Olikos MRaitoniemi imatran mäkkärissä 11:30 about?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viestiTänään oli musta sedan A4 tummilla takavaloilla ja clubialusella JKL autotarvikkeen korikorjaamon edessä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pide Näytä viestiPuijonlaaksontiellä tumma S8 (?) n. klo 16 tänään. Oliko klubilaisia? Näytti, että olisi kilvenalunen ollut takana, mutta parin auton takaa viereiseltä kaistalta katsottuna en ole ihan varma.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viestiEttei vaan ollut minun tummanvihreä S6, eukolla ajossa ja sielläpäin varmaan ollut tuohon aikaan. Alusia mulla tosin ei ole.
Comment
-
Onkohan jonkun foorumilaisen omistuksessa mun entinen A6 C4 hopea avant quattro... MGT-xxx, Vaajakoskella nähty.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja osoners Näytä viestiTänään noin 11:30 imolagelb avantti b7 rs4 tuli vastaan mechelininkadulla. Hieno oli. Klubilaisia? Kilventaustoja en ainakaan bongannut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiSininen cyl-××× b7 tuusulanväylän päässä. Jatkoit kehä länteen
Comment
-
Matias ei mulla ole boksia, mut ihan 100m naapurissa on täysin samanlainen farkku, jolla mahtaa olla boksi. Joel en ollut omalla, vaan työautolla...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viestiJoel en ollut omalla, vaan työautolla...
Comment
Comment