Joku ajeli clubin kilvillä tänään 15.40 Lehmossa voudintiellä. Tarkemmin en muista muuta kuin että oli A4:nen ja joskus
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiNimim. Takamisakari, ja Ronsu on myynnissä.
Vastabongauksena sunnuntailta tummanharmaa (musta?) TaoTao RS- lätkillä Lahdentieltä jostain Keravan korkeudelta matkalla etelään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiKenes kanssa morottelin järvenpään prisman paikkeilla tänään?
Moro vaan vielä :)
Comment
-
Ihana keltainen Lamborghini gallardo seppälässä hetki sitten.On se vaan matala peli.näytti olevan ihan nastarenkaat alla.
Comment
-
Tulikohan Jents muakin vastaan tänään klo 10:30 jälkeen Puuppolantiellä, Nesteeltä hiukan mäkeä ylös?!
Comment
-
Olipa ilo päästää kiireinen kanssa audisti ohi Kajaanin ja Paltamon välillä klo 19 jälkeen, kun sai vilkulla kiitoksen takaisin, kun näytin itse vilkulla merkin ohituspaikasta! Toisena osapuolena siis tyylikäs uusinta sukupolvea edustava farkku a6.
Kajaanin laakkosen pihalta samalla reissulla bongattu kiertueella ollut a7. hieno peli sekin livenä. Harmi että olin myöhässä tällä kertaa koeajoista kun olivat jo esittelijät lopettaneet päivän työt.
Comment
-
Re: Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiOlikos se RistoEe tänä aamuna, kellon näyttäessä 9.19, vanhan porvoontien ja jokiniementien valoissa? Ite lähdin siitä sillä kaukokiidon täysperällä vasemmalle. Näytti vaan samalta vanteet ja muutenkin siisti ulkoasu.Nämä havannot siis peilistä tehtynä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksasKajaanin laakkosen pihalta samalla reissulla bongattu kiertueella ollut a7. hieno peli sekin livenä. Harmi että olin myöhässä tällä kertaa koeajoista kun olivat jo esittelijät lopettaneet päivän työt.
Ajettavana olisi ollut A7, RS3, A5 ja A6 Avant 3.0 btdi.
Tuo a6 olisi ollut kyllä mielenkiintoinen kokeilla! No ehkä myös rs3 :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiC4 S6 clubin alusilla Kuopion motarilla aamulla. Morottelin kun ajelin viereistä kaistaa ja menit sitten rampista ylös.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Edi Näytä viestiTavintiellä 17 aikoja musta A4 b7 bongailtu muuttohommissa, kun kaverilla pyörähin samassa talossa. Siistin näköinen vekotin kun ohi käppäilin :)
Komia se on siunkin Audisi!!
Comment
Comment