Alkuperäinen kirjoittaja buzz
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiPuolenpäivän aikoihin Raision ohikulkutiellä (40) uudenkarhee tummanharmaa A6, clubialunen ainakin takana! Ajeltiin peräkkäin siinä siltatyömaan nurkilla, valojakin vilauttelin pari kertaa (työautosta)! Moro!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo666 Näytä viestiTänään Turussa rivi komeita Audeja.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viestiKuka kävi viikin prismassa mustalla a6:lla torstaina 16:00 pintaan? Olin jo jalkautunu ja en kerenny kattomaan kun että sulla oli kilven aluset takana ainakin :D Olin ite samaisella mallilla mutta matta harmaa 4f samassa hallissa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiMinähän se taisin olla, tosin toveri Ristitulen 4F:llä, kun oma jäi pajalla aamulla. On muuten nätin näkönen mattaharmaana tuo 4F :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiders Näytä viestiMusta S4 B5 Avant alusilla NJF-XXX tuli bongattua tyylikäs peli!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ViLe Näytä viestiGhousti tuli vähän ennen Juvaa vastaan. Olin naamioitunut hopeiseen kolopalloon, morjestelin vilkulla mutta varmaan jäi huomaamatta!
Comment
-
-
Ihan koto nurkilla parkissa pronssin väriseksi "teipattu" vitonen, tummat vanteet ja on kyllä just eikä melkein mun makuun. Perhanan hyvän näkönen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilezh Näytä viestiOlikos joku täältä ihan muutama minuutti sitten Herttoniemen liikennevaloissa shellin nurkalla? Äkkiseltään hyvännäköinen b4.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiTulin varmasti! Morjens. :)
Bongasin ja morjenstinkin tossa kolmen jälkeen mustan A4:n Itäväylällä Itiksen kohalla. Mahto olla ruuhka-ajo hankalaa, kun puhuu puhelimeen ja syö samalla jäätelöä...:D
Comment
Comment