Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varttimailivedot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    VW-Openissa tuli testattua kiihtymystä:

    RS2 ja tankissa E85
    13,363s / 166,51 kmh ja 60ft 1,975s

    Comment


      #92
      Alkuperäinen kirjoittaja Risulasi Näytä viesti
      VW-Openissa tuli testattua kiihtymystä:

      RS2 ja tankissa E85
      13,363s / 166,51 kmh ja 60ft 1,975s
      Onko vakio RS2?

      Comment


        #93
        Eiköhän tuo ihan vakio ollut ajan perusteella ainaki. Tjeu kaverin 1.9tdi golf 13.6 / 161.x

        Comment


          #94
          Onko vakio RS2?
          Muuten juu, mutta ohjelma ja suuttimet päivitetty etanolilitkulle (E85).

          Comment


          • #95
            Alkuperäinen kirjoittaja eske
            Nostellaanpas tätä aihetta. Eilen Pudasjärven testipäivillä olin ekaa kertaa urssilla kennojen välissä. 18 lähtöä taisin ottaa päivä aikana.

            Nopein aika oli 11.415, loppuja 198,64 ja 60ft 1.770.

            Parhaat loput oli 203.47, siinä aika 11.570 ja 60ft 1.908
            Lauantaina 2.6 Kalajoen kiihdytystestipäivillä parani varttiaika lukemiin 11.265s. Loppuja ei syystä taikka toisesta tuohon aikalappuun 402 metrin kohdalla tallentunu mutta jossakin 193kmh paikkeilla ne pyöri, kun vertaili muista vedoista.

            Voimaa oli kyllä hukassa sikarikkaan seoksen johdosta (afr~10,5) joka johtui luultavasti ahtovuodosta.

            60ft ajat oli kahen sekan luokkaa parhaimmillaan.

            edit: Tuli testipäivän järjestävältä taholta varmistusta tuohon aikakorttiin ja kun tuossa ei ole ollut loppunopeutta niin aikakin on heittänyt häränpyllyä :) Eli eipä tuuletella vielä.
            Parhaaksi ajaksi tais tallentua sitten 12,169s/193,405kmh ja 60ft 2,175s
            Viimeksi muokannut eske; 4.6.2012, 10:06.

            Comment


            • #96
              Tuli viimein korkattua Audin varttimailineitsyys ja oma siinä sivussa.

              9 vetoa työnsin Motoparkissa ja parhaaksi jäi 12,087s @ 217,65kmh 2,405s 60ft.

              En raaskinut rämäyttää lähtöjä, kunnon lähdöillä sais kyllä ehkä niukin naukin 10sec puolelle, mut on siinäki punomista.

              Kaiken kaikkiaan varttihomma oli ihan kivaa puuhaa, siihen vois vaikka vähän panostaakin. Etenkin, kun nyt on selvästi havainnut sen, mitä osa-alueita pitää kehittää ja miten ne vaikuttaa eri suureisiin. Opin tänään paljon.

              Comment


                #97
                Ihan miehekkäät loppunopeudet kyllä irtosi eli ruutia on ;)

                Comment


                • #98
                  Kyllä minä odotin et ois kenaxilla kympin puolelle paukkunu. ;) Mut joo vaatii kyllä sitten paukulla lähettämistä.

                  Comment


                  • #99
                    http://www.youtube.com/watch?v=Rm9tF...ature=youtu.be

                    Ei tämmösillä lähdöillä kymppejä ajeta :D

                    Comment


                      Raaka totuus. Ota paremmat lähdöt. Paavola hikoilemaan, tai ainakin innostumaan.

                      Comment


                      • Ei kympin ajat mitää paukkuu veil tarvii. Kun ei ysin ajatkaan. Tai kasin.

                        Puuttuu Kennethiltä 47km/h huippuja enneku on samalla kilsalla Paavolan kans, et tuskin sillä vielä tosta hiki tuli..

                        Comment


                        • Niin, empä tiiä tarkalleen mitä se kenaxilla vaatisi et sais kunnon lähdön eikä auto nyykähtäisi viivalle.

                          Riittääkö pelkkä lähtökierrosten rajoitin jotta saa paineita ylös starttiin..eipä taida?

                          Comment


                            2,40sek 60 jalkanen on kyllä melko onneton. Lähtöpäässä lienee parantamisen varaa vaikka mörkömoottorit tietysti kerääkin vasta loppupäässä sen todellisen vedon.

                            Comment


                              Mutta eihän mummolähtöjä ja "oikeita" vartti vehkeitä voi edes verrata ennen oikeata
                              lähtöä.

                              Comment


                              • Lähtörajottimella tekee ihmeitä jos pelit on muuten balanssissa. Ennakkoo voi myöhästää lähtörajottimella, niin nostaa nopeemmin paineet.

                                Tollasilla harjotuspäivillä ku ei oo mikää kiire ni kannattas vaa keräillä ne paineet ylös siinä startissa. Tosin ongelmaksihan näiden tonnikeijujen kanssa tulee sit se, et jos ei kumit sudi ni yleensä sutii kytkin ja sit sen jälkee vetarit ja perät ja niin edelleen...

                                Ja kyllä mörkömoottorin pitää täys teho tehdä jo ykkösellä. Sillä se kisa voitetaan. Loppupääässä tälläsillä omatekemillä isomman tehon pienillä turbomoottoreilla yleensä alkaa olla imulämpöö nelosella, joten ennakkoo joutuu myöhästämään, joten loppupäässä yleensä tehoja vähemmän ku heti startissa.

                                Comment


                                  Mitähän lambo-kuskin päässä liikkunu tos, kun vanha perhelossi alkaskin yhtäkkiä läheneen peileis :D

                                  Comment


                                  • Saa tuohon moteciin tehtyä alennetun rev limitin, jolle saa konffattua rise raten ja sytkämyöhästyksen. Eli käytännössä saa tehtyä launchin. Ei ole missään vaiheessa ollut mielessäkään ajaa varttimailia, joten kyseistä systeemiä ei ole konffattu.

                                    Tosiaan kyseessä eka kerta vartilla, eikä autoa ole sitä silmälläpitäen rakennettu, joten tästä on hyvä sitten alkaa kehittämään. Pitää myös ihan puhtaasti treenata räväkämpää lähettämistä, mut teen sen mieluummin lyhyen hinausmatkan päässä pajalta :D

                                    Eipä tässä ole paavolaa tai sen puolesta ketään muutakaan tarkoitus hikoiluttaa, aivan omaksi iloksi tätä hommaa puuhaan. Tosin ton lambon ois voinu jätättää, mut ku on kädetön kuski ni ei sille mitään mahda.

                                    Mitä imulämpöihin tulee, niin maalissa 34 astetta, ambientin ollessa 21 astetta. Että ei tuossa mitään varsinaista ongelmaa imulämpöjen kanssa ole ollut.

                                    Niin ja nyt on sitten jälleen joku tavote olemassa, eli 10.xxx vartilla ja 22x.xx loppuja =)

                                    Repo, taitaa pojat paukulla tarkoittaa launchia..
                                    Viimeksi muokannut kenax; 23.7.2012, 09:27.

                                    Comment


                                      Oliko jo jossain kerrottu, että paljonko jäit lambolle?

                                      Comment


                                      • Launch ja paukku lienee sama asia joo. Mä en ole käyttäny missään, mitä nyt pari kertaa vuosien varrella kokeillu ja todennu, että pärjätään lähtöpärrällä. Nyt kun kuulalaakeri vaihtu Holspeediin niin jää nähtäväksi pitääkö kaivaa paukku välilehti Tatechista auki.

                                        40 asteen imulämpöjen kohdalla pitää alkaa vetää ennakkoo pois, joten kunhan ne paineet nousee paikallaan, ja löydät ne puuttuvat vaikka 400hv niin alkaa sullakin lämmöt nousee :D

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                          Oliko jo jossain kerrottu, että paljonko jäit lambolle?
                                          Ei ole, mutta sain sitä kiinni niin, että maalissa oli ehkä autonmitta-kaks enää eroa, vaikka se otti aika reilun kaulan startissa. Tämä kielii siitä, että loppunopeus ainakin oli aivan eri luokkaa ja ET n. samaa.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo Näytä viesti
                                            Launch ja paukku lienee sama asia joo. Mä en ole käyttäny missään, mitä nyt pari kertaa vuosien varrella kokeillu ja todennu, että pärjätään lähtöpärrällä. Nyt kun kuulalaakeri vaihtu Holspeediin niin jää nähtäväksi pitääkö kaivaa paukku välilehti Tatechista auki.

                                            40 asteen imulämpöjen kohdalla pitää alkaa vetää ennakkoo pois, joten kunhan ne paineet nousee paikallaan, ja löydät ne puuttuvat vaikka 400hv niin alkaa sullakin lämmöt nousee :D
                                            Eipä eekasivitosella naulaa, niin ei sitä ennakkoa ole ainakaan vielä tarvinnut ottaa pois. Mulla oli bensalla niin, että 55 asteessa rupes ennakot putoamaan ja soppaa menemään lisää.

                                            Comment


                                            • Kokeilin talvipelillä, Kiikala ja Hyvinkää : 60ft 1,75 ja 11,8/196 lootavikaisena.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja audicpe Näytä viesti
                                                Kokeilin talvipelillä, Kiikala ja Hyvinkää : 60ft 1,75 ja 11,8/196 lootavikaisena.
                                                Minua ainakin kiinnostaisi tietää autosta muutakin kuin että se on talvipeli.

                                                Comment


                                                • Nyt puuttuu Kenaxilta 58km/h.

                                                  [ame]http://www.youtube.com/watch?v=iRgHvaLl7u8[/ame]

                                                  Liukasta oli, niinkuin videosta "näkyy" rajotinta vasten ekat 3 vaihdetta ja näin ollen 170km/h:iin asti, kunnes nelosella saa pitoja.

                                                  200m loppunopeus btw 219km/h.

                                                  Ainiin, ei paukkuja, pelkkä lähtörajotin.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo Näytä viesti
                                                    Nyt puuttuu Kenaxilta 58km/h.
                                                    Ai että ihan multa puuttuu :)

                                                    Comment


                                                    • niiku tossa aikasemmin tavotteeks sulle asetettiin samat loppunopeudet ku Paavolalla ni aattelin päivittää uudet tavotteet.

                                                      Oothan sä kuitenki suomen nopein audisti. :P

                                                      Comment


                                                        Varmaan paikallaan erotella palkinnot kauppakassi ja kilpa-auto sarjaan kuiteski :)

                                                        Comment


                                                        • Ja ilmeisesti epäilijöille myös se, että en mä ehkä _ihan_ vakavissani ole.

                                                          Comment


                                                            Ja ilmeisesti epäilijöille myös se, että en mä ehkä _ihan_ vakavissani ole.
                                                            Etpä=)

                                                            Paljonko mahtaa olla ME lukemat Audi 4-vetoisella kulkineella vartilla?

                                                            Comment


                                                            • Kyllä ne varmaankin on Paavolan nimissä, aikaennätys 8.319 ja loppunopeus tuossa yllä 275km/h.

                                                              Samalla tietääksemme neljänneksi nopein nelikko maailmassa, ja nopein katurenkailla. Erittäin epävirallinen tieto tosin tämä.

                                                              Maailman nopein audi lienee Eklundin a5, joka menee matalia seiskoja, mutta se siis takaveto.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X