On ihan toimivia. Varmaan yksi harvoista 034 osista millä tekee jotain :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
tuli otettua a6 biturbosta kuskinpuolen ahtoletku irti coolerin kohdalta. öljyä valui pihalle noin desilitran. Voiko olettaa että kuskinpuolen turbo on menossa? Apukuskinpuolella alaputki coolerille menevä aikalailla kuivana sisäpuolelta.
Turbo ei äännä mitenkään erityisemmin, eikä savuta. Öljyä tuo tuntuu kuluttavan jonkinverran
Comment
-
Pidä silmällä öljyn kertymistä putkeen. Itse en vielä vaihtais jos toimii niinkuin pitää..Aina niihin putkiin kertyy sitä öljyä, enemmän tai vähemmän. Jos alkaa solkenaan kertyä jatkossakin niin ehkä sitten alkaisin suunnitteleen turboremppaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Heromanni Näytä viestituli otettua a6 biturbosta kuskinpuolen ahtoletku irti coolerin kohdalta. öljyä valui pihalle noin desilitran.
Comment
-
Kysytääs vielä liittyen koodiin:
18028/p1620 - Engine coolant temp signal - open or short to plus
Eli aiheuttaako tämä koodi puutumista moottorissa? Mielestäni nyt alkaa olla vedot kohdillaan ja ahdotkin vedossa luokkaa 1660mbar- 1440mbar. Ilmaa ei siltikään mee kuin himpun vajaa 200g. Seurailin myös n75 käytöstä kanavalla 114/4 ja näytti 50%-40% vedossa. Kokeilin myös kaverin maffia, mutta ei muutosta.
Moottorin käytös on hyvä ja vetokin mielestäni, mutta ilmat ja n75 toiminta mietityttää? Tehotodistus pitäisi saada swappia varten, mutta ei viitsisi turhaan toista kertaa mennä penkkiin.
Eikö niin että vakio agb pitäisi haukkoa ~220g ilmaa ja n75 pitäisi ainaskin alussa näyttää 100% kun ahtoa nostetaan pyydettyyn?
Comment
-
Totta. G62 anturilta tuo koodi tuskin kuitenkaan tulee, koska johtimet olen mitannut ecukammlta anturille ja myös anturi vaihdettu uuteen. Vcds myös näyttää lämmöt oikein.
Audizineltä lukenut, että ecu haluaisi myös ylikuumenemis tiedon mittaristolta. Tiedossa on että signaali pitäisi vetää ecun pinniin nro. 19 joka löytyy liittimestä T10ar/10.
Osaako joku kertoa mistä kyseinen signaali mittaristolta löytyy, tai vaihtoehtoisesti mitä eculle tuohon pitäisi syöttää että koodi katoaisi?
Comment
-
Olikos jollain vielä tallessa se imu/pako/kansi/venttiili tms yhdistelmäviesti jonka Lupe-81 on joskus aikanaan kirjoittanut? Selviää siis kaikki yhdistelmät kansien osalta.
Sivulla 34 oleva viesti #3315 linkki on rikki, eikä enää toimiva.
Hjelp :)
Edit.
Erittäin suuret kiitokset Mikse.
Comment
-
Comment
-
-
Morjesta. Mikäköhän riesanhenki taas pesiytynyt ässään. Oireilee siten että täysin satunnaisen ajomäärän jälkeen sytyttää abs ja esp valot tauluun.. Vcds:llä katottu anturien pyörintänopeustiedot ja kaikki näyttää samaa lukemaa. Täysin sattumanvaraista millon syttyy valot tauluun. Ei jätä minkäänlaisia vikakoodeja. Kiireellinen apu olisi tarve, ahkerasta googlettelusta huolimatta en löytänyt että muilla olisi ollu vastaavaa vikaa. kiitokset etukäteen!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiAbs boksin vika tekee tuota, selvinnee kolvauttamalla sen kuntoon.
Toki jarrunesteen vähyys saattaa oireilla kanssa.
Comment
Comment