Alkuperäinen kirjoittaja Teukka
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiIpsi oli Jethron ohjelmas äsken :D
Comment
-
-
Morot ukoille, itekin päivän pyöriny Jumbossa/Flamingossa, jonka hallissa oma kiesi paalupaikalla parkissa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiOiskohan ollu kahen aikoihin päivällä, keltanen B5 ässä käänty Roihupellon suunnasta Mekaanikon kadulle. Sen verran oli autoja välissä, että klubitunnuksia en nähnyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiMinä se vain, taas. :)
Comment
-
Kellä Treellä tipunkeltainen ykköskopan TT? Joku vähän erikoisempi maalaus, koska maskin listat myös keltaiset. 5-6-puolaiset vanteet. Oli ihan maukkaan näköinen, ei ollut jengikilpii
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiEttekä tulleet ees jumbon nopeimmalle kassalle asioimaan! ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiKellä Treellä tipunkeltainen ykköskopan TT? Joku vähän erikoisempi maalaus, koska maskin listat myös keltaiset. 5-6-puolaiset vanteet. Oli ihan maukkaan näköinen, ei ollut jengikilpii
Comment
-
Bongausketju
Seinäjoki Makuuni puoli tuntia sitten punainen A4 B5 Avant (BLF-XXX) ja ainakin takana clubin alunen. Itse matkassa Rellulla.Viimeksi muokannut cancermann; 17.9.2015, 18:20.
Comment
-
Soitin torvea kun tajusin että olet autoon menossa. Tunnistat kyllä itsesi, koska nimeä saatikka nikkiä en nyt muista :D Mustat vanteet, a6 c5 avantti autona :)
Aattelin ensin että kenelle siellä tööttäillään kun edessä menny ketään, mutta sitten muistinkin sun sanoneen että käyt siinä mäen päällä ajoittain pyörähtämässä ni osasin yhdistää.
Comment
-
Kaima oli columbuksessa punaisella rs2:lla eilen, pistin siihen yhden ruudun päähän työ rotiskolla parkkiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja cancermann Näytä viestiSeinäjoki Makuuni puoli tuntia sitten punainen A4 B5 Avant (BLF-XXX) ja ainakin takana clubin alunen. Itse matkassa Rellulla.
Velipoijalla nyttemmin.
Alunen on mun omaisuutta:)
Eikö sen ny siitä saa irti...
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Effect Näytä viestiTumman harmaa A6, YIJ alkunen rekkari. Justiinsa tossa Tampereen keskustan/poliisilaitoksen Nestettä vastapäätä. Tarra takasivuikkunassa.
Comment
Comment