Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

By-pass rikki?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Eikös ne kartiosuodattimet ole lähinnä sitävarten että oravat yms nisäkkäät pysyy pois koneesta? Mitään muuta kuullut ku pahaa niistä....

Comment

Noo riippuu vähän suodattimesta. Jossain testissä taisi apex'in kartiosuodatin olla suodatusteholtaan parempi kuin vakio paperi, kyseessä oli joku skyline tai jms... Mut pääasiassa varmasti häviävät suodatustehossa. Ja todennäköisesti todellista tehoakin häviää, kun imevät kuumaa ilmaa konetilasta, jos siis ei rakenna kunnon ilman ottoa sille ja eristä muusta konetilasta.

Comment

Tässä mulla on kiinni JR:n kartiofilsu kiinni. Otin sen pois kun nuo suhinat alko rasittamaan niin paljon.

Comment

Noista videoista ei kyllä saa mitään käsitystä miltä se oikeasti kuulostaa, mutta ei tosiaan tarvii hommata kun kartiofilsu niin pihisee ja pöhisee.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo Näytä viesti
            Ainakaan apr stg3+ viritetty 1.8T ei toiminut v***n***n vertaa tuollasella spesiaalipässillä.

Jos haluat samat ongelmat edullisemmin, niin tuu hakemaan multa se samainen otus porvoosta viidellä kympillä. Löytyy romukopan pohjalta, mutta on siis tallessa.
            Nyt on kyllä niin vanha juttu jo mutta oli pakko kommentoida tähän, että isolla todennäköisyydellä tässä saatetaan tarkottaa autoa joka tällä hetkellä on mulla. Musta s3.. olen koittanut metsästää tietoja tästä autosta tai paljon tiedänkin mutta aina on jotain speciaalia kuitenkin.

Comment

Working...
            X