Moni varmaan on huomannutkin, että APR Finland on ajellut time attackia Seat Leonilla. Sekä kausi 2013, että 2014 päättyivät voitokkaasti, kun ensin kaappiin kahmaistiin Euroopan mestarin titteli, ja viime vuonna unlimited-luokan Suomen mestaruus.
Tämä vuosi oli kakkostilojen vuosi, ja plakkariin kertyi sekä NETA-sarjan, että Euroopanmestaruuskisojen kakkossijat.
Nyt uskollisesti palvellut Leon siirtyy uusiin tehtäviin, ja tilalle rakennetaan uusi peli. Aihiona on Saksasta tänään Suomeen kotiutunut Audi R8 4.2.
Kuvia tulee nyt aluksi tuonne:
http://ylipaine.kuvat.fi/kuvat/R8/
Autolla käydään nyt ajelemassa testikisa ensi sunnuntaina Alastarossa, jonka jälkeen se nostetaan orrelle ja aloitetaan päivitykset.
Nykyiset speksit siis:
4.2fsi, 420hv
R-tronic - vaihteisto
ohjaamossa turvakaaret
keraamijarrut takana
coilover-alusta
riisuttu ja kevennetty
tunnistamaton virisofta
Tulossa ainakin:
Paremmat kaaret
Holinger LG6-kilpavaihteisto
Motec M1 moottorinvalvonta ja tiedonkeruu
Keraamijarrut eteen
parempi alusta
leveämmät renkaat
aerodynamiikkaa
lisää tehoja
Projektissa on mukana Quattrowolrd sekä GTI, joten kannattaa seurailla molempia niitäkin, jos aihe kiinnostaa. Pistelen linkit tulemaan, kunhan ehdin.
GTI-lehteen tulee myös sellaista materiaalia, joka ei tule verkkoon, joten sitäkin kannattaa silmäillä.
Pitkiä iltoja siis luvassa.
Tämä vuosi oli kakkostilojen vuosi, ja plakkariin kertyi sekä NETA-sarjan, että Euroopanmestaruuskisojen kakkossijat.
Nyt uskollisesti palvellut Leon siirtyy uusiin tehtäviin, ja tilalle rakennetaan uusi peli. Aihiona on Saksasta tänään Suomeen kotiutunut Audi R8 4.2.
Kuvia tulee nyt aluksi tuonne:
http://ylipaine.kuvat.fi/kuvat/R8/
Autolla käydään nyt ajelemassa testikisa ensi sunnuntaina Alastarossa, jonka jälkeen se nostetaan orrelle ja aloitetaan päivitykset.
Nykyiset speksit siis:
4.2fsi, 420hv
R-tronic - vaihteisto
ohjaamossa turvakaaret
keraamijarrut takana
coilover-alusta
riisuttu ja kevennetty
tunnistamaton virisofta
Tulossa ainakin:
Paremmat kaaret
Holinger LG6-kilpavaihteisto
Motec M1 moottorinvalvonta ja tiedonkeruu
Keraamijarrut eteen
parempi alusta
leveämmät renkaat
aerodynamiikkaa
lisää tehoja
Projektissa on mukana Quattrowolrd sekä GTI, joten kannattaa seurailla molempia niitäkin, jos aihe kiinnostaa. Pistelen linkit tulemaan, kunhan ehdin.
GTI-lehteen tulee myös sellaista materiaalia, joka ei tule verkkoon, joten sitäkin kannattaa silmäillä.
Pitkiä iltoja siis luvassa.
Comment