Pierburgin pystyy puhdistamaan esim. CRC:n Contact Cleanerilla. Verkot on vähän tiellä, sillä aine pitää saada kuumalangalle asti. Voi tietysti olla, että puhdistus ei auta mutta kannattaa kokeilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Taas MAF rikki
Collapse
X
-
Ajattelin käydä moista tököttiä ostamassa ja testata.
Nyt tuon maffin huomaa parhaiten siitä varmaan kun lämä pohjassa ei mitään jihaa-tuntemuksia aiheuta. Ei se raketti ole ehjänäkään, mutta jotain pitäs tapahtua :)
Ahtopaineetkin on hieman alla kanttii, mutta selkeesti kuuluu kun n75 kyllä säätää paineita. Mistä lie johtuu.
Comment
-
Kuten aiemminkin olen foorumilla maininnut, ei niihin ilmamassa-arvoihin pidä tuijottaa liikaa.
Esim 1.9TDI-koneiden eri tehoversioissa on monissa spec-arvo aina 850 ja maksimi saavutettava actual-arvo vaihtelee konetyypin mukaan.
Noista tarvike-maffeista senverran, että useinkaan ne ei toimi toivotulla tavalla. Dieseleissä yleensä antavat samalla ilman virtauksella isompaa arvoa kuin alkuperäinen. Joskus tämä tuntuu tietenkin siltä että voimaa olis pirusti enemmän, usein kuitenkin aiheuttaa vikamuistiin vian "ilmamassanmittari, epäuskottava signaali". Monesti vielä lisääntynyt pa-syöttö aiheuttaa sivutuotteena ahtopaineen liikakasvua isoilla kierroksilla.
Bensamoottoreissa vastaavat oireet ovat nykiminen, musta savu, lambdaviat vikamuistissa.
Comment
-
Eli tarkoitin siis sitä, että mitattu MAX loppuu kuin seinään. Eikö 1Z koneessa sitten ole yli 847.9mg/ asteikkoa. AJM PD:ssä tarvikemaf antaa yli 1200mg/s arvoja.
Eli mistä tiedän onko tuo wanhuuttaan jo hieman kangistunut vai ihan normaali? Ettei turhaan tuollaista tartte ostaa.
Nyt tuo antaa vain hetkellisesti tuon tavoitteen jääden muuten aina alle.
Comment
Comment