Eli mulla paljastu vialliseksi takana kuskin puolella sisempi (perän puoleinen) nivel. Sain otettua irti kuskin puoleisen vetoakselin ilman pakoputken irrotusta. Pitihän siinä kynkkä päästää alapäästä irti ja jarrusatula siirtää tieltä ja vähän kampeemista, niin kyllä se sieltä putkahti tulla. Takasin laitton meinas tietättää enempi voimistelua.. Mutta kaiken tämän jälkeen, niin tuntuu myös olevan vänkärin puolen vetoakselin nivel ehtoon puolella, eli vaihtoon menee sekin tässä lähiaikona. Autolla ajettu 370tkm
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
vetonivelten kesto (b5) a4..?
Collapse
X
-
Jos eteen tarvitaan nivel, niin tuntuu ettei voi luottaa oikein mihinkään katalogiin... Itselle syksyllä vaihdoin, ja Löbron luettelon mukaan nimenomaan ATJ-koneelle tarkoitettu vetonivel ei käynyt, molemmat boorit väärät. En muista urien määriä enää, mutta V6TDI:n kohdalta taisi löytyä oikea. Tuossa ATJ-koneisessa quattrossa, 6-pykäläisellä askilla tuntuu alustan ja voimansiirron osat olevan järjestään järeämpiä kuin luettelojen mukaan pitäisi olla.
Comment
-
Olisiko ollut 38/27 booria oikeassa nivelessä...? Lopulta tullut nivel oli booreiltaan oikeanlainen, mutta halkaisija taisi olla himpun pienempi kuin orkkis. Hyvin on toistaiseksi pyörinyt mukana. Löbron katalogista noita silloin katselin, mutta niissä kun ei ole ulkohalkaisijaa mainittuna.
Comment
-
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/174354/0
Tuo 33/27 oli se minkä aiemmin kokeilit?
Tuolla on sitten tuo 38/27 mainittuna 81kw koneelle.
Comment
-
voisko mitenkään murros mennä hajalle ilman, että kumit olisivat rikkoutuneet. =O
Eipä ole vastaavaa ikinä ollut, toki voisko semmonenki vaikuttaa, että vaihteistoöljyssä jonkii verra vajausta? Semmone selvä ääni tasasessa ajossa vetarin kohilta, nyt vasta tullut. Kellää ollu vastaavaa?
Comment
Comment