Valkonen A4 B7 Avant tummennetuilla takaikkunoilla tuli noin 19:45 8-tiellä Rauman kohdalla vastaan. Oli menossa Porin suuntaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viestiMusta S4 farkku EXB-xxx kilvenalusella Järvenpään prisman parkkihallissa 20:20 aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiIlmeisesti TeroPeetä kuljettava ajoneuvo tavattu Kalastajankadun varressa vähän ennen puoltayötä.
Jep, neidin autolla ollaan liikenteessä ja siinä se on parkissa. Ihan hiukan likaisena...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiKenen punainen coupe /s2 oli mun s3 takana parkissa ala-tikkurilan mäkkärillä. Ja kuka istuu tutun naaman kanssa rusalla samaan aikaan mun kanssa :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiAjelinko jonkun clubilaisen valkoisen A6 4F sedanin perässä parisen tuntia sitten jyväskylän ja vaajakosken välin? Itse olin läpikulkumatkalla kohti lahtea. Komia auto. Tais olla facelifti malli, kaiketi S-line.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiOliko Marqs tai Tomikar tossa about 14 aikaan kiertotiellä, nousit Tuirasta ja painelit Laanila/Rusko suuntaan? Ainaki musta, matalalla liikkuva ledirekkarivaloilla varustettu musta pitkäkattob8 siellä meni, ite niin kaukana ettei tuntomerkkejä sen enempää. :D
Hep! Minähän sielä ajelin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiBrain tais yritää kolmion takaa etee äsken kauppakadun ja kiviharjunkadu risteyksessä. Aika luikasta oli siinä.
Olitko muuten eilen audilla Hemingway'sin edessä joskus kympin jälkeen? Siinä joku B5 oli parkissa kun lähdettiin siitä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiSiellähän minä. :D
Comment
-
Päivällä käytiin faijan C4 Avantilla Hyvinkäällä mutka ja siellä tuli 3 mustaa sedani urssia vastaan. Näitähän näkee enemmän liikenteessä, kuin 90-luvun corollaa :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiHep! Minähän sielä ajelin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiEhkä se kristeri johtuu tuosta liukkaudesta :D ei corollat pääse parkkipaikoilta pois :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiKenenkäs keltainen 8L S3 oli tänään Porvoossa ennen kolmea Mäkkärin kohilla Shellille päin menossa?
Comment
Comment