Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kokemuksia inmotion lastuista?

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• kokemuksia inmotion lastuista?

eli onko kenelläkään kokemuksia noista otsikon lastuista? hinta 200? joka vaikuttaa halvalta muihin verrattuina. mutta toimiiko auto edes lastun vaihdon jälkeen? olen kuullut tapauksista joissa auto ei edes starttaa "viri" lastulla.. joku kohta sanoo että osta abt yms lastu mutta köyhä säästää siellä missä voi mutta kannattaako se?

tehoa lupaavat sen mitä muutkin mutta noinko pitänee sit paikkaansa..

googlella löytyy "kotisivut"

Sanotaan, että köyhän ei kannata ostaa huonoa, vaan mielummin kerralla pikkaisen laadukkaampi. Kaikki lastut on "budjetti-viriä", ne kun eivät vaadi muutoksia mihinkään muualle kuin softaan. Softia taas on eritasoisia, noin halpa hinta kuulostaa "bulk-softalta" jonka toimivuutta ei välttämättä ole kukaan testannut ennen myyntiä.

Comment

niinhän se voi olla. ajattelin vaan että jos olisi jollakin kokemusta noista.

tuossa joku linkki: http://www.tuning-chip.at/

ainakin olevinaan suuri yritys..

ja tuolla sivulla lukee hinta 500 että liekkö tämä henkilö joka myy noita 200?:hen sitten jonkunlainen huijari..

Comment

Kyllä mieluusti jos itse pitäisi alkaa hankkiin viri-lastuja autoon, niin jättäisin tuollaiset "halpiaiset" aivan omaan arvoonsa. Säästät sitten siinä satasen tai pari mutta eipä se uusi ohjainlaitekkaan halpa ole, saati sitten jos sulaa paikat moottorista.

Comment

Kyllähän sitä tehoa saa helposti. "ongelma" on, että miten paikat kestää, dieseleissä savuttaminen jne

itse kiertäisin kaukaa. PSI:n boksi saksasta jos haluaa budjettivirin. 100-250€ löytyy. eihän se paras ole, mutta kohtuullisen maltillinen ja ainakin dieseleissä erittäin toimiva.

Comment

Volvon dieseliin lähettivät koreasti bensamallin lastun, eikä mistään refundeista/hyvityksistä tietoakaan.

Comment

PSI:n boksi saksasta jos haluaa budjettivirin. 100-250? löytyy. eihän se paras ole, mutta kohtuullisen maltillinen ja ainakin dieseleissä erittäin toimiva.
              Ja noitahan ei muihin saakaan kuin dieseleihin.

Comment

No katos perkele. Näinhän se tietysti on. Heh heh =D Kirjotin ennenkö ajattelin

Comment

Minä en henkilökohtaisesti vieläkään ymmärrä, miksi ihmiset säästää riskillä pari sataa tällaisissa tuotteissa, joiden väärä toiminta voi aiheuttaa viiden(toista) tonnin vauriot viiden(kymmenen) tonnin autoon.

Comment

niin no tarkoituksena olikin kysellä jos jollakulla olisi kokemusta noista lastuista. taitaa se vaan edelleen totta olla vanha sanonta että halvalla ei hyvää saa

Comment

Autojen softahommissa tämä pitää lähes poikkeuksetta paikkaansa. parilla sadalla ohjelmien kunnollinen kehittäminen ja säätäminen ei ole kovin kannattavaa pitkässä juoksussa.

Comment

Luulis näin vanhojen B5 A4 lastujen olevan jo niin yleisiä, ja maailmallakin varmaan on kaikenmaailman pelle-pelottomia jotka rohkeesti kopio sen merkkilastun ja sitten myy 200e:llä. Tuotekehittelyä tuossa paljoa sitten olekaan.

Comment

Joo. En vain itse pidä sitä hyväksyttävänä toimintana. Piratismia se on missä muukin.

Comment

Niin, miksi ostaa Audi, kun voi ostaa edullisemman kopion?

Comment

Kyllä kyseinen lastu toimii. Juurikin samasta 200e paikasta ostin. Potkua on persdynolla verrattuna tosissaan lisää ja ahdot nousee 0,9 bar (pilipali mittarilla). Hyvin on toiminut, ei valittamista. Itse on myös "helppo" asentaa.

BTW:
                              Lastu maksaa tehtaan sivuilla sen 500€, käsittääkseni tämä oli liikkeen avajaistarjous 200€. BSR:n lastu maksaa 308€. Onko BSR siis huonompi, koska on tehtaan hintaa halvempi? :D
                              Viimeksi muokannut vlu_1981; 18.3.2009, 20:17.

Comment

No niin, selvitetään asiat vähän =)
                                Eli olen www.InMotionTuning.fi omistaja.
                                Eli nämä lastut EI ole kopio, tilaan niitä tästä www.Tuning-Chip.at ! !
                                Olen InMotionTuning:in jälleenmyyjä Suomessa.
                                Ja hinta on 198€ plus 2€ toimituskulut eli 200€

Itsekin käytin InMotionTuningn lastu Audi A4 1.8TQ vm96. Antoi n. 200hv kun minulla oli lisäksi vapari ja 2.5 sporttiputki.
                                En käytä sitä enää koska minulla on nykyään K04-15 ahdin ja siihen uusi ohjelma.

Nämä tuotteet pian varastossa jos joku kiinnostaa:
                                -Forge styl 25mm BOV
                                -A4 B5 Intercoolerkit
                                -A4 Manifold

Kysy jos on jotain epäselvää!
                                Viimeksi muokannut 8866; 2.4.2009, 20:33. Perustelu: Allekirjoitukset pois.

Comment

Millaisen sokkelin laitat pakettiin, kun tilaan EDC16 ohjainlaitteella varustettuun autoon sulta piirin?
                                  Viimeksi muokannut dera; 3.4.2009, 15:46.

Comment

Sokkeli

Eri ECU:lle on eri sokkeleita.
                                    Tässä on esimerki (PLCC32 sokkeli) sopii mm. A4 1.8T:lle (ei kuitenkin kaikkiin A4 1.8T).
                                    Sitten saa helposti vaihdettu takaisin vakio lastulle jos haluaa!

T. InMotionTuning

Comment

A4 bensaturbossa ei ole koskaan plcc32.

Comment

Entäs tämä EDC16 mille tarjoat lastua, onko sulla kuvaa tuollaisesta SSOP56 paketin kannasta, piirinä vaikkapa tuo 29BL802C?

Comment

A4 1.8T:lle (ei kuitenkin kaikkiin A4 1.8T).
                                          Kyllä muuten on -96/97 Missä menee eculle monta liitintä kun oon pari tehny. Seuraavassa ecussa onkin jo plcc44.
                                          Tuo edc16 voi olla aika jännä tehdä tinaamalla ;)

Comment

Eli minulla on ainoastaan seuraavat lastumallit Audille: PSOP44, PLCC32, PLCC44, DILL28 ja 87C257.
                                            Ja kyllä A4:ssa voi olla PLCC32 ! !

Comment

Seisoskelen korjattuna. Ilmeisesti sitten 557 ilman kirjaimia.
                                              Poikittaisissahan noita on enemmän.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Putko Näytä viesti
                                                Kyllä muuten on -96/97 Missä menee eculle monta liitintä kun oon pari tehny. Seuraavassa ecussa onkin jo plcc44.
                                                Inmotion, ystävällinen huomautus. Kannattaa tutustua asiaan hieman tarkemmin ennenkuin alkaa sokkona tarjoamaan olemattomia. Nuo InMotionin listat kun on vähän puppua.

Comment

Just niin itsellä on juuri se 557 ilman kirjaimia ja siinä on PLCC32.
                                                  Eli se on A4 1.8TQ vm.96 ECUnro: 8d0 907 557
                                                  Viimeksi muokannut okkim; 3.4.2009, 23:07. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Putko Näytä viesti
                                                    Oon nähnyt valokuvan yhdestä tinatusta EDC16:sta, mutta voin sanoa ettei se onnistu ihan perus Wellerillä :)

ts. En hevillä tarjoaisi itse asennettavaa lastua saati asennuspalvelua sellaiseen, suomessa ei taida ihan kovin montaa paikkaa olla jossa tuollaisen teko onnistuu kolvilla.

Comment

Ihan mielenkiinnosta, miten se on kiinni? Juuri tuollainen kuin Andreaksen kuvassa oleva sokkeli?

Comment

Jo ei ne EDC16 varmasti kolvilla onnistuu.
                                                        Mutta kaikki lastut mitä myyn on PSOP44, PLCC32, PLCC44, DILL28 ja 87C257 lastuja ja niitä kyllä aika helposti saa tinattu!
                                                        En väitä että olen lastu experti koska sitä en ole. Ostan valmiita lastuja valmistajalta ja myyn niitä Suomessa. Kuten moni muukin tekevät!
                                                        Viimeksi muokannut okkim; 3.4.2009, 23:08. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

Comment

Onnea valitsemallasi tiellä, suosittelen vain harrastamaan vähän kriittisyyttä tuon InMotionin kanssa...

Lähinnä vain, että kun sulla kerran on EDC16 autoja listattuna sivuilla ja tiedät, ettei ne piiriä vaihtamalla onnistu.

Comment

Eiks edc16 oo niiku vaik 530 bemussa? Oon mä sellasia kolvilla vaihellu.

Migiskin on.

Nojoo, ei oo hinnat-alkaen welleri, mut kuitenki.

e: siis, tämä oli ennenku sain BDM penkin.

Comment

Working...
                                                            X