Riippuu 530D:stä, vanhemmat on EDC15, niissä perinteinen PSOP44.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
kokemuksia inmotion lastuista?
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Niinkun sanottu, minulla on ainoastaan lastut niihin jossa ei ole EDC16.
Ja jos vie niitä PLCC:t elektroniikka firmalle ne asentaa siihen sokkeli hintaan 20-30€
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mkurtti Näytä viestiNoissa vanhemmissa 530d:ssä on bosch DDE4.0.
Ei ole kyllä tullut vastaan edc15 versiota 530d:ssä.
Uudemmissa on sitten tuo edc16, myös 535d:ssä
Comment
-
-
Jooh, mistä tiedät, onko se vain altteri tai maksettu mies kysymään kysymystä. Näitähän on monilla keskustelu palstoilla, ensin kysellään ja yllättäen ilmestyy itse mainosmies. Mistä tiesi tänne tulla?
Peruskikka, ettei yritys saa mainoksellaa ärtymystä aikaan. Ja varmasti ketjun aloittaja myös väittää, ettei tunne kyseistä miestä. Tiedä sitten. :)
Itse olen ainakin todella kriittinen kaikkeen netissä olevaan infoon. On niitä muitakin kieroja markkinointi taktiikoita.
Comment
-
Näitä ei voi varmaksi tietää, joten parempi antaa olla.
Syy tuotteen myyjän ilmestymiseen voi joskus olla kuitenkin hyvinkin yksinkertainen:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...3&postcount=70
Syytä on varmasti ollakin kriittinen netissä olevaan infoon. Netissä kun ei yllättäen kaikki ole välttämättä totta.
Comment
-
Olen seurannut tätä foorumia jo monta vuotta kun minulla on ollut pari audeja.
Enkä halunnut tehdä mainos... onhan sekin hyvä mutta...
Haluaisin vain sanoa että lastut ei ole kopioita!
En tulee enää kommentoida asian tällä sivulla kun ette sitä haluaa!
Comment
-
En ottaisi yhtä poikkeavaa näkemystä ihan niin vakavasti. Tälle foorumille kirjoittelee moni muukin jonkin yrityksen edustaja joko omissa tai yrityksensä nimissä. Suurin osa näistä joko ilmoittaa yrityksen nimimerkissään (kuten Andreas) tai mainostaa muuten selvästi foorumin sille varatussa osioissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mkurtti Näytä viestiNäyttää tuon deran toiminta vähän siltä että mä tiedän muut kusettaa.
Täytyy kyllä myöntää että en ole noita vanhempia 530d poksia aukaissut, kun on mennyt tähän mennessä suoraan portista.
Uudemmat kylläkin joutuu bdm laitteella tekemään.
Tuo DDE on vain BMW:n nimitys Boschin ecuille, Tuo on juurikin EDC15. Uudemmat on EDC15, paitsi toki nuo uusimmat on EDC17.
EDC16 menee portista tai BDM:llä, EDC17 BDM/JTAG portti on kiinni joten ainoa vaihtoehto on OBD kautta työkalulla joka osaa tuon 1024bit RSA:n joka noissa ECUissa on.
Eli ne vanhemmat 530D:t on AINA EDC15.
Comment
-
Comment