Sama auto :) En olisi aikaisemmin uskonutkaan, että autoa voi pitää noinkin, kuin tuota on pidetty. Se kuittien määrä - vetää yhä hiljaiseksi. Tarkoitus olisi tulevaisuudessa museoida tuo, mikäli mahdollista - ja järkevää?
Jos jonkun auton kohdalla se on järkevää, niin minusta tuon, historia on hyvä ja erikoinen, kun on hankittu YK-autona, herran komennusmaata en enää muista.
Basic puhelinräpsy kun sain ehostetut talvivanteet alle. Viime keväänä vammautin alaselän vanteita pinoon nostaessa, nyt on päivitetty kesä- ja talvivanteet alle 20 kiloisiin ettei selkä rasitu niin paljoa :D
Basic puhelinräpsy kun sain ehostetut talvivanteet alle. Viime keväänä vammautin alaselän vanteita pinoon nostaessa, nyt on päivitetty kesä- ja talvivanteet alle 20 kiloisiin ettei selkä rasitu niin paljoa :D
Mä voin Antti tulla viereen katsomaan, kun putsaat Tahkolla lunta/jäätä pois tuolta väleistä.
Mulla on kesäisin samanlaiset vanteet ja välillä tympii niidenkin pesu.
Jos ei työreissut paina päälle niin treffit on sovittu :D Toissa Tahkona oli 16" RC:t ja niistä on kuviakin kun siellä kääntöpaikalla putsataan vanteita. Se mistä jäälle ajetaan. Noissa 16" ei meinannut mahtua putsaamaan mutta näihin 17 mahtunee jo lumiharjalla putsaamaan.
Käytiin perjantaina hakemassa vaimollekin nelikko, itse kun ajelen perheen ykköskulkineen virkaa ajavalla Caravellen 8paikkasella carsport bussilla. Nyt hänen on hyvä kuskata pentuja hoitoon ja hoidosta pois. Linkistä muutama kuvatus. Pitää sisäkuviakin napsia, kunhan saan hieman putsailtua edellisen omistajan jätöksiä sieltä..
C3:n 200:ssa onkin 5x112 jako. Keskikupit sellaiset pienet mustat muovikupit.
Kuulemma saa marmorilta vielä, ja halvalla. Jos on uskomista mitä lötkömiehet puhuivat lötkömiitissä :) !
Ja KuiKelo mulla nyt C5:ssa C4:n talvivanteet.
Näyttäisi Kuikelolla olevan typ43 200:n & ur quattron 6" Ronal R8 vanteet. Pre facelift 100 quattrossa on myös 5x112 jako. typ44:ssa on suorat puolat kuten Killerin kuvassa. Nuo vanhemmat taas kaartuvat reilusti ulospäin.
Tossa 200 avantissa on muuten samanlaiset, kuin omat, mutta mulla on kuperammat ulospäin. Pitää huomenna katsoa löytyykö niistä osanumerot ulkopinnalta. Paljon "leimoja" pulttikeskiössä oli, mutta en nyt muista olko sitä. Ei muuten, mutta mielenkiinto alkuperää kohden heräsi..
e. Ja vastaus oli tullut viestiä näppäillessäni.. :) Tänks!
Kaikki omat vehkeet jotka ei ole talvella käytössä on saatu saman katon alle talvisäilytykseen ja kaikissa olis jotain pientä tai isompaa tekemistä talven aikana.
P.s. Volvo ei ole oma ja Finmar edellisen omistajan säilytyksen jäljiltä.
Viimeksi muokannut Risulasi; 27.11.2013, 20:37.
Perustelu: typo
Tämmösiä löytyy itseltä omistuksesta.
Valkonen "wannabe urs4" pitää sisällään vapaastihengittävän dieseltekniikan ilman mitään sanottavia lisävarusteita :D Käyttiksenä toiminu parivuotta ja nyt ylinmääräisenä. Kuvasta poiketen S4 linssiumpiot edessä.
Ja nykyisenä käyttöautona tuo vasta hankittu AAN tekniikalla varustettu S6. Pahasti vaan kärpänen purasi ja kunhan budjetti sallii nii mahtaa käyttiksestä taas tulla projekti... =)
Tälläinen lötkö tuli hankittua talviautoksi. Ulkokuoreltaan ei tällä hetkellä mikään kedon kaunein kukkanen, mutta lommottomat/ruosteettomat loksut ja ovet löytyy ja ne tulee sitten kesäksi kiinni :) Varusteita löytyy kuitenkin pitempi lista kuin ässästä ja tekniikkakin toimii loistavasti.
Comment