Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 short shifter

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Suomessa, tulli yms. kulut maksettu.
    Olen ikävä kyllä pohjoisessa keskiviikkoon saakka, joten sovittu paketin toimitus minulle torstaina. Yritän saada ensi pe lähtemään näitä eteenpäin tai viimeistään ma.
    Päivitän pikkuhiljaa hintoja asianomaisille.

    Comment


    • #62
      Paketti kourassa. Jostain syystä onnistuivat toimittamaan vasta tänään tuon töihin.
      Ilmoittelen hinnat tänään/huomenna asianomaisille ja tutkailen lähetyspaketit noille. Voi olla että joutuu jonkin matkahuollon kirjekuoren ostamaan, jonka lisään hintaan sitten(2-3€ lienee).

      Comment


        #63
        Onkos tämän B4 sifterin kanssa niin, että pakkia ei tartte enää painaa alas?

        Comment


        • #64
          Voiko olla, että jousi yms. härpäkkeet tulisi vanhasta? Voin vielä paketista tarkistaa, ettei tuohon kuulunut mitään muuta. Kuvissa näkyy tasan tuon verran kyllä kanssa, mutta pengon paketin pohjat vielä varmuuden vuoksi. Muut, joissa oli irto-osia mukana, olivat muovipusseissa, joten helppo tarkistaa kyllä.

          Comment


            #65
            Niin voi olla, tässä on tämmöset paksut prikat jousen paikalla. Kuvallinen asennus ohje ois ollu poikaa:) No jospa se menis tutkimalla.

            Comment


              #66
              Apikolin shifterin kuvalliset ohjeet urssiin:

              https://www.apikol.com/whitepaper/Ur...%20install.pdf

              josko noista olis jollekkin jotain hyötyä. :)

              Comment


              • #67
                Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
                Onkos tämän B4 sifterin kanssa niin, että pakkia ei tartte enää painaa alas?
                B4:ssä 6-vaihteisessa ei tartte painaa enää alas ainakaan JHM solidissa. Hyvä vai huono jokainen päättäköön itse...

                Comment


                  #68
                  B4:ssä 6-vaihteisessa ei tartte painaa enää alas ainakaan JHM solidissa. Hyvä vai huono jokainen päättäköön itse...
                  Huono huono... No katotaan miten sen oppii. Mut paha jos joku kokematon tolla ajaa ja nykäsee pakin päälle valoissa:)

                  Comment


                  • #69
                    Ei kait rakasta lasta anneta kokemattomien käsiin ;) Itse omani asentelin alkuillasta ja kyllä siinä tovi meni. Bolt on olisi muuten ollut, mutta halusin silti lyhentää liikerataa enemmän ja se vaati reiän poraamista alkuperäistä ylemmäksi. Pakki muuttui jäykemmäksi, ei tahdo painua riittävän alas se "luisti" mikä menee vasemmalla pakki päälle laitettaessa sen toisen "hilavitkuttimen" alle. Menee kun on määrätietoinen, joten kelpaa. Muuten tuntui koeajolenkillä ihan ok:lta.

                    Comment


                      #70
                      Duanoinniin, tuli tuossa plarailtua 034 asennusohjeita ja osui silmiin B4 asennusohjeet, joissa on mainittu, että pakkilukon saa raksattua toimimaan 6-pykäläisen laatikon (s2) kanssa. Ikävä kyllä nuo kuvat ei näytä sen kohdalla toimivan.

                      Comment


                        #71
                        Joo no tuo on se halvempi sifteri. Tämä omani on solid-sifter, eli yhtäpakettia koko homma. Ei pysty painamaan alaspäin.

                        Comment


                          #72
                          Ah, ok ei sitte :(

                          Comment


                          • #73
                            Tottuuko tuohon ja onko Villellä jo asennettu? Itellä joutui sitä muoviholkkia hieman lyhentämään, että sai pakin menemään kevyemmin pesään, eikä tartte koko painolla seisoa päällä. Nyt tuntuu jo oikein mukavalta, joskin olisi ehkä voinut mielestäni lyhentää vaihdeväliä enemmänkin, ei olisi haitannut.

                            Comment


                              #74
                              Mä laitoin urssiin heti kun tuli postista :) Pakkilukko toimii alkuperäisen lailla ilman muutoksia, ja toiminta on muutenkin oikein napakkaa.

                              Hieman saa lisää "lyhennysvaraa", kun kaivaa kepin juuren ympäriltä sen keltaiseksi eloksoidun kehyksen käteen ja rälläköi sen keulapäästään auki. Seuraava rajoite onkin siirtimen tunnelin katto, mutta tämäkin on kierrettävissä... Tällä hetkellä olen tähän kyllä tyytyväinen, vaikka ei se loppukaan lyhennys edellyttäisi muuta kuin kaksi nelimillistä reikää. :)

                              Kiitokset kimpan hoitamisesta!

                              Comment


                                #75
                                En oo kerenny vielä asentaa. Saas nähä tottuuko. Veikkaan että 5v lootassa ompi parempi ku ei vahingossa mene pakki silmään.

                                Comment


                                  #76
                                  Ei se mene muutenkaan suoraan vitoselta pakille, askin sisässä olevat systeemit estää sen. Pitää käyttää kepukka keskellä ensin.

                                  Comment


                                    #77
                                    Liekkö 6-v:ssä sama systeemi?

                                    Comment


                                      #78
                                      Kyllä sikäli, että vitoselta on mahdoton vaihtaa pakille käyttämättä keppiä vapaan kautta. :)

                                      Siihen en osaa sanoa että pystyykö kakkoselta vaihtamaan pakille suoraan kuusivaihteisessa.

                                      Comment


                                        #79
                                        Kyllä sikäli, että vitoselta on mahdoton vaihtaa pakille käyttämättä keppiä vapaan kautta.
                                        No luonnollisesti:) Noh kohtahan tuon näkee ku kerkeän asentaa ton hökötyksen.

                                        Comment


                                          #80
                                          niin siis 01e perheen askissa ei itsessään ole esteitä pakin valinnalle käsittääkseni. Rajoite pakin silmään laittamiseksi on kepakon juuressa, jos on. Ainakin omassa menee suoraan kakkoselta pakille kunhan painaa kepakkoa.
                                          Viimeksi muokannut gedu; 22.2.2010, 15:57.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Jhs, näyttäs käyneen klassisesti, eli yhteen ostajaan ei saa enää yhteyttä. On se prkl. Pidetään vielä tämä viikko tallessa, mutta sitten myyntiin UrS4 shifteri. Jos joku tuntee vielä tarvetta, niin yksi löytyisi@140€.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Shortti asennettu. Parani ainakin omasta mielestä. Ei tarvii vetää/työntää kilometriä kumpaakaan suuntaan.

                                              Ei ollu nyt ihan bolt on, mutta kyllä se sinne saatiin nätisti tuhoamatta mitään.

                                              Comment


                                                #83
                                                No niin, nyt on tuo solid-sifter kiinni. Kylläpä muuttu totaalisen erillaiseksi vaihtamis tuntuma. Ihan kun ois eri laatikko. Aivan mahtava. Mutta sitten nurja puoli... Tosiaan 1 ja 2 vaihteet on aika inhat. Meinaa mennä pakille väistämättä, kun ei ole mekaanista estettä. Eli kakkoselta ylöspäin on nopea vaihtaa, mutta kolmoselta kun tulee alaspäin, meinaa mennä säätämiseks, samoin ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa tahtoo karata pakin puolelle, jos ei ole tarkka. Mutta kokeillaan ajella tovi, jos ei totu niin myydään pois. Voin lämpimästi suositella 5-v askien omistajille! 6-askeille jos ei tarvii hameväen tai muiden kavereiden ajella. Voipi nimittäin lähteä valoissa väärään suuntaan kokemattomalta.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  En ole lukenut koko viestiketjua mutta nyt kun kaikki on saaneet shortshifterin asennettua niin seuraava askel onkin sitten sekventaali.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Mmmm, ehkä sit jos voittaa lotossa :D

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Kivahan toi ois ja ennen kaikkea katu-uskottava ;)
                                                      Nyt on viimeinenkin myyty ja lähetetty. Kts vielä osallistujille. Ei joku haluaisi vetää cold air intaken ostolle vastaavaa settiä? Näkyisi olevan 295$ lähtö ja himottaisi tuommoinen, kun seuraavalle ahtimelle pitää imuputki kuitenkin jostain modifioida ja tuohon saa valita kauluksen paksuuden ;)

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Nonih, tulipa luettua tämäkin aihe ja huomasin että kimppa oli ja meni. Otsikossa kun ei ollut puhetta B5 S4 kepeistä mitään... :(

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Ei niin ja ehdotinkin, että joku muu olisi ottanut b5 mallin shifterit omaksi tilauksekseen. Se kun ei hintaan vaikuta onko nuo erillään vai yhdessä tehtyjä. Ainoastaan kpl määrä / shifteri vaikutti.
                                                          Tuosta voisi edelleen joku innokas kokeilla tehdä oman kimppansa, eiköhän nuo yllämainitut alennukset toimi edelleen.

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Olisko kenelläkään halua vielä tilailla? Tai, jos jollain olisi ylimääräinen lyhennin voisin lunastaa pois. YV:llä tai mikko.virmalainen@gmail.com

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Kyllähän tuolle tarvetta olisi.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X