ajanut ns. yleiset serverit alas. Syynä lienee $.
Comment
-
Kyllä näyttää Win/Lose ratio todella hyvältä, ja paremmaksi vain menee kun noin joka kymmenennen pelin pystyy pelaamaan loppuun ilman että tulee "you have lost connection to the session". Siihenkin pitää liittyä jostain puolesta välin matsia. Uskomattoman rasittavaa tuo pätkiminen.
En kyllä osta mitään lisäosia, jos tuota ei korjata. Missä voi olla vika? Aikaisemmin, ennen kuin tuli vuokrattavia servereitä, kaikki toimi hyvin! Mitä googlesta katsoin, en ole yksin tämän ongelman kanssa. Onkohan EA/Dice tekemässä asialle mitään?
Comment
-
Täällä ei kyllä ole pätkinyt puoleen vuoteen muutamaa kertaa lukuunottamatta. Kaapeli 10/2 ja WLAN:issa pleikkari kiinni.
Saattaahan tuossa vianetsintä olla vähän haastavaa, jos ei muissa peleissä pätki.
Serverin päädyssähän sen vian on ilmeisesti oltava, mutta miksi se sitten aiheuttaa juuri sinulla pätkimistä on toinen juttu.
Comment
-
Mulla ei oo ollu mitään ongelmia ton yhteyden kanssa. Ihan langattomalla on kytketty ja kerran on tainnu yhteys katketa. Pelitunteja on nyt 110. Omani on tosin tilenny viime päivityksen jälkeen joka kerta kun sitä on pelannu. Joka kerta pelin loppuu niin aina tilee samaan kohtaan.
Comment
-
Joo, vähän kyllä jäänyt pelit taka-alalle taas kesän tullen muun elämän tieltä. Lähinnä viikonloppuisin yritellään pelailla kun keretään. Tuleva lisäri kyllä nostanee peli-innon ainakin hetkellisesti.
Tunnin sisään voisi muuten aloitella pelaamaan jokusen matsin taas vaihteeksi.
Comment
Comment