Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3/S3 madallus.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    A3 8p madallus

    Oisko kellään heittää A3 mittoja navasta kaareen vakio/s-line alustalla tai joillain jousilla? mielellään takaa. Ongelmana se, että autoa pitäis saada talveks hieman nostettua. Alla tällähetkellä FK Königsportti takaa ylimmässä asennossa ja on turhan matala. Oma auto on quattro, mutta kyllä tiedot etuvetoisistakin kelpaa.

    Comment


    • #62
      Audi a3 8p madallus?

      Onko kellään tietoa paljon tommosta audia voi madaltaa edestä ilman kallistuksenvakaimen vaihtoa?

      Comment


      • #63
        A3 8P Sportback vakioalustan madallus

        Oletteko laittanut millaisia madalluksia vakioalustalle ja miten esim 30mm madalluksella pärjäilee normaali arkiajossa. Itsäni vähän arveluttaa, että miten tuollaisen kanssa pärjäilee arkiajossa (parkkihallien hidasteet jne.)
        Onko kukaan hankkinut jälkeenpäin S-line tai sport alustojen jousia, jotka tiputtavat 15-25mm?

        Comment


          #64
          Olis tarkotus vaihtaa nykyiset -30mm jouset säädettävään alustaan ja laskea vielä lisää alaspäin.
          Varmistelen vielä, että ottaako joku paikka kiinni johonkin, jos laskee enemmän kuin 40mm vai ottaako jonnekkin kiinni.
          Cambeeria on takana jo nykyisellä setupilla aika reilusti joten säädettävät koiranluut olis varmaan hyvä idea vaihtaa samalla?

          Comment


          • #65
            Kyllä kannattaa jos ei halua joka kesä ostaa uusia renkaita. Ebayssa oli kans jotain myynnissä englannissa. Olikohan jossain madallusohjeessa että eteen joutuu vaihtaa lyhyemmät koiranluut?

            Comment


            • #66
              Itellä Eibachin Pro-Street-S, edestä niin alhaalla kun saa (apujouset paikallaan) ja taakse vaihdettu vielä lyhemmät BC-racingin jouset ilman säätöpaloja. Ei tarvi vaihtaa koiranluita eikä mikään ota kiinni minnekkään. Kuvasta selkiää madallus varmaan helpommin kuin tekstistä

              Comment


              • #67
                Katsellut omaan diudiin tuollaista ap:n coiloverisettiä :http://www.tuningkauppa.com/epages/K...Products/63549 . Mitenkäs pyöränkulmien säätö tuon jälkeen? Millä arvoilla mennään/tuleeko alustan mukana jotkin säätöarvot? Säädettävät vakaajatangot on jo hankittu.

                Comment


                • #68
                  Yleensä nuo arvot haetaan liikkeessä olevan suuntauslaitteen tietokannasta. Jos autolle ei ole ilmoitettu kuin vakioalustan arvot niin sitten menee arpomiseksi. Yleensä tehdasmadalluksetkin on vain 20mm joten jos vedät audin täysin tonttiin niin arpapeliähän tuo on miten ne -20mm madallukselle speksatut kulmat toimii ja näkyy käyttäytymisessä.

                  Comment


                    #69
                    Mamasanilla oli poistossa s3 sopiva korkeus säädettävä bc-racingini alusta 715€ jos en väärin muista.

                    Comment


                    • #70
                      joko noita bc-racing alustoja saa katsastettua.

                      Itellä ollut k-sportti joka oli ihan ok alusta, mitä nyt pari uutta etujousta joutui vaihtamaan kun meni poikki ja oli hieman pintakova. Nykyinen Eibach Pro--streetti kyllä vie tämän kisan selvästi, hyvä sijoitus oli. takajouset toki hieman tymäkämmät eikä perä lasken näillä jousilla kauhean alas vaikka on säätölautaset pois.

                      Comment


                        #71
                        Saa mutta riippuu katsurista ja sen päivästä. Eli 100% varmasti ei saa.

                        Comment


                        • #72
                          Mitenkäs porukka on ajovalojen säädön hoitanut madalluksen jälkeen? S3:ssa kun on automaattinen tasonsäätö..

                          Coilover alusta asennettiin siis eräällä korjaamolla, ja siellä oltiin kovasti sitä mieltä että valojen tasonsäätö täytyy ohjelmoida uudestaan (madallus n. 30mm ja n.20mm), ja tekivätkin tuon. Tämän jälkeen Vag-Com antaa vikakoodia tasonsäädöstä, ja pyytää säätämään uudelleen. Tiistaina auto menossa takaisin sinne katsottavaksi, joten tarvitsisin infoa asiasta että tiedän joudunko maksamaan lisää säädöstä, vai tuleeko heidän korjata tuo omaan piikkiin. Kiitokset mahdollisista avuista!
                          Viimeksi muokannut okkim; 28.2.2015, 09:38. Perustelu: Viestit yhdistetty.

                          Comment


                          • #73
                            Oisko livahtanut sensorit väärään asentoon? Tai sitten menneet kokonaan rikki asennettaessa?

                            http://forums.vwvortex.com/showthrea...WERING-the-car

                            Comment


                            • #74
                              Audi A3 (8p) 1.6 sportback -05 madallus

                              Terve!

                              Olis tarkotus vähän madaltaa tota peliä , eli kyselisin että millasta alustasarjaa suosittelette tohon? Kohtuuhintanen tietenkin. 300€ maksais Jom coilover säädettävä sarja 20-60 mm , et jos joku suosittelee niin vois olla yks vaihtoehto. Vai onko liian halpa ollakseen hyvä?

                              Comment


                              • #75
                                ohitse aiheen mutta oot ehkäpä aina sillointällöin ajellut turussa motonetin ohitse ?
                                sattumalta nimittäin joku a3-8p pyörii sielläpäin aina välillä ja että samanlainen peli alla kuin itselläni (pois lukien moottorin litrat) :)

                                ps, itse en kyllä alentaisi 8p:tä juurikaan kun nyt jo vakiona vielä pärjää nippanappa kanttikivien yms kanssa niin itse pitäytyisin max 20mm alennuksesta jos on "pakko" alentaa.. tuosta kun madaltaa vielä enemmän niin sitten hidastetöyssytkin rupeaa jo nappaamaan kiinni :D
                                Viimeksi muokannut fsol77m; 27.5.2015, 22:09.

                                Comment


                                • #76
                                  Älä sorru Jom:n tekeleisiin, jos yhtään ajomukavuutta kaipaat. Vogtlandin sarjat ovat keskivertoa paremmat ja kohtuuhintaset, 500-600e saksasta tilaten. Toki pelkät madallusjousetkin voit ostaa, esim. H&R.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Minä laitoin vaimon A3:een Eibach -30mm madallusjouset ja ihan Kyb kaasu iskunvaimentimet. Auto on paljon vakaampi ajaa kuin vanhoilla 150tkm ajetuilla jousilla ja iskareilla. Minusta tuo päivitys ei ainakaan heikentämyt mukavuutta.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Tässä nurkilla kun asuu niin varmasti olen pyörinyt. Kyllä toi melko korkee on ja kun aina on pakko jotain autoille tehdä , niin laitataan tota sit kans. Toinen auto on vanha e kadetti joten osaan ja kierrän kaikki korokkeet jos mahdollista. Maavaraa siinäkään ei hirveesti ole

                                      Comment


                                        #79
                                        Jomin laitoin 3.2 quattroon keväällä, toistaiseksi ollut hintansa väärti (219€ saksasta rahteineen). Hitusen on säädetty korkeus valahtanut muutaman kuukauden aikana, saa nähdä oliko vain sisäänajoa...

                                        Comment


                                        • #80
                                          Tuli nyt hommattua se Jomin säädettävä. Etupäähän asennettu ja mitä nyt vähän ajeli niin tuntuu ihan ku olis vakio alusta. Ei oo mikään liian jäykkä. Sit olis takapään asennus, mutta miten pääsee käsiksi iskarin yläpään mutteriin? Pitääkö mahdollisesti irrottaa jotain muoveja jotta pääsee siihen käsiksi ilman että tulee tuhoa? Muutama ruuvi oli mutta ei lähtenyt irti.

                                          Comment


                                            #81
                                            Eikös sieltä pyöränkotelosta löytynyt sitä iskarin yläpäätä? Pitäs olla tollane rakenne.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Ai olisko se sit kuiteski noin yksinkertanen. Pitää kattoo millanen se uus iskari oli. Vai pitääkö tosta vanhasta ottaa joku osa tohon uuteen?

                                              Comment


                                              • #83
                                                Se uus näytti ihan perus iskarilta , eli tosta vanhasta pitää varmaan kiinnittää toi kiinnityskappale uuteen..

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Juuri näin kuin itsellesi vastasit ;)

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Jep. Kiitos vinkistä. Ei tule sit turhaan revittyä sisustuksia irti ja hajotettua mitään

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Lisäksi sellanen kysymys että voiko katsuri vaatia todistusta siitä että pyörän kulmat on säädetty kun lähtee tota muutoskatsastaa? On se aika kumma jos vaativat mut pitää ne kuiteski säätää/tarkistaa.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Ei konttorirotta kiinnostu muusta kuin TÜV-lapuista.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Kannattaa kuitenkin kulmat säätää kohdalleen, vaikka ei katsuri sitä vaatiskaan.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            No säädätin kulmat kuitenkin ja sen jälkeen konttorille. Kyllä ne hiukan kyseli että mites pyöränkulmat ? Oli sitten heti näyttää lappu siitäkin. Kauan sekin kesti että sai katottua ja tarkistettua kaikkien jousien ja iskareiden numerot, mutta läpi meni

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              S3 8p madallus

                                                              Elikkä s3 8p pitäisi löytää madallus sarja... Kivirekeä ei ole tarkoitus tehdä...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X