Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Spotify musiikkisovellus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Spotify musiikkisovellus

Spofity on yleistynyt kansan keskuudessa julmetusti.
    Täältäkin varmaan löytyy paljon kyseisen softan käyttäjiä.

Softassa on hyvätkin puolensa.
    - Ei kuormita kovalevytilaa, koska kaikki soitettava musiikki on netissä.
    - Mahdollisuus jakaa soittolistoja muiden käyttäjien kanssa ym ym.

Ensin meinasin jatkaa "audimiesten ja naisten musiikkia", mutta ajattelin että on parempi aloittaa tälle oma aihe.

Mielipiteitä ja käyttökokemuksia kyseistä softasta?
    Itse tykkään ohjelmasta juurikin äsken mainitsemieni ominaisuuksien puolesta.

Voin puolestani aloittaa jakamalla kansan keskuuteen pari soittolistaa jotka omasta spotifystä löytyy.
    Muut voi seurata perässä, mikäli haluaa jakaa mielimusiikkinsa muiden kanssa.

Tuosta ensimmäisestä listasta voi jakaa itselleen vielä monia kymmeniä soittolistoja eri artisteille tai albumeille.. Listan sisältö on todella kattava.

Hiphopilicous: http://open.spotify.com/user/olofnym...6Lin0hAfCcMhJQ

Guru´s Jazzmatazz Vol 1: http://open.spotify.com/user/lowr1d3...ZdduUgiluKIFt8

Guru´s Jazzmatazz Vol.3: http://open.spotify.com/user/lowr1d3...C9F7w62SAwqdst

Saako Jannelta kutsun Spotifyyn? Voisi kokeilla onko tuo kehutun kaltainen, mutta vaatii kutsun jos ei halua ostaa softalisenssiä.

Comment

Ei tarvitse kutsua. Kirjoita googleen spotify ilman kutsua ja seuraa ohjeita.

Comment

Rouvalla on koneella Spotify ja onhan se kätevä. Itse en tuota ole niin paljon käyttänyt, että olisi soittolistahomma avautunut. Pelaa kivasti, kun haluaa koekuunnella jotain itselle uutta.

Useasti ollaan jopa harkittu tuohon maksulliseen siirtymistä. Sen verran ottaa mainokset aivoon. =)

Comment

"Hi, I'm Jonathan from Spotify..." :D

Comment

Hyvä softahan se on. mainokset ei häiritse, paljon vähemmän kuin tavallisesta radiosta kuulee. Itse pidän tuosta automaattisesta listasysteemistä, pistää vain vähän aikakautta ja tyylit valitsee. Spotify hoitaa lopun ja jatkuva satunnainen musiikin virta toimii.

Comment

Olen ollut tyytyväinen ja harkitsen tuota maksullista versiota, jolloin ohjelmaa voisi käyttää myös puhelimen kautta.
              Melko kattavasti löytyy eri artisteja, ihan heti ei lopu biisit kesken:)
              Nappasin tuon "Hiphopilicous" listan, hyvältä kuulostaa...

Comment

Jonkun verran tuota tullut käytettyä, mutta ei niin paljoa, että olisi soittolistat ym jo hanskassa. Lähinnä tähän on syynä musiikkimaku, joka on aika pitkälti sellainen että tuolta ei oikein löydy niitä mielekkäimpiä. Mutta toki jos vähänkään tunnetumpia artisteja tykkää kuunnella niin vähäisellä kokeilulla hyvältä softalta vaikuttaa.

Comment

On tuo spotify kyllä minun mielestä erittäin hyvä ohjelma. Ja todellakin ostan tuon premiumin kun saavat symbianilla toimivan puhelin palvelun toimimaan kunnolla.

Olen erittäin huono ostamaan musiikkia, joten tämä on mitä parhain vaihtoehto minulle ja kaikkiruokaisuus musiikin suhteen on vielä isompi plussa tässä hommassa.

Comment

PC:llä tuota on tullut kokeiltua, ja hyvinhän se pelaa. Löytyy vähän muutakin kuin sitä joka päivä radiosta tulevaa matskua, itse olin ainakin positiivisesti yllättynyt.

Kännyynkin (HTC Hero/Android) tuon olisi saanut, mutta vaatii tosiaan sen premium -lisenssin. Tuohon yhdistettynä vielä rajaton datasiirto niin avot :P

Comment

Rokkia Spotify tuntuu tarjoilevan aika kattavasi. Elektronistakin löytyy kohtuudella, mikä lämmittää itseäni enemmän. Änkästä en osaa sanoa, mutta Japen linkkaaman listan perusteella sitäkin löytyy.

Itse en ole enää pariin vuoteen juuri levyjä ostellut. Onhan noita toisaalta vanhastaankin kohtuullisesti. Pitäsi taikoa hyllytilaa edellisillekin, ennenkuin lisää ottaa pölyä keräämään..

Comment

Pöh, netistä löytyy hyvät ohjeet saada ohjelma ilman kutsua kuten: http://fin.afterdawn.com/oppaat/arki...man_kutsua.cfm

Kaikki menee hyvin siihen asti kunnes koitan suorittaa ohjelman asennuksen. Vista herjaa tällaisella ikkunalla:
                        http://www.aijaa.com/v.php?i=5273720.jpg

Kukahan osaa jelppiä?

Comment

Vaihda XP:hen. En tiedä toimiiko Ubuntulla. Voisi koittaa jossain vaiheessa.

Comment

En tiedä toimiiko Ubuntulla.
                            Toimii Linuxissa kunhan on tarpeeksi tuore versio Winestä.

Comment

Ajattelin lopultakin rueta käyttämään tuota spotifyä mutta mikään noista vanhoista asennus ohjeista ei näytä toimivan.

Ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä inviteä tuohon tai toimivaa ohjetta miten tuon saisi asennettua?

Comment

Tässä vähän Spotify-kutsuja. Ensimmäinen olisi tarkoitettu mannylle. Ilmoittakaa palstalle, kun olette käyttäneet ko. kutsut.
                                bmMXMPF6PwFyhHfz
                                d5cHwyfqbExWN78q
                                fKyYcuEbWVA6tW68

Comment

Kiitoksia Pekalle, käytin ton kakkos koodin. :)

Comment

Minulla on ollut Spotify offlinessa kohta viikon. "Error code 0" herjaa. Googlen perusteella melko normaalia, mutta ratkaisua sieltä ei löytynyt.

Comment

Sain itselleni hankittua kutsun toistakautta koska ensimmäinen noista koodeista ei ainakaan minulla toiminut, antoi herjan "I'm sorry. This is not a valid invitation token."

Mutta Kiitokset kuitenkin Pekalle vaivannäöstä! :)

Comment

Kaikki Vepekin kutsut taisivat mennä koska eivät enää toimi... :(

Comment

Noniin virhe tuli mannyn koodiin tässä pitäsi olla oikea bmMXMPF6PwFyhHfZ eli iso Z lopussa. Muut koodit meni ,olisit "jeret" voinut ilmoittaa.
                                          Edit, kaikki koodit ovat nyt menneet.
                                          Viimeksi muokannut vepek; 5.5.2010, 18:11.

Comment

Pahoittelut ilmoituksen puuttumisesta, homma jäi mulla kesken kun tuli lähtö koneelta ennen kuin kerkesin kissaa sanoa.

Comment

http://listen.grooveshark.com/
                                              ...

Comment

Mikäli täällä vielä on porukkaa ilman spotify-tiliä, niin siinä aukesi nyt avoin rekisteröinti joka ei vaadi aktivointikoodeja. Testasin juuri itse ja mukavasti tuntuu pelaavan.
                                                https://www.spotify.com/fi/get-spotify/go/open/

*edit* tuossa open versiossa olikin näköjään 20 tunnin aikaraja musiikin kuuntelussa. Pääseepähän ainakin testaamaan sovellusta jokainen.
                                                Viimeksi muokannut hattis; 19.5.2010, 11:34.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                                                  Mikäli täällä vielä on porukkaa ilman spotify-tiliä, niin siinä aukesi nyt avoin rekisteröinti joka ei vaadi aktivointikoodeja. Testasin juuri itse ja mukavasti tuntuu pelaavan.
                                                  https://www.spotify.com/fi/get-spotify/go/open/
                                                  Tuolta saatava Spotify Open antaa kuunteluaikaa ainoastaan 20h/kk, Spotify Free sen sijaan vaatii edelleen kutsun.

http://www.spotify.com/fi/get-spotif...mpare-products

Comment

Oliskohan kenelläkään ystävällisellä kutsua jäljellä, jolle ei ole tähän mennessä keksinyt vielä käyttöä ;)

Comment

Jahas, enpäs aiemmin tajunnut että vaatii kutsun. Minäkin voisin kutsun ottaa ettei tarvi vain 20 tuntia kuukaudessa kuunnella.

Comment

Ainakin isohkossa britanniassa oli aikanaan (en tiedä onko enää) ilmaista luoda käyttäjätili. Nythän jos palvelinta "huijjaa" luulemaan, että käyttäjän kone on ko. maassa, on tuo rekisteryityminen ilmaista. Tästä on varmasti netissä ohjeitakin.

Comment

Sillä tavalla minä olenkin alunperin rekisteröitynyt, nyt tili näyttää olevan tuo "open".

Comment

Milläköhän perusteella ne noita kutsuja jakaa jo oleville käyttäjille?

Comment

Working...