Vesipumppu voi olla vähän väsyny jos kierroksilla tulee kuumaa mutta tyhjäkäynnillä ei.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A2 ostamassa.
Collapse
X
-
Vesipumppu uusittu jakopään kanssa 20tkm sitten ni en usko et se olis syypäänä. Samaa se teki jo ennen jakopään vaihtoa. Jos -25c tyhjäkäynnillä laittaa ilmastoinnin paneelin OFF tilaan niin lämmöt pysyy 90 ast. Jos laitat sen päälle puhaltaan +22c ni sitä mukaa kun luovuttaa lämpöä koneesta niin neula alkaa pudota. Mun mielestä se viittais siihen toi ei vaan jaksa antaa lämpöö sekä koneelle että kabiiniin. Jos hiukan nostaa kierroksia niin auttaa asiaan. Pahvikin on keulalla edesauttamassa lämpiämistä. Erikoista kyl jos muilla pelaa samoilla pakkasilla ihan normaalisti. Multa loppuu ideat mikä tos voi olla vikana.Pienemmillä pakkasilla pelaa kuitenkin ihan oikein ni ei jaksa stressata. Jospa nää pakkaset ny helpottas..
Comment
-
https://youtu.be/wwqLwGnVI-M?si=bkHcs57Ip_KkFMad
Tarkoitin tuolta katsoa moottorin lämmöt. Kanava 51 tais olla jäähdytysnesteen lämpö.
Mutta sinulla tosiaan on jotain muuta vikaa kuin meillä jos koettu lämpö ja mittariston neula menee samoissa tunnelmissa. Meillä on mittaristo vikaa koska neula tippuu välillä nolliin mutta sisälle tulee lämpöä tasaisesti.
Comment
-
Alkusarjan (pre-2003) diesel-kakkosissa oli ajonaikainen webasto tehtaalta, ja se on hyvä varuste näillä kylmillä keleillä. Alle -10 kelissä puskee tosi huonosti lämpöä koppiin jos ei ole ajonaikainen weba auttamassa.
Myöhempien mallien PTC-vastus taitaa piisata keski-Euroopan keleille mutta täällä meillä se on auttamattoman alitehoinen. Aikaisemmin minulla ollut webastoton diissulikakkonen oli tosi kylmä talvella.
Comment
Comment