Käynnistetty projekti Passat 3B5 2.8 30V APR -00:n piristäminen PES G2:lla. Torstaina purettiin Timolta pessi pois ja omistaja vaihtui. Tänään oma homma on edennyt siihen, että alkuperäinen imusarja on poistettu. Aika paljon roskaa löytyi imusarjan juuresta, joten huomenna jatkuu putsailulla. Kaasuläppä oli tosi puhdas verrattuna Timolla olleeseen osaan. Kait tuo 25tkm:n ajo E85:lla on jotakin koneesta putsannut. Tosin imusarjassa oli vähän oljytöhnää. Huohotussetti olisi tarkoitus uusia samalla ja kenties venakopan tiivisteet. Oli tuo oman purkaminen aika lailla työläämpi projekti, joten ei nyt ihan heittämällä vaihto tule menemään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi
Collapse
X
-
Comment
-
Tuli tänään vähän lisää väkerreltyä. Ohjaustehostimenpumppu siirretty uuteen kohtaan. Vanha ei tietenkään irronnut ongelmitta, mutta porailuilta sentään säästyin. Uusi teline ei mennyt heittämällä, joten reikien porailua suuremmaksi. Tietenkin unohdin sen siansaparoletkun Nastolaan, joten pitipä hakea sekin. Kuinkakohan helposti tuo pumppu kavitoi itsensä sököksi, kun sitä ilmaa nyt kuitenki pääsi järjestelmään? Tulpat vaihdettu Denson Irdiumiin ja huohottimen letkuja pesty. Muoviset putket menee vaihtoon, vaikka olisi nuo vanhatkin vielä menneet. Letkunkiristimä täytyy uusia, kun alkuperäiset ovat pihdeillä kiristetty. On sitten myöhemmin vähän helpompi irroittaa imusarjakin.
Comment
-
-
Noita NGK:ta kävinkin kyselemässä, mutta 25€/kpl pisti vielä harkitsemaan. Densot tuli osien mukana, joten testataan niitä ensin. Liekö tuo -1 lämpöarvo kylmempään tarpeen, kun tuskin radalla ajelen? Tarkoitus saada aluksi toimimaan 98-bensalla, niin täytyy suuttimia sitten tutkailla lisää myöhemmin.Toki jos jollakin nurkissa sopivia suuttimia pyörii, niin saa tarjota.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viestiNoita NGK:ta kävinkin kyselemässä, mutta 25€/kpl pisti vielä harkitsemaan.
Comment
-
Sehän se on tarkoitus, mutta nykyiset suuttimet eivät siihen riitä. Oli aikamoista kenguruhyppelyä tuo tankille meno pelkällä E85:lla. Nyt 50:50 seos ja käy tasaisesti. Ainakin persdynolla kiihtyvyys parani ja vihellys oli kivaa kuunneltavaa :-) Mitäköhän kanavia nyt kannattaisi logittaa, kun tuota mappia ei autossa ole? Ei tuntuisi keräävään painetta öljytilaan ja jarrutkin toimivat, joten kait tuo alipaineletkutus meni oikein. Vuotoja tarkoitus tarkailla, joten nuo kanavat kiinnostaisi.Viimeksi muokannut Kilu7; 3.7.2013, 15:19.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JTuhkanen Näytä viestiMissä niistä tuollaisia hintoja pyydetään? Jos kyseessä on tosiaan NGK BKR7EIX niin sitä saa jopa motonetistä alle 16€/kpl.
Itse ajoin BRK7E kuparitulpilla kun niitä sai 3e/kpl
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viestiSehän se on tarkoitus, mutta nykyiset suuttimet eivät siihen riitä. Oli aikamoista kenguruhyppelyä tuo tankille meno pelkällä E85:lla. Nyt 50:50 seos ja käy tasaisesti. Ainakin persdynolla kiihtyvyys parani ja vihellys oli kivaa kuunneltavaa :-) Mitäköhän kanavia nyt kannattaisi logittaa, kun tuota maffia ei autossa ole? Ei tuntuisi keräävään painetta öljytilaan ja jarrutkin toimivat, joten kait tuo alipaineletkutus meni oikein. Vuotoja tarkoitus tarkailla, joten nuo kanavat kiinnostaisi.
Comment
-
Nuo trimmit nyt seurannassa ovat olleet muutenkin, kun E85:lla on ajeltu. Viakoodeja ei ole autossa ollut ja ei tullut testilenkin jälkeenkään. Lähinnä kiinnostaisi tietää, paljonko tuo pönttö ahtaa? Maffia kait voisi seurata, mutta ei ole tietoa, paljonko pitäisi grammoja löytyä. Iridiumia tarjottiin, kun pykälää kylmempiä tulppia haeskelin ja toisilta forumeilta luskelin niitä käytettävän.
Comment
Comment