Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3/S3 madallus.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Alkuperäinen kirjoittaja noppae Näytä viesti
    mulla oli kans se orkkis -20mm, täs ois huono kuva weitecin -40/40mm sarjasta:
    http://s252.photobucket.com/albums/h...t=P1010007.jpg ei kyllä anna hyvää kuvaa kun renkaat ei ole suorassa mutta kuitenkin... kyllä se hieman tasottu mutta ois keula saanu omasta mielestä laskea enemmän. Nuo yleensä ilmoitetaan: etupää/takapää mutta tuossa se voi kyllä tarkottaa että 55 ja 40mm välistä tapahtuu madallus.
    Rahiseeko helposti korokkeissa ja töyssyissä?

    Comment


    • #32
      ei ainakaan lokarit rahise, tilaa vähän liikaakin noilla 18"lla, mutta puskurin oon kyllä saanut jopa irtikin parkkiksen kanttarissa :) mutta toi s3 puskin on vähän aakosen puskinta matalampikin...

      Comment


      • #33
        A3 Sportback quattro ja 35mm madallus

        Ikuinen aihe, mutta apuja kaivataan.

        Auto on siis A3 SB 2.0TDI q vm-06. Nyt siinä on alla Audin alkuperäinen madallus, joka on sen 15-20mm. Tontiin pitäisi enemmän saada, mutta ko. laitteeseen ei oikein löydy yli 35mm madaltavaa jousisarjaa. Eli kysymys kuuluu, tuleeko tuolla 35mm sarjalla todellista madallusta vai jääkö liian traktoriksi? Säädettävät tolpat tietysti löytyisi, mutta tietäen oman innokkuuden niiden säätimseen, on sellaisen hankkiminen vähän niin ja näin.

        Kaikki vinkit kelpaa, kiitokset!

        Comment


          #34
          S-Line alusta on -30mm verrattuna normaaliin alustaan eli tuo -35mm ei muuta asiaa mihinkään suuntaan.

          Comment


          • #35
            Hieman kyllä epäilen tuon S-line alustasarjan olevan 30/30 sarja. K.A.W:lta löytyisi 40/30 sarja eli tuolla olisi mahdollista ainakin hieman pudottaa tuota autoa. Onko kellään mitään hajua tuosta K.A.W laadusta?
            Viimeksi muokannut laituri; 1.8.2008, 09:25.

            Comment


            • #36
              Menee hieman yksin puheluksi, mutta ei se mitään.

              K.A.W:lta löytyy quattroon 55/45 sarja ja tuollainen tuli tilattua. Laitellaan taas info, kun paketti saapuu ja saadaan jouset alle. Laitellaan tänne myös ennen ja jälkeen kuvat.

              Comment


              • #37
                S3 madallus

                koitin tolla haulla selvittää asiaa ja osaan kysymyksistä sainkin vastauksen.
                ostin h&r jousisarjan joka madaltaa 25/25 autoa edestä ja takaa.
                tuleeko ton satsin kanssa ongelmia,kuten moni on kysynytkin,että ottaako ne vetoakselit sitten takana kiinni johonkin?

                kuinka paljon joutuu takaa ja edestä purkamaan kun ton asentaa?
                pitääkö ottaa vetoakselit auki edestä että saa tolpan tulemaan pois sieltä?
                takana ilmeisesti on helpompi vaihtaa ne jouset sinne?

                jos joku viisaampi viitsisi kertoa ja antaa apuja että kuinka paljon joutuu purkamaan ja mitä.

                Comment


                • #38
                  Ei ota mulla ainakaan vetarit mihinkään kiinni, ainoa miinus puoli on että taka camberit kääntyy aika hassuksi, vaikka ei tuon suurempi madallus ole kyseessä. Taka jouset saa vaihdettua kun irrottaa iskarin pultin, että saa takatukivarren kääntymään riittävän alas. Etutolpat on irroitettava ja purettava että jousen saa vaihdettua. Vetaria ei muistaakseni tarvii navasta irroittaa kyseisessä toimenpiteessä. Vaihda samalla iskarin yläpään kumit ja ohjauslaakerit.

                  Comment


                  • #39
                    mites sitten niiden taka camperien kanssa,kuluuko sitten takarenkaat sisäreunasta sileiksi,vai miten toi vaikuttaa??

                    Comment


                    • #40
                      Tuossa aika hyvät ja halvat ohjeet camperin säätöön pajalle.com

                      Tuli tännä vaihdettua jouset TT:seen, aikaa kului n.5h ensikertalaiselta.
                      Edessä tuotti ongelmia iskarin alapään irroitus, mutta rautakangella kun väänsi niin lähti.
                      Takapää todellakin helppo, mutta camperit pitää vielä laittaa.

                      Comment


                      • #41
                        Mulla on tommoset vaikka en kyllä ehtiny vielä kiinni lyödä.

                        Linkki:http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=4390

                        Comment


                        • #42
                          tota vähän ajattelinkin että ne renkaat takana kuluu sitten.

                          aika suolaisen hintaiset on noi säädettävät tukivarret.
                          paljonkohan mahtaisi maksaa,kun ostais tollaset tavalliset tukivarret ja tekisi itse niistä säädettävät.no taitaa tulla halvemmaksi ostaa slamitilta ne kuitenkin.

                          Comment


                          • #43
                            Osaako kukaan sanoa paljonko pitää madaltaa ,että vetari rupeaa ottamaan vakaajaan kiinni?

                            Comment


                            • #44
                              A3 8L -03 1.8t quattro madallus

                              ostin viime syksynä käytetyt 225/45 17" renkkaat ja vanteet. Autosta tuli kunnon city maasturi, eli nyt sitä pitäis saada madallettua.

                              mikähän olis hyvä sarja tohon alle?

                              Comment


                              • #45
                                Riippuu tietysti, että kuinka tonttiin haluat päästä ? Suosittelen jokatapauksessa säädettävää alustaa. Voit tarpeen tullen nostaa autoa vaikka talveksi, leimalle tai madaltaa lisää jos mieli muuttuu. Esimerkiksi KW Variante 1 olisi melkosen hyvä ja laadukas valinta A3 quattron alle. Ja tosta linkistä pääset kurkkiin paremmin ko. alustan tietoja. http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=3300

                                Comment


                                  #46
                                  Millä olette ottaneet etupään iskarin olasta irti? Muistelen, että se on sellaisella sovitteella ja sitä olkaa pitää jollain levittää, että tolppa tulee pois. Riittääkö jos jollain tuurnalla yrittää levittää vai onko esim. biltemannissa sopivaa avainta tarjolla?

                                  Comment


                                  • #47
                                    Gti golffissa 50mm riittää ja johan kolisee.. Eli varmaan saman verran audissakin.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Mulla on etupää madallettu 55mm eikä vielä ota mikään mihinkään kiinni.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Tuota olen omassakin audissani miettinyt... Kun kääntää pyörät ajaessa linkkuun oikealle, niin apparin puolelta kuuluu laahaavaa ääntä, aivan kuin rengas laahaisi sisälokasuojaan. Mitään jälkeä en ole vaan löytänyt, niin rupesin miettimään, että voisiko se olla tuo vetari mistä aikaisemmin on puhuttu...

                                        Comment


                                        • #50
                                          A3 8P 2.0 TDI CC madallus

                                          elikkä tallissa ois vanteet (a8 replica, 225/35R19).

                                          kysymys kuuluu että kuinka paljon kannattaa/pystyy madaltaa autoa ettei paikat raavi kiinni?

                                          Comment


                                          • #51
                                            Laitettu pari viikkoa sitten omaan A3 8P 2.0FSI:hin H&R:n -45mm joka kulmasta laskeva alustasarja. Vanteet 19"*8,5" ET45 renkaina 235/35. Muuten meni hyvin rengas/vannesetti alle mutta takakaaren niitin joutui hiomaan pois/pienemmäksi.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Tuo vanne ei taida olla kuin 8" levee?
                                              Tuolla rengastuksella saat varmaan laittaa niin lintaksi kun vaan ite tykkäät :)
                                              takaa saattaa jäädä hieman sisään vanne mulla ainakin a4 spacerit taka vanteissa.
                                              Spacerit siis ulkonäöllisistä syistä :)

                                              Comment


                                              • #53
                                                Itellä kans laskeetu 99 kolmosta 55/40 eikä ota mikään kiinni, renkaat on 225-40-18.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  kiitoksia paljon vastauksista...
                                                  taidanpa tökkästä siihen -35mm madalluksen.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Nostetaan vähän vanhaa ketjua, kun tässä on vastaavaa asiaa.

                                                    Näin kevään korvilla kiiluu alustasarja mielessä ja olisin kysynyt kokemuksia niihin liittyen. Onko A3:ssa (8L) sitä ongelmaa, että kiinteällä madalluksella olevalla sarjalla jää keula ylös? Tuollainen 40/40 sarja on kiikarissa.

                                                    Ja samaan syssyyn vielä noista Powerflex puslista, että ne mitä ilmeisemmin kannattaa laittaa samaan syssyyn vanhojen vakioiden tilalle? Kannattaako tilata kaikki mitä saa, vai mitkä niistä nyt ovat ne olennaisimmat. Ajattelin alustavasti taakse laittaa ne yhdet mitä sinne on olemassa ja eteen tukivarsien molemmat parit.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Voin sanoa että, tukivarsien takimmainen pusla on ainoa mitä en uretaanista laittaisi. Monen erheen ja kokeilun jälkeen on TT mk1:sen kokokuminen pusla osoittautunut parhaaksi vaihtoehdoksi, kun haetaan kestävyyttä ja vastinetta rahalle. Muuten on vain käyttäjästä mitä puslaa sinne haluaa.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Kyseiseen aiheeseen liittyen, onko kenelläkään tietoa miten tollasesta 09 vuosimallin CC:stä lähtee takaverhoilu irti että pääsee taka iskareihin käsiksi? Entä tarviiko etupäästä purkaa paljon kamaa että saa etutolpat irti?

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Itse juuri testailin asentaa kw1:stä -10 a3:een ja en jostain syystä saanu iskarin alapäätä irti ollenkaa. Ehkä alle sentistä jäi kiinni kun otti vakaajaan kiinni? Eli onko jotain tyyliä miten lähtee helposti?

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja adeoussi Näytä viesti
                                                            Itse juuri testailin asentaa kw1:stä -10 a3:een ja en jostain syystä saanu iskarin alapäätä irti ollenkaa. Ehkä alle sentistä jäi kiinni kun otti vakaajaan kiinni? Eli onko jotain tyyliä miten lähtee helposti?
                                                            Varmaan vakaajan tanko irti? Millä sait tuon takakontin verhoilun irti?

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Pitää saada auto kunnolla nosturilla ylös niin pääsee paremmin laittaan kamoja kii ja sitä vakaajaa irrotteleen. Verhoilu lähtee mun mielestä kontista irrottamalla siitä sivusta muoviosia pois. Itse en kerinnyt viel sinne asti mut näin luulen/uskon asian olevan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X