Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja oogan Näytä viesti
    Tänään klo 14 pintaan varkauden teboilin pihassa hopea S4 B5 Avant rekkari jgs-***, takasivulasissa viper-tuning tarra, täältä kukaan?
    Se on Marko77:n hidas ässä.

    Comment


      Sininen b5 ajeli tänään vaajakoskentiellä edessä jossain 15 maissa. Taisi olla S4 ja joutui varovaisesti ottamaan töyssyt mesikämmenentien kohdalla. Itse ajelin siitä perässä ympyrään asti kunnes motarille käännyit.

      Comment


      • Kukas ajeli mustalla B7 farkulla eilen Haukiputaantiellä, vähän Kellon jäläkee vastaa? Jotain vähän viiden jälkeen. Hokasin aluset vasta kohalla, muuten ois morotellu. :D

        Comment


          Jere kiihdytti eilen doppelilla mun ohi itäväylällä, ei pystynyt transit enempään. :)

          Comment


            Eilen tuli pariin otteeseen bongattua valkoinen sedan 80 klubikilvillä, puol kahdentoista aikoihin 110:llä entisen Nokian puljun paikkeilla ja uudelleen puol kahden aikoihin Somerontiellä, Piihovin ABC:n nurkilla.

            Comment


              Juuri äsken Savonlinnan cittarin parkissa kerhon kilvenaluset aanelkussa, SOF-xxx.

              Comment


                Sininen b5 ajeli tänään vaajakoskentiellä edessä jossain 15 maissa. Taisi olla S4 ja joutui varovaisesti ottamaan töyssyt mesikämmenentien kohdalla. Itse ajelin siitä perässä ympyrään asti kunnes motarille käännyit.
                Morjesta! Joo ässäläisellä siinä olin ja koitin peileistä vilkuilla klubi alusia! Komee b7 Sulla!

                Comment


                  Eilen n. klo 17 Mikkelin Graanin risteyksessä musta RS4 B7 rekkari UEG-***...joku täältä, kerhotunnuksia ei ainakaan näkynyt?

                  Comment


                    Justiinsa tossa Koivistonkylän valoissa moikkailtiin, kukas olit? :)

                    Comment


                      ViLe jos nyt puhutaan siitä mustasta sedanista mustilla vanteilla, niin se on kaverin auto ja mikkelissä nyt pyörii. Tämähän on Roccon vanha Räsä. Kovasti oon koittanu saada liittymään tänne, mutta vielä ei ole innostunut. :D

                      Comment


                        Kukas ajeli harmaalla coupella kuutostietä kouvolan suuntaan, tarra oli ikkunassa, ite sillä tumman vihertävänharmalla B5 Avantlla ohitin rampin jälkeen. o/

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Kimmiss
                          ViLe jos nyt puhutaan siitä mustasta sedanista mustilla vanteilla, niin se on kaverin auto ja mikkelissä nyt pyörii. Tämähän on Roccon vanha Räsä. Kovasti oon koittanu saada liittymään tänne, mutta vielä ei ole innostunut. :D
                          Kyllä juurikin kyseinen peli...aika tumman puhuva lookki ja ne kasin soundit!!

                          Comment


                            Tuuliviirin pihassa n. 10 min. sitten harmaa? b6 sedan kilvenalusilla. XUV-***. Läksin siitä melkein vierestä omalla pappa-mallin b6:lla kun kuski käveli kauppaan sisälle...

                            Comment


                            • Kuka paineli tänään puolenpäivän maissa läntisellä valkoisenlähteentiellä vastaan peukalo pystyssä? Itse en kerinnyt reagoimaan yllättävässä tilanteessa :D

                              Comment


                              • Kuopion matkuksessa viereen oli parkkeerannut B5 sedan kilvenalusilla

                                Comment


                                • Jalkasin bongattu harmaa RS6 puistorilla rekkarilla ubi-***.
                                  Olin se vihree paitanen urpo joka ovelta huuteli ja aiheutti hämmennystä. En kehannut tulla siihen selittämään mitään, kun vaikutit niin uniselta. :D Piti käydä saunaevästä noutamassa, tarttu vihtakin mukaan. Onkohan tosta mihinkään, kun ei oo ees ite tehty...? ;)

                                  Comment


                                    Lauantaina joku paineli hopeisella b5 farkulla ohi vähän ennen oulua, apparilla oli käsi ikkunasta pihalla ja hötsiin tais olla matka. Mulla tumma ç4 avantti ja hötsitarra takalasissa

                                    Comment


                                    • RIS-4 tuli tänään vastaan kohti Rovaniemeä Kittilän suunnasta itäpuolen tietä

                                      Comment


                                      • Ihan kuin oisin tänään, maanantaina nähny hopeisen B7 DTM.n, Kehä I:llä, matkalla itään ja vähän klo 17 jälkeen. Tulit vastaan hieman Leppävaaran jälkeen.

                                        Comment


                                        • Sunnuntaina noin kolmen maissa JKL:ssä ensin punainen B6 sedan Seppäläntiellä, itse olin ekana valoissa kääntymässä Rantaväylälle kun tulit vastaan ja hetki tästä Rantaväylällä sininen 4F avant tuli ohi.
                                          Itsellä musta B7 sedan.

                                          Comment


                                          • Pikku lenkillä ollessa tuli mukavan mustanpuhuva 4f S6 bongattua kariniemenkadulla. Rekkari nhi-xxx, ja vaikka olen ehkä hivenen enempi V8 moottorisiin kallellaan, niin olipa mukavan munakkaat äänet.. sattu hyvin ne hidasteet siihen ;)

                                            Comment


                                            • Mannerheimintien päässä tänään viiden jälkeen Passatti gekko-, quattro- ja Audiclub Member -tarroin varustettuna.

                                              Comment


                                              • Juuri nyt Suolahdessa vanhan Mestarin edessä parkissa harmaa A8 D3 facelift, kukahan mahtoi olla? Omalla tummalla kasilla just ajelin ohi.

                                                Comment


                                                  Tinken naisväki taitaa taas olla liikkeellä, jätin taas kerran Tampereen yhteiskoulun lukion pihassa viereen. Onko kenties balettireenit tms?
                                                  Viimeksi muokannut Effect; 17.9.2014, 17:05. Perustelu: typo

                                                  Comment


                                                    Siellähän ne kirmaavat pari kertaa viikossa =). Taisit muuten itsekin tulla joskus aikoja sitten (1-2kk) vastaan Annalan perällä, jos oikein yhdistän auton ja käden heilutuksen?
                                                    Sulla ei varmaan ole balettireenit siellä vaikka samaan aikaan ootkin liikenteessä ;)?

                                                    Comment


                                                      Hyvin mahdollista nimittäin Annalassa asun. Ja itsellä siis kerran viikkoon teatterireenit TYK:illä.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                                                        Kuopion matkuksessa viereen oli parkkeerannut B5 sedan kilvenalusilla
                                                        Minähän se. Siinä oli minun tullessa useampi b5 korinen vierekkäin.

                                                        Comment


                                                          Oliko joku klubilainen pelastusopiston valoissa tuossa klo 19:n jälkeen matalalla b6 sedanilla (harmaa, s-line)?

                                                          Comment


                                                            Neljän jälkeen iltapäivällä Oulun motarilla ajeli ohi hopea C5 S6, takana kilvenaluset. Oltiin melkein peräkkäin myös Ritaharjun rampilla.
                                                            Terveisin,
                                                            Musta B7 kärry perässä

                                                            Comment


                                                            • Lauri, S4 ja reipas kiihdytys bongattu tiistaina n. klo 16.45 Teollisuuskadun ja Saaristokadun risteyksessä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X