Potilaana A4 B7 Avant 2.0tdi;
1 Fault Found
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 175678 km
Time Indication: 0
Date: 2111.15.31
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
RPM: 1596 /min
Speed: 82.0 km/h
Duty Cycle: 0.0 %
Voltage: 14.44 V
Mass Air / Rev.: 1005.0 mg/str
Duty Cycle: 63.8 %
Bin. Bits: 00000000
Readiness: 0 1 0 0 0
Sytytti myös moottorin vikavalon, ja kadotti tehoista reilusti yli puolet kesken moottoritieajon. Yön seistyään vikavalo ja vika oli tiessään, mutta koodi jäi. Auto ostettu pari viikkoa sitten, joten myyjän vastuulle tuo varmaan menee? Onko EGR järkevä tulpata, vaihtaa, vai huoltaa olemassaoleva?
1 Fault Found
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 175678 km
Time Indication: 0
Date: 2111.15.31
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
RPM: 1596 /min
Speed: 82.0 km/h
Duty Cycle: 0.0 %
Voltage: 14.44 V
Mass Air / Rev.: 1005.0 mg/str
Duty Cycle: 63.8 %
Bin. Bits: 00000000
Readiness: 0 1 0 0 0
Sytytti myös moottorin vikavalon, ja kadotti tehoista reilusti yli puolet kesken moottoritieajon. Yön seistyään vikavalo ja vika oli tiessään, mutta koodi jäi. Auto ostettu pari viikkoa sitten, joten myyjän vastuulle tuo varmaan menee? Onko EGR järkevä tulpata, vaihtaa, vai huoltaa olemassaoleva?
Comment