Alkuperäinen kirjoittaja noppae
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3/S3 madallus.
Collapse
X
-
A3 Sportback quattro ja 35mm madallus
Ikuinen aihe, mutta apuja kaivataan.
Auto on siis A3 SB 2.0TDI q vm-06. Nyt siinä on alla Audin alkuperäinen madallus, joka on sen 15-20mm. Tontiin pitäisi enemmän saada, mutta ko. laitteeseen ei oikein löydy yli 35mm madaltavaa jousisarjaa. Eli kysymys kuuluu, tuleeko tuolla 35mm sarjalla todellista madallusta vai jääkö liian traktoriksi? Säädettävät tolpat tietysti löytyisi, mutta tietäen oman innokkuuden niiden säätimseen, on sellaisen hankkiminen vähän niin ja näin.
Kaikki vinkit kelpaa, kiitokset!
Comment
-
S3 madallus
koitin tolla haulla selvittää asiaa ja osaan kysymyksistä sainkin vastauksen.
ostin h&r jousisarjan joka madaltaa 25/25 autoa edestä ja takaa.
tuleeko ton satsin kanssa ongelmia,kuten moni on kysynytkin,että ottaako ne vetoakselit sitten takana kiinni johonkin?
kuinka paljon joutuu takaa ja edestä purkamaan kun ton asentaa?
pitääkö ottaa vetoakselit auki edestä että saa tolpan tulemaan pois sieltä?
takana ilmeisesti on helpompi vaihtaa ne jouset sinne?
jos joku viisaampi viitsisi kertoa ja antaa apuja että kuinka paljon joutuu purkamaan ja mitä.
Comment
-
Ei ota mulla ainakaan vetarit mihinkään kiinni, ainoa miinus puoli on että taka camberit kääntyy aika hassuksi, vaikka ei tuon suurempi madallus ole kyseessä. Taka jouset saa vaihdettua kun irrottaa iskarin pultin, että saa takatukivarren kääntymään riittävän alas. Etutolpat on irroitettava ja purettava että jousen saa vaihdettua. Vetaria ei muistaakseni tarvii navasta irroittaa kyseisessä toimenpiteessä. Vaihda samalla iskarin yläpään kumit ja ohjauslaakerit.
Comment
-
Tuossa aika hyvät ja halvat ohjeet camperin säätöön pajalle.com
Tuli tännä vaihdettua jouset TT:seen, aikaa kului n.5h ensikertalaiselta.
Edessä tuotti ongelmia iskarin alapään irroitus, mutta rautakangella kun väänsi niin lähti.
Takapää todellakin helppo, mutta camperit pitää vielä laittaa.
Comment
-
Mulla on tommoset vaikka en kyllä ehtiny vielä kiinni lyödä.
Linkki:http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=4390
Comment
-
A3 8L -03 1.8t quattro madallus
ostin viime syksynä käytetyt 225/45 17" renkkaat ja vanteet. Autosta tuli kunnon city maasturi, eli nyt sitä pitäis saada madallettua.
mikähän olis hyvä sarja tohon alle?
Comment
-
Riippuu tietysti, että kuinka tonttiin haluat päästä ? Suosittelen jokatapauksessa säädettävää alustaa. Voit tarpeen tullen nostaa autoa vaikka talveksi, leimalle tai madaltaa lisää jos mieli muuttuu. Esimerkiksi KW Variante 1 olisi melkosen hyvä ja laadukas valinta A3 quattron alle. Ja tosta linkistä pääset kurkkiin paremmin ko. alustan tietoja. http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=3300
Comment
-
-
Tuota olen omassakin audissani miettinyt... Kun kääntää pyörät ajaessa linkkuun oikealle, niin apparin puolelta kuuluu laahaavaa ääntä, aivan kuin rengas laahaisi sisälokasuojaan. Mitään jälkeä en ole vaan löytänyt, niin rupesin miettimään, että voisiko se olla tuo vetari mistä aikaisemmin on puhuttu...
Comment
-
Nikod3mus
Nostetaan vähän vanhaa ketjua, kun tässä on vastaavaa asiaa.
Näin kevään korvilla kiiluu alustasarja mielessä ja olisin kysynyt kokemuksia niihin liittyen. Onko A3:ssa (8L) sitä ongelmaa, että kiinteällä madalluksella olevalla sarjalla jää keula ylös? Tuollainen 40/40 sarja on kiikarissa.
Ja samaan syssyyn vielä noista Powerflex puslista, että ne mitä ilmeisemmin kannattaa laittaa samaan syssyyn vanhojen vakioiden tilalle? Kannattaako tilata kaikki mitä saa, vai mitkä niistä nyt ovat ne olennaisimmat. Ajattelin alustavasti taakse laittaa ne yhdet mitä sinne on olemassa ja eteen tukivarsien molemmat parit.
Comment
-
Voin sanoa että, tukivarsien takimmainen pusla on ainoa mitä en uretaanista laittaisi. Monen erheen ja kokeilun jälkeen on TT mk1:sen kokokuminen pusla osoittautunut parhaaksi vaihtoehdoksi, kun haetaan kestävyyttä ja vastinetta rahalle. Muuten on vain käyttäjästä mitä puslaa sinne haluaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja adeoussi Näytä viestiItse juuri testailin asentaa kw1:stä -10 a3:een ja en jostain syystä saanu iskarin alapäätä irti ollenkaa. Ehkä alle sentistä jäi kiinni kun otti vakaajaan kiinni? Eli onko jotain tyyliä miten lähtee helposti?
Comment
Comment