Alkuperäinen kirjoittaja Charly
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiKenes klubilaisen b6 avant on parkissa tuossa Teknowaren pihassa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JanManTänään noin klo 1030 Paimion kohdilla moottoritiellä musta A4 (S4?) B6 klubin kilvenalusilla. Pahoittelut, jos olin tukkeena. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiEn muista päivää, mutta jos sulla on harmaa Avant kilvenalusilla, niin sitten saatoin ohittaa. Ei ongelmaa, ohitin kun tuli paikka.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viestiEilen iltapäivällä joutsenon k-supermarketin pihan poikki ajeli viininpunanen A4 b5 avantti, olin itse naamioitunut siniseen e30 bemariin siinä kaupan parkkipaikalla.
Ps.Oli aika muhkeet pakoäänet :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Eicca_ Näytä viestiKuka/ketkä morjesteli eilen 17.2 n.klo.11:10 Helsingissä Länsisatamankadulla (kaapelitehtaan nurkilla) mustasta S2:sta?
Comment
-
Eipä ollut minun mutta samalta paikkakunnalta on auto ja omistaja on tiimi kavereita. Oma Bluestar on työn alla tällä hetkellä ja tulee myöskin kokemaan lievän parannuksen suorituskyvyn osalta ;) (ei tosin kiinamoottorilla)
Tuossa se kansifoto..
http://www.spinneri.fi/2012/12/spinneri-magazine-62012/
Comment
-
tumma kilvenalusella varustettu A6 4F avant katollaan musta Thule-skuksiboxi meni ohitse ennen puolta päivää viitostiellä Mikkelin eteläpuolella matkalla kohti pohjoista. Johonkin tuntui kiire olevan kun ei 85-90km/h 80km/h alueella riittänyt. Toivottavasti poliisi ottaa kortin pois ennen kuin tapat jonkun liikenteessä asenteellasi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866Ei auto taida ihan täsmätä Hannun kohdalla?
Comment
Comment