Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 c4 automaattiongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

kolmosella lykkää turbiinilukkoa, eli helpostikkin kolahtaa/nykäsee.

Comment

onko se sitte ihan ominaisuus, eikös sen pitäs olla kolmosella koko ajan lukossa?
      sittenku selviäis vielä se kakkosen ominaisuus...

Comment

Olisko kellään heittää hyvää loota pajaa tampereen lähellä.. samaa vikaa oli ittellä kans, nykäs niin pirusti kun vaihto 3-4 ja sit kun kiihdytti kunnolla niin veti kierrokset tappiiin, rykäs ja läks. Nyt tilanne se, ettei auto liiku kuin taaksepäin, ei ota vetoo päälle muilla kuin R... JIPPII!!

Comment

nyt ois tiedossa bensa v6 jossa ois cdx laatikko. mahtaako se mennä 5 tiisseliin? ei varmaan ainakaan sillä 6:n vauhtiksella?

Comment

Voisi äkkiä kuvitella että on nuo bensan välitykset turhan tiheet diiseliin.

Comment

niihän ne kyllä onki.
              alan olla niin epätoivonen tässä että en osaa edes ajatella nuin yksinkertasia asioita.

mulla oli sovitty kaupat yhestä a6 tdi 6v manuaalista johon oisin saanu polkimet, vaihevivustot, kytkimen ja vauhtiksen mutta ne peruuntu loppu metreille myyjän toimesta.

Comment

Mulla samaa vikaa oman laatikon kanssa ( A4 vm -96 ) . vaihtaa vaihteet rajusti, nykien ja varsinkin 3-4 vaihteelle joutuu välillä taistelee ihan kunnolla että 4 menee päälle.

Auto kävi tänään huollossa ja öljyt vaihdettiin. josko vika olis sillä korjaantunu mutta eipä näin käynyt. Mitään vikakoodeja ei ollut kuulemma antanut mitä huollon äijät sano mulle.. Kertoivat vaan että pitäis alkaa ettii jostain uutta laatikkoa ja sehän tietty maksaa taas ihan tarpeeksi

Comment

Working...
                X