Taaaaas olisi talliin ilmestynyt uusi projekti kohde.. Erona aiempiin on se että auto on valmiiksi "tuunattu" sitä edellisen omistajan toimesta minkä edellinen omistaja on sitten raiskannut pilalle.. Ostin kun halvalla sain...
Auto on siis 1.8TQ, nahkasisustalla, kattoikkunalla, kolmepuolaisella ratilla, isommalla mittaristolla(ajotietokone,volttimittari, öljynlämpömittari). Sisusta on pysyny siistissä kunnossa, mitä nyt kyynärnojan kansi on eksynyt jonnekin matkalla.
Kori:
Facelift valot, xenonit, peilikalvot, rs4 etupuskuri, sivuhelmat, takapuskuri, Takalasin pyyhin poistettu.
Ruostetahan on päässyt tulemaan etulokasuojiin ja takakontin alakulmaan. Lasikuituiset helmat on ottaneet itseensä kivisateessa..Muutenkin maalipinta epäsiistissä kunnossa... Hyi etttä..
Tekniikka:
Alkuperäinen 1.8t, 3"downpipe + putkisto + kisakatti, bsr suodatin lämpöpellillä, Isokeula cuuleri ja 2" ahtoputket rst..
Penkitetty 205hv ja rekisteriotteessa 143kw!!
Öljyä vuotaa jostain reilusti ja samoin laskee allensa jäähdytin nestettä.
Alusta:
Weitec säädettävä alustasarja, vahvistetut tukivarret, talveksi 17" nastat mustaksi maalatuilla vanteilla, kesäksi 19" inter action mess 2
Hifit:
Pioneer moottorisoitu dvd mankka, Vahvistimet: spl dynamics 2000d ja spl dynamics 2604. SPL DYNAMICS 2002 Etupää: Rainbow germanium tuplamideillä. Takapää:Rainbow koakselit 6.5". Basso: MDS 10" paine elementti. Konkka: avg 3f
Ostaessani auton myyjä sanoi abs valon ja huutomerkin johtuvan kuluneista jarrupaloista edessä ja takana... Noo Vaihdoin autoon Zimmermannin rei`itetyt levyt kunnon paloilla eikä valo hävinnyt.. Vika ilmeisesti abs yksiköstä minkä tossa purin ja lähetän eräälle clulaiselle joka boksin osaa korjata.. Toivottavasti korjaantuu..
Samalla kun levyt ja palat uusittiin eteen ja taakse uusittiin apukuskin puolen murros, taemmat alatukivarret kahtapuolta ja tehtiin aurauskulminen säätö.. kaikki muu vaikutti olevan kunnossa.. rupesi autokin kulkemaan suoraan..
Seuraavaksi alkaa öljynvuodon selvittäminen tarvii ensiks teetättää jossain moottoripesu kun on alapuolelta niin öljyssä..
Alla muutamia kuvia tilanteesta...



Auto on siis 1.8TQ, nahkasisustalla, kattoikkunalla, kolmepuolaisella ratilla, isommalla mittaristolla(ajotietokone,volttimittari, öljynlämpömittari). Sisusta on pysyny siistissä kunnossa, mitä nyt kyynärnojan kansi on eksynyt jonnekin matkalla.
Kori:
Facelift valot, xenonit, peilikalvot, rs4 etupuskuri, sivuhelmat, takapuskuri, Takalasin pyyhin poistettu.
Ruostetahan on päässyt tulemaan etulokasuojiin ja takakontin alakulmaan. Lasikuituiset helmat on ottaneet itseensä kivisateessa..Muutenkin maalipinta epäsiistissä kunnossa... Hyi etttä..
Tekniikka:
Alkuperäinen 1.8t, 3"downpipe + putkisto + kisakatti, bsr suodatin lämpöpellillä, Isokeula cuuleri ja 2" ahtoputket rst..
Penkitetty 205hv ja rekisteriotteessa 143kw!!
Öljyä vuotaa jostain reilusti ja samoin laskee allensa jäähdytin nestettä.
Alusta:
Weitec säädettävä alustasarja, vahvistetut tukivarret, talveksi 17" nastat mustaksi maalatuilla vanteilla, kesäksi 19" inter action mess 2
Hifit:
Pioneer moottorisoitu dvd mankka, Vahvistimet: spl dynamics 2000d ja spl dynamics 2604. SPL DYNAMICS 2002 Etupää: Rainbow germanium tuplamideillä. Takapää:Rainbow koakselit 6.5". Basso: MDS 10" paine elementti. Konkka: avg 3f
Ostaessani auton myyjä sanoi abs valon ja huutomerkin johtuvan kuluneista jarrupaloista edessä ja takana... Noo Vaihdoin autoon Zimmermannin rei`itetyt levyt kunnon paloilla eikä valo hävinnyt.. Vika ilmeisesti abs yksiköstä minkä tossa purin ja lähetän eräälle clulaiselle joka boksin osaa korjata.. Toivottavasti korjaantuu..
Samalla kun levyt ja palat uusittiin eteen ja taakse uusittiin apukuskin puolen murros, taemmat alatukivarret kahtapuolta ja tehtiin aurauskulminen säätö.. kaikki muu vaikutti olevan kunnossa.. rupesi autokin kulkemaan suoraan..
Seuraavaksi alkaa öljynvuodon selvittäminen tarvii ensiks teetättää jossain moottoripesu kun on alapuolelta niin öljyssä..
Alla muutamia kuvia tilanteesta...




Comment