Paljon enemmän,aikasta lähelle 10
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.5 TDI:stä 20vt bensa
Collapse
X
-
Minkälainen jumppaaminen tulee mäntien kanssa jos käyttäiskin 159mm kankea? Kai tuollekin kangelle joku valmis mäntä setti on olemassa?
Comment
-
Jos 10v isolohkoa halajaa, niin helpompaa ja halvempaa on hommata valmis motti esim Ruotsista. Transuissahan näitä 2.5B koneita löytyy ja puristussuhdevaihoehtojakin löytyy valmiiksi vuosimallin mukaan joko 8:5:1 tai 10:1. Toki öljypohja+pumppu pitää vaihtaa sekä virrajakajan kanssa pitää vähän soveltaa tai laittaa vaikka suorasytty. Alakerta on veivejä myöten sama kuin TDI:ssä.
Comment
-
Jos kessu viittaa meidän projektiin niin ylikokoon porattu 2.4D lohko hajosi. Juurisyyt vauriolle taitaa olla sekä valuvirheessä pyttyjen välisessä kannaksessa että ylikuumaksi päässeessä moottorissa.
TDI-lohkoon tulee uusi pata, kun vaan muilta projekteilta joskus ehtii. 10-puristeisena tehdasmännillä ja viinat tankissa.
Virinokka T4-kanteen syntyi ihan perinteisestä audin vitoskoneen hytikkakepistä kylmäkoskella ja paikallisella sorvariavulla. Samalla tuli säädettävä custom-nokkapyöräkin, joten itse nokkaan rakenneltavaksi jäi vain jakajan pyöritin häntäosaan. Kuviakin voisi jostain arkistoista löytyä.
T4:n oma nokka on kehityskelvoton onnettoman nokkien välisen kulman johdosta.
Meillä on myös suorasytty (AAN-motronic), mutta hall-tieto tarvitaan kuitenkin jakajan rungosta.
Korkeat lohkot on 12mm pulteilla, joten aina pitää kairata kannen reikiä, jos ollaan audin bensakantta sovittamassa.
Comment
Comment