laitoin liittymispyynnön nickillä anyhomo
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Battlefield 3 (ps3)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viestiItse olen hieman pettynyt noihin uusiin karttoihin. Kovin samanlaisia, kun taitaa samalla pohjalla pyöriä kaikki(pl. wake island). Eilen pelailtiin jollain serverillä jolla pyöri vain uusia karttoja ja kyllä ne aika äkkiä alkoi kyllästyttään.
Comment
-
Hiljasta on ollu pelirintamalla, ei ole tullu pelailtua sitten yhtikäs mitään. Jos sitä huomenna vähän Bäfää :P
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiHiljasta on ollu pelirintamalla, ei ole tullu pelailtua sitten yhtikäs mitään. Jos sitä huomenna vähän Bäfää :P
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Adukka Näytä viestiLuin just bf facebook sivulta että jokin voip uudistus tullut playstationille, mistä avantistiki puhuit viikonloppuna että sais tulla jo uudistusta. Täytyy joku päivä testata porukalla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wilbert Näytä viestiSama täällä, pari kertaa kaatunut ja heittänyt alkuruutuun. Tunteja 90 suunnilleen.
Joillakin ollut pelilevy likainen/naarmuinen, ja putsaamalla kaatuilut on ainakin vähentyneet. En ole vielä tuota voip-pätsiä kerennyt kokeilemaan, luin kyllä foorumeilta, että nyt pelittää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JuizeR Näytä viestiMinkälaasia headsettiä teillä on käytös?
Porukka toimittelee kaikenlaista muttei ittellä oo vehkeitä vastailla. :D
Mulla saattaa olla yksi ylimääräinen Sonyn BT mikkihärdelli tuolla kaapissa tyhjänpäite.
Comment
-
^^OK. Ei ole tuollaista tullut vielä vastaan.*kopkop*. Voip toimii pelin aikana erinomaisesti, valikoissa tosin pätkii, tiedä sitten johtuuko halpis - BTkuulokkeesta, vai jostain muusta.
Lord Samen kanssa tuossa vkonloppuna pelailtiin headsetin kera muutama rundi, eipä siitä ainakaan mun osalta jääny paljon jälkipolville kerrottavaa muuta kun: On se aina hauskempaa pelailla, kun on suomalainen kaverina.
Laitetaan ne statsit nyt pienen pöhnän piikkiin;)Viimeksi muokannut wilbert; 14.2.2012, 17:56. Perustelu: Vastauksen alkuosa siis kahta viestiä ylemmäs.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Avantisti Näytä viestiMenussa ei voip tunnu pelittävän, mutta pelin aikana toimii nyt hyvin. Itsellä käytössä tämä headsetti. Hyvin on kestänyt pari vuotta. Moro vaan wilbert. Tulihan tuota samassa tankissa istuttua :D
Tosin, mulla just hajos ohjainkin, joten kai täällä on jotenkin rajua käyttöä näillä laitteilla. Lapset varmaan...Viimeksi muokannut Kehno; 14.2.2012, 20:59.
Comment
-
No niin, ilmoittaudutaas täälläkin nyt kun ketjun löysin. PS3:lla pelailen nickillä Mezza9CR ja ACF-platooniin kuulun, Samin eli Avantistin eli Lord_Samen kanssa on tullut taistelukenttiä enimmäkseen koluttua, vaikka on sitä muutama matsi LauriJT:n ja JuizeRi00:n kanssakin tullut pelattua. Kaveriksi voi lisäillä, laittakaa vaikka "ACF" viestiksi ystäväpyyntöön.
Pelityylistä sen verran, että yritän itse käyttää ja toivon muidenkin käyttävän lasermerkkausta mahdollisimman paljon, ja muutenkin koitan pelata yhteispeliä korjaamalla, elvyttämällä ja ammoa pudottamalla. Spottaaminen on myös aktiivista ja sitä toivoisi muiltakin.
Headsettikysymykseen, käytössä on MadCatzin 8860. Sami voi antaa palautetta toimivuudesta ;) Mulla on melko hidas laajakaista (3M), joten sekin voi joskus vaikuttaa.
Peli kaatuilee viimeisimmänkin patchin jälkeen ainakin joka toinen päivä, mutta pelituntejakin tulee paljon, joten ei kai se suhteellisesti paha ole enää. Voisivat vaan korjata niiden kahden B2K-aseen bugit jotta niitä voisi B2K-kartoillakin käyttää.
Comment
Comment