Viime kaffella ollut valkoinen TT ajeli aamulla vastaan, tikkurilantien keskon kohdalla. Itse tulin Volvolla vastaan. Ja tajusin vasta vanteista että tuo oli tuttu auto.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kukas ajoi edelläni Korkeakosken kylällä tumman sinisellä a6 4f:llä puolikuuden maissa. Itse valkoisella kolmosella olin perässä.
Comment
-
Moro, minä olin, musta A6:lla. Huomasin sut peilistä, hieno A3. Taisit kääntyä kaupan pihaan? Sedanina hieno, tänäänkin kattelin Laakkosen showroomissa, että A3 sedan toimii :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viestiHöh laiska vai, en vaan jaksa... Piti vielä lasinpesuainettakin lisätä :-)
Comment
-
-
Kauniimpi osapuoli oli eilen liikkeellä tuolla, joskus ennen puoli kahta iltapäivällä siinä kohdilla. Voipi siis olla että auton olet bongannutkin. Olitko firman autolla liikkeellä, tuo vaimoke meinaa bongaa haukkana klubialusia yms, mutta nyt ei kuulunut ensimmäisenä kotiin mennessä että "näin tänään klubilaisen!" :D
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viestiTulin joo :) Kerro vaimolle, et kilvenaluset pelasti 200€ rikesakolta...
Comment
-
No ei tärkein, mut joskus 'hintansa väärti' ;) Ei vaiskaa... Muistakaas nyt muutkin clubilaiset syyskuun alussa voimaantullut lainsäädäntö, rikesakot 170-200€ laaki, köyhälle kallista ja ei oo kiva niitä kirjotella varsinkaan palstaveljille/-siskoille.
Comment
-
Joo Japi oikeassa olet, pienin rikesakko (siis ylinopeuksissa) taisikin olla 70€ ennen 1.9.2015 aikaa... Eri nopeusrajoitusalueilla eri taulukot...
Comment
-
200e sieltä joo tuli, vähennysten jälkeen 60kmh risteysalueella kameraan 80kmh. Porukalla ajettiin, ni jotenki ajattelin et edellä oleva kattoo nopeudet..:D 4 peräkkäin otettiin selfiet. Luojan kiitos ei päiväsakoille pamahtanut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viestiTulin joo :) Kerro vaimolle, et kilvenaluset pelasti 200€ rikesakolta...
Comment
Comment