Olisiko kenelläkään tiedossa ilmais ohjelmaa ,jolla saisi spotifystä kopsattua mp3 muotoon? Olisi vielä kuukauden käytössä tuo premium ja reilu 2000 kappaletta pitäisi saada talteen.
Ensimmäisen kerran Spotifyn käytön aikana meni tuo 20h/kk raja umpeen. Kuvittelin, että laskuri olisi "nollaantunut" kuun vaihteessa, mutta nollaa tuo näyttää edelleen. Pystyykö jostain tarkistamaan, milloin kuunteluaikaa tulee lisää?
Sinänsä fiksu veto koukuttaa ihmiset ensin tuohon palveluun ja vasta sen jälkeen kiristää ehtoja asteittain. Itse en kuitenkaan todennäköisesti aio hankkia maksullista versiota, kuuntelen sitten vaikka radiota.
Ja tuohon viestissä #64 esittämääni kysymykseen vastaus: Ilmeisesti mistään ei pysty tarkistamaan, milloin kuunteluaika lisääntyy. Ja opinpahan senkin, että kuunteluaikaa tulee lisää 5h/vko, se 20h/kk ei siis tule kerralla. (Tosin nythän sekin muuttuu.)
Itse ainakin maksan ihan mieluusti ton 5€/kk että saa kuunnella vapaasti. Loppupeleissä aika pieni summa per kuukausi ja sekin maksu hoituu automaagisesti paypalin kautta joka kerta.
Eläkä ota Riikka herneitä nenään, mutta sinulla on varaa pitää S4:sta mutta ei laittaa 5€/kk musiikin kuunteluun, jos sitä kerran tuon kautta kuuntelee ;-)
Sinänsä se 5e/kk ei ole paljon, mutta miettii mihin se menee niin ei voi taas ymmärtää ;) Eli oma käsitys on täysin, että nämä "suuremmat" rahat menevät omistajien taskuun, ei artisteille siis yhtään enempää.
Toinen hauska homma on mainokset, nyt kun free userit varmaan tipahtaa 1/4 osaan niin eihän tuo enää paljon mainostuloja tule saamaan. 10 miljoonaa käyttäjää, josta ilmeisesti tällä hetkellä 1 miljoona maksaa palvelun käytöstä. Maksajathan eivät mainoksia kuuntele, joten niistäkään ei mainostuloja saa.
Hyvältä vaikuttaa tuo Grooveshark!
Stratoakin löytyy kivasti...
Toisaalta tietenkin harmittaa, että artistit jää ilman rojaltejaan.
No, omaa itsetuntoa voi pönkittää sillä, että omistan lähes kaikki kuuntelemani materiaalin myös alkuperäisenä CD:n muodossa...
Itse kanssa tuota Groovesharkia käyttänyt jo tovin. Helmikuussa yhden tarjouksen myötä sain vuoden Grooveshark Anywhere -tilauksen hintaan 18$, vrt. normaali 108$. Sillä siis katoaa mainokset ja saa kännykkään ja työpöydälle ohjelman (HTC Desirellä kuuntelen autossa). Hauska yksityiskohta oli postiin tulleeseen tilausvahvistukseen käsin kirjoitettu viesti "Thanks for your support, Ville" :)
En tiedä tuntuuko vain siltä, mutta päivittäisenä käyttäjänä olisin sitä mieltä, että nyt (tuon muutosilmoituksen jälkeen siis) on paljon enemmän mainoskatkoja kuin aiemmin. Kai tässä pitää alkaa harkita unlimitedin ostoa.
Levyjä on ostettu ja ostetaan. Pitäisi ostaa myös sellainen vinyylisoitin, jolla saisi niitä polteltua MP3:ksi. Kaapissa on nimittäin hyllymetrin verran vinyylejä, joista suurta osaa en ole CD:nä mistään löytänyt ja niitäkin olis kiva kuunnella. Myös autossa tai läppäriltä.
Spotifyn valikoima on mulle aavistuksen vajaa, mutta kyllä tuo unlimited menee tilaukseen siitä huolimatta. Eikä tuo Spotify nyt hirveästi eroa radiosta, josta musaa on tullut "ilmaiseksi" maailman sivu.
Comment