Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarruneste radalle + palat ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Eivät rata-ajoon soveltuneet jarruosat ole ikuisia. Jostain se näiden osien käytössä saatava parantunut jarruvoima pitää saada. Tämän takia kuluvat normaalia nopeammin varsinkin jos ajaa viellä radalla. Et voi verrata korkea viritteistä moottoriakaan kestoltansa matalaviritteiseen joka on rakennettu kestämään yli 200tkm.

    Comment


    • #32
      Eivät ole ikuisia, en sitä odottanutkaan. Mutta esim. jonkin verran painavammassa urssissa samat palat ovat kestäneet moninkertaisen ajokilometrimäärän johon on sisältynyt paljon enemmän ratakilometrejäkin.
      Lisäksi saamani EBC:n palasarja ei ollut jarrutusteholtakaan mainittavasti parempi, koska en huomannut mitään eroa tehossa vakiopaloihin. Suurin ero oli se, että ne säilytti jarrutustehonsa radalla paljon pidempään kuin vakiopalat.

      Comment


      • #33
        Takajarrujen loppuunkulumista noin nopeasti etuvetoisessa autossa pidän kyllä hyvin kummallisena.

        Comment


        • #34
          Eivät rata-ajoon soveltuneet jarruosat ole ikuisia. Jostain se näiden osien käytössä saatava parantunut jarruvoima pitää saada. Tämän takia kuluvat normaalia nopeammin varsinkin jos ajaa viellä radalla.
          Toi on vähän sellanen fifti-siksti homma, itellä kului aikanaan ysikympissä pikkubrembojen ensiasennuspalat reilusti alle puolessa vuodessa loppuun, mutta sen sijaan noi DS2500 kesti aina vuoden arkiajot (20tkm) + kesän ratailut. Vähän palakohtainen homma, en vetäisi tuollaista yleistystä.

          Comment


          • #35
            Tokihan kaikki on valmistaja kohtaisia ja kuljettaja kohtaisia. En kiistä sitä :)

            Comment

            Working...