Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 short shifter

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Teki jo mieli äänestää tuota viimeistä vaihtoehtoa, oli niin houkutteleva teksti... :)

    Ei samaan nippuun saisi muidenkin Audien/laatikkojen shiftereitä, itseä voisi kiinnostaa 1-2kpl A4 B5:een soveltuvia jos vastaavaa kimppaa järjestettäisiin? Onko hankala samassa nipussa eli tuleeko liikaa selviteltävää kimpan järjestäjälle suhteessa saavutettuihin etuihin?

    Comment


    • #32
      No jos mie esim. noi tilailen, niin luulisin että pari muutakin voidaan siihen ottaa. En kuitenkaan ala kovin montaa eri mallia tilailemaan.
      Liekö tullilla mitään sanomista, tuli kamaa sitten miten paljon vaan, jos sisässä on lasku, jossa arvo sanotaan sopivasti?

      Comment


        #33
        Tuota A4 B5:en keppiä luulisi uppoavan myös jonkin verran tähän autokantaan mitä foorumilta löytyy?

        Kyllä niillä siellä tullissakin jokin käsitys yleensä tuntuu olevan tavaran arvosta, ihan mikä vain ei mee läpi... Tuskin ilman tullia saa tulemaan, korkeintaan muutama kappale voisi mennä läpi. Tulli oli 3,5% kun jotain sovellettavissa olevaa Taric-koodia tuossa kokeilin katsoa. ALV on se merkittävämpi lisäkulu mikä tuossa tulee melkein väkisinkin, tuollaista määrää ei tosiaan taida saada uskottavasti tullista läpi sellaisella arvolla ettei ALVia veloitettaisi?

        Comment


        • #34
          Joo jos sais sen a4 b5 ni voisin kans ottaa. Jos hinta on kohillaan.

          Comment


          • #35
            Miepä kysäsin tuota a4b5 mallia kans. Sitä näkyi olevan kahta mallia, uudempi 1999.5 alkaen ja se vanhempi "push down reverse" mallinen. Eli se malli pitää ainakin sitten tarkentaa.

            Porkkis jos voisit lisätä otsikkoon ja polliin tuon a4b5 vaihtoehdon. Muita en kyllä ala enää kyselemään ;)

            Comment


            • #36
              Muistaakseni pollin ronkkiminen nollaa vastaukset, joten enpä viitsi koskea.

              Comment


              • #37
                Ja alla vastaus a4b5 malliin. Ilmoitelkaahan tässä ennen uutta vuotta mielenkiintonne ja olen sitten yhteyksissä ennen loppiaista kaikkiin ja pistän tilauksen menemään siinä loppiaisena nyt ainakin itselleni ja noille parille muulle, joita asia kiinnostaa joka tapauksessa.

                For those shifters, the profit margin is a bit smaller, so I would be willing to offer 5 units at 10%, and 10 or more units at 15% discount

                Comment


                • #38
                  Vahvistan nyt vielä näin tekstinäkin, että mulle yks, kiitos. :)

                  Comment


                    #39
                    Itsellä on tuo 034-lyhennin autossa asennettuna ja kaverilla myöskin omassaan. Ei ihan pystynyt ainakaan omassa kutosessa koko luvattua lyhennystä käyttämään, johtuen osin vaihteensiirtotankojen mallista ja/tai kardaanitunnelin ahtaudesta. Kuitenkin vaihteensiirrot tulivat selkeästi jämäkämmiksi vanhoihin osiin verrattuna ja samalla hiukan lyhyemmiksikin. En tosin mitannut 1-6 ja 2-5 vaihteiden välimatkaa ennen ja jälkeen asennuksen, mutta kaipa sieltä jokin sentti, tai edes millejä katosi.

                    Lisäksi joutui Dremelillä hiukan tuhoamaan tuota kepille ylemmäs tulevaa tankoa, jonka kiinnityksellä lyhennyksen määrää säädetään. Siinä tangossa on sellainen neliökolo alapuolella, johon kepin juuressa olevan toisen siirtotangon ohjaintappi sijoittuu. Alkuperäisessä mekanismissa pyritään ilmeisesti ehkäisemään tuolla kehyksellä ja toisen tangon ohjaintapilla rivakassa 3-4 vaihdossa tapahtuvan alkuperäisen muovirungon periksi antaminen. Tästä muistaakseni on kyllä maininta myös 034:n sivuilla. Kuitenkaan lyhennystä käytettäessä tätä ylempää tankoa ei ilman muokkaamista saada nousemaan riittävän ylös.


                    Huonoja kokemuksia asennuksen jäljiltä en ole tullut huomanneeksi. Muutaman ehkä huomion arvoisen asian kyllä voisin tässä mainita:
                    Suoraan vaihdevälien lyhennystä pelkästään siirtotankojen keskinäisiä kiinnityspisteitä säätämällä joudutaan väistämättä muuttamaan koko kepin asentoa hieman, eli lyhentimen kanssa keppi on vapaalla ja vaihteilla ollessaan hieman taaempana kuin alkuperäisillä osilla. Tämän toki voisi korjata mieleisekseen poraamalla ylempään tankoon uudet reiät kiinnitysruuvia varten, mutta itse en siihen halunnut ryhtyä. Kepin asennon muutosta R-1-3-5 -vaihteilla ei oikeastaan edes huomaa, mutta 2-4-6 vaihteilla siihen kyllä alkuvaiheessa kiinnitti huomiota.

                    Toinen (ehkä hiukan edellistä kosmeettisempikin) pikkuvika on se, että kunnon kiihtydyksessä tuon uuden alumiinirungon ja varsinaisen kepin tangon keskinäinen resonointi aiheuttaa epämääräisen räminän n. 4500-5000~ kierroksilta alkaen. Samaa räminää kuuluu myös kaverin autossa, joten voikohan sen laskea ominaisuudeksi, joka varoittaa huolimatonta kuskia nopeuden liian rivakasta kasvusta :)

                    Comment


                    • #40
                      No niin. Nyt on se 5 kasassa. Neljä lisää ja saadaan isommat alet ;)

                      Comment


                      • #41
                        Täällä olis myös kiinnostusta

                        Comment


                        • #42
                          Juuh, pistetään omakin nimi nyt tässäkin listalle, äänestin jo joku päivä sitten. Mukana olen, makso mitä makso :P

                          Comment


                          • #43
                            Keppi heiluu kun maitohammas...kiinostais tehä asialle jotain...

                            Comment


                            • #44
                              90 varmuudella olen mukana. Ensi tiistaina tiedän tarkalleen

                              Comment


                              • #45
                                Käykö tämä lyhennin 100 2,3 avant quattroon vm-90?
                                Ois kiinnostusta,jos käypänen!

                                Comment


                                • #46
                                  Äänestetty... Mukana ollan, makso mitä makso!!!

                                  Comment


                                  • #47
                                    JHM Solid Short Throw Shifter 2000-2001.5, B5 S4, Early Style
                                    110% mukan jos tuommosen suostuu tilaaja laittamaan listaan.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Eli UrS4 shifteri seuraaville:
                                      Wisa, Hannibal, Gedu, Ugemi(minä), Jannu, PeteR, Janssoni, Lehmus (ja Mikael, mikäli saadaan tuohon halvempaan hintaan).

                                      b5s4 malliin sitten seuraaville:
                                      MR(2kpl), Järviö, Mani.

                                      Tahtoisiko joku tehdä vielä uuden erillisen topicin b5s4 shifterille. Voisi saada suuremman porukan siten siihen? Voin toki nuo tähänkin tilaukseen ottaa, mutta luultavasti noita menisi enemmän, jos erikseen joku viitsisi kysellä?

                                      MIKÄLI JOKU VIELÄ PUUTTUU LISTASTA, ILMOITTAKAA TÄSSÄ. Eli lähinnä tarkoitan Marrkoa, joka mainitsi tarpeen ja profiilin kulkine lienee siis a4b5? ja mahdollisesti SATAQ.

                                      Tässä vielä suora linkki tuotteeseen.
                                      http://www.034motorsport.com/product...roducts_id=336


                                      b5s4 kaverit voisivat myös ilmoittaa tuon, onko kyseessä push down reverse, vai normaali, eli tartteeko keppiä painaa alaspäin saadakseen pakin sisään.
                                      Eli joko tämä:
                                      http://www.034motorsport.com/product...ducts_id=17601
                                      tai tämä:
                                      http://www.034motorsport.com/product...ducts_id=17602

                                      Vielä lisäys:
                                      Mikäli tilaan kaikki tänne, niin oletettavasti tullille ei mene läpi, että n.10 shifteriä maksaa alle 150€, eli tuohon tulisi silloin alv 22% lisäksi. Tämä tekisi silloin 140€+n.7€ posteja ja tästä alvit, eli n.33€ lisäksi ja tähän kotimaan lähetys, esim. matkahuollon rahtipussi, 6,62€. Per shifteri silloin 186€.
                                      Jos taas sovitaan hinta liikkeen kanssa ja tilataan yksitellen toimitettuna tulee hinnaksi tuo 140€+n.30€ posteja, mutta tämän voisi saada pienemmälle laskulle, jolloin ei menisi tuota alvia, eikä kotimaan posteja. Tällöin siis hinta karkeasti tuo 170€, eli noinhan tuo mielestäni kannattaa.

                                      Samalla voi sitten jokainen tilata myös muuta tilpehööriä mukaan, jos tahtoo.
                                      Viimeksi muokannut Ugemi; 4.1.2010, 16:50. Perustelu: Lisätty linkit. Edit2:Ynnäilty hintaa.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Jees,mulle shifteri A4b5:een sopiva...

                                        Comment


                                        • #50
                                          Jees, jos jokainen pistää minulle mailiin samuli.risnenÄTgmail.com osoitetietonsa ja sähköpostinsa, jotta 034 motorsport voi lähettää laskunsa sähköisesti teille suoraan.

                                          Merkitkää vielä se auton malli ja ikä siihen, niin ei pääse tulemaan mitään erehdyksiä.
                                          Näin minä en ole välissä rahojen kanssa. Kysyin tullilta vielä nuo raja-arvot. Tullia ei mene, ennen kuin 150€ arvoisesta tuotteesta, mutta alv(22%) menee 45€ euroa arvoltaan ylittävistä tuotteista, eli pyytäkää myyjää pistämään lasku tuolle summalle(44€) pakettiin sisään.

                                          Comment


                                          • #51
                                            on tuota yritetty pyytää paketille 034:ltä vaikka millasta laskua/kuittia, yhdessäkään paketissa ei ole matkassa ollut kuittia, vain sähköinen versio toimitettu ja aina virallisilla hinnoilla.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Kyllä mulla ainakin intake paketin mukana tuli ihan pyytämättäkin lasku jonka arvo oli 50usd, kun tuolta 034:ltä tilasin eli ilman alvia pääsi vaikka laatikko olikin aika iso kokoinen. Mutta en ole tilannutkaan tuolta kun vasta kerran.

                                              Edit: niin siis ja oikea hintahan oli aika paljon enemmän rahteineen kun tuon 50usd, itse asiassa pelkät rahdit taisi olla jo tuon verran.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Jees, vielä puuttuu kolmen äänestäneen yhteystiedot, Janssoni, mms6 ja mikael. Muutama muukin tässä on tämän venyessä maininnut asiasta ja nyt on kaikille laitettu postia tai privaa, keltä tiedot puuttuu. Pistän tilaukset menemään joko su iltana, tai aiemmin, mikäli kaikkien tiedot on siihen mennessä jo tulleet.

                                                Eikös tuo käy SATAQ:llekin mielestäni? Tarkasta huoltokirjasta autosi laatikon numero, jos on 016 tai 01E, niin tämä käy.
                                                Viimeksi muokannut Ugemi; 7.1.2010, 20:57.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  C4 satkussa ja C3 faceliftissäkin on 01A.

                                                  Pyydä äänestystä lukkoon, kun on sen aika.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Pistä vain jo. Kaikille tässä mainituille on pistetty mailia ja pyydetty yhteystiedot.

                                                    Nyt on pistetty maili menemään kaikkien yhteystietojen ja sähköposti tietojen kanssa. Itselle pistin mukaan vielä menemään jäykemmän hukkiksen jousen (2,2bar) ja tulpat varmuuden välttämiseksi.
                                                    Viimeksi muokannut Ugemi; 10.1.2010, 17:43.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Näistä kuulunu mitään ?

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Su iltana pistin mailia liikkeeseen. Eivät ole vastanneet vielä.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Onkos edistystä tullut asian tiimoilta?

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            On, listahinnoista -10% muille ja se 20% noista urssin shiftereistä. Toimitus yhteensä 125$, eli ei paha. Katsotaan sitten miten tuuri käy noita hakiessa, että mihin hinta asettuu.
                                                            Oli ollut joku sekaannus laskun lähetyksessä, koska minun postissani sitä ei ollut, mutta luuli lähettäneensä.
                                                            Pistän tänään tuon maksuun ja tällä viikolla siis hyvällä tuurilla lähtee tännepäin.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Saksassa tulossa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X