Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8tq avant kunnostus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    pitää se vaihtaa samalla jos ei hirveitä maksa :)..

    Ostakee joku toi takapuskuri pois.. Saapi hyvällä hintaa.. Voisin vaihtaa sen myös alkuperäiseen puskuriin!!!! yhteydenotot privan kautta!!
    Viimeksi muokannut joni89; 7.1.2013, 19:01. Perustelu: lisäystä

    Comment


    • #62
      Ahtopaineet teki ihmepiikkejä kun painoi ronttosta kunnolla.. Nousi "jopa" 1bar.. Vaihdoin n75 venttiilin slamitilta ja letkun n75 ja kellon välille.. Ahdot rauhoittuivat tasaisemmiksi ja loogisiksi.. Ihmettelen vaan miten lastutettunakin ahtaa vaan ton 0,6-0,7bar..

      Comment


      • #63
        Nostellaanpas tätäkin projektia henkiin.. Aikaa taas ollut keskittyä tähänkin. Noi ovikaiutin viritykset sai väistyä ja alkuperäiset verhoilut löysivät paikalleen. Etukaiuttimiksi tulee joku matala 5"25 erkkasarja.. Keskikonsolin teippailin hiilikuitu teipillä kuten myös ahtomittarin telineen.. Öljypohjan tiivisteen vaihto ohjelmassa viikon päästä, ei tarvii olla jatkuvaan lisäämässä.. Päätin ylimaalata auton kun vähän joka paikassa jotain.
        Kesä vanteiden Fiksailu alkoi myös huulet sai perusteellisen kiillotuksen ja keskiosat maalataan krafiitin matta mustiksi.. Kuvia laitan kun saan siirreltyä koneelle asti.

        Comment


        • #64
          Nyt tarviis apua!!! Kun virta-avain ei palaudu stsrttiasennosta kun itse kääntämällä onko vika virtalukon pohjassa vai itse virtalukossa?? Kellään ihan konkreettista kokemusta? Sen verran purkamista että mielellään hommaa osat ja kokoaa samalla

          Comment


            #65
            Virtalukon pohjasta varmaan murtunut muovit. Vaihdoin omaan autoon vlukon pohjan niin sieltä oli jo murtumassa mutta palanen ei ollut vielä irronnut. Yhdessä C4 100 audissa oli tuo sama vika kuin sinulla. Siitä piti kääntää ja avain manuaalisesti takaisin. Oli murtunut muovit vlukon pohjan takapäästä. Ihan rasitusmurtumaa se on.
            Purkamistahan tuossa ei ole kuin ratti ja ratin ympärysmuovit pois.

            Comment


            • #66
              Matkasiko tämä auto iltapäivällä hinurin lavalla keula osumaa saaneena?

              Comment


              • #67
                Ok.. Eli pitää hommata virtalukon pohja ja purkaa sit ratin seutu.. Joo kyllä matkasi :D.. otti vähän osumaa kun meni mersun sprintterin perseeseen...

                Comment


                • #68
                  Tosiaan audi pajalla ja uutta osaa pitää halia kasaan... ONKO kenelläkään nurkissa pyörimässä alkuperäistä takapuskuria? voisin ostaa pois!!
                  KÄYKÖ sedanin takapuskuri farmariin?? mitä eroa?

                  Comment


                    #69
                    Ei käy sedanin farkkuun, ja toisinpäin.. Avantin puskurissa on semmonen syvennys päällä luukkua varten. On sedanissaki, mutta ei niin iso.

                    Comment


                    • #70
                      Ok! Joo kulkineella tosiaan oli polttava halu hakea läheisyyttä MB sprintterin perästä.. Äkkijarrutus liikenne valoihin.. Noh sen jälkeen, sakko käteen, lääkärille ja auto hinurilla pajalle. Pajalla kävin päivän purkamassa keulaa ja katsomassa mitä kaikkea pitää uusia.. Listahan kattaa uusi rieger rs ABS puskuri, facelift valot, syyläri, lauhdutin, maski, kone pelti, jakopään koppa, visko+flekti ja n75 vena.. Noh samalla kori hiplataan kuntoon ja maalataan ylite koko auto.. Ens viikon alkuun olis tarkoitus saada läjään.. Kesävanteetkin saivat päällensä grafiitin mustan mattavärin puoliin

                      Comment


                      • #71
                        Auto hiottu kauttaaltaan, lommot yms. Oikaistu ja kaikki tilatut osat saapuneet.. Maanantaina auto pohjamaaliin ja tiistaina pinta.. Keulan jos sais kasattua jossain välissä.. Samalla tuli hitsattua AUDIN merkit lokareista umpeen..

                        Comment


                        • #72
                          Auto puskureita vaille läjässä ja mieli hyvä... Kunnes auto käyntiin ja nestettä koneeseen.. Anturitukki kappaleina rinta pellin ja koneen välissä.. No marmorilta uusi koppa+tiivisteet+anturi.. Onkohan mitenkä inhottava vaihtaa? Ainakin näyttää kohtuu inhottavalle

                          Comment


                          • #73
                            Kohtuu hyvin on koneen pitänyt nytkähtää kun on se vesitukki kopsahtanut rintapeltiin..

                            Comment


                            • #74
                              Laita nyt samaan konkurssiin uudet moottorin ja vaihteiston kannatinkumit, ne on yleensä aika valmista tavaraa jo.

                              Comment


                                #75
                                Ei oo paha vaihtaa. Kädet mahtuu mukavasti vaikka näyttää ahtaalta.

                                Comment


                                • #76
                                  Miten se nyt on toi virtalukko homma kun ei palauta startti asennosta? Kävin katsomassa tarviketta 7€ ja alkuperäinen 60€.. Kummassakaan ei ole minkäänlaista palautusta! Siis kun kääntää meisselillä.. Onko mahdollista että palautin jousi olisi virtalukon rungossa?

                                  Comment


                                  • #77
                                    Vihdoin vähän kuvaa olleesta ja menneestä..
                                    Pusun jälkeen




                                    Kaikki pinnat hiottununa ja peiteltynä ennen maalausta, paitsi katto


                                    Eilen päivällä.. Puskureita vaille kasattu..


                                    Eilen tuli ruuvattua kesävalssit samalla alle ja vaihdettua se vesitukki :D
                                    Viimeksi muokannut joni89; 12.4.2013, 09:49. Perustelu: lisäystä

                                    Comment


                                    • #78
                                      Auto kasassa.. Vikana on että turbo ei sano mitään.. ahdot nousee alipaineelta 0. Kyseinen venttiili vuotaa rintapellin puolelta.. Voiko johtua siitä? Heitin tohon vähän teippiä ympärille että olisiko vaikuttanut mutta ei...

                                      Comment


                                      • #79
                                        Siinäpä olisi valmiista kulkineesta kuva.. Ainoastaan vanteiden keskikupit puuttuu.. Odotellaan ebaysta mustia audilogolla olevia

                                        Comment


                                        • #80
                                          Voiko vika olla ahtimessa.. Törmäyksessä hukkaportin kello jäänyt auki.. Turbo ei tosiaan sano mitään..

                                          Comment


                                            #81
                                            N75 tötseli irti tai rikki?

                                            Comment


                                            • #82
                                              ei oo vika n75(kokeiltu toisella).. Eikös vikatilassakin pitäisi ahtaa sen 0,3? Tää ei niinkuin sano mitään. Laiskenpi kuin 1.2l vapari :D.. pystyykö kone vetämään itsensä todelliseen 0 tilaan kun konetta on pyöräytetty ilman välijäähyä? Eli ahtoputket irti

                                              Comment


                                              • #83
                                                Seuraavaksi pitää katsoa hukkaportti ja rumpata liikkuuko läppä

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Mietin vaan että eihän ilmastointi liity millään lailla auton muuhun järjestelmään? Nimittäin lauhduttimeen meneviä putkia ei liitetty lauhduttimeen..

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Vika ilmeisesti löytyi.. Katsoin hukkaportin kalvon päätä että näyttäisi olevan vääntynyt rintapeltiin päin (törmäyksestä) sitä telinettä, missä 2 pulttia väänsin sorkkaraudalla suoraan ja kappas ahtoja rupesi löytymään.. Tosin vähän hitaasti aluksi mutta kun kierrosta saa rupeaa vetämään.. Pitää vähän vielä vääntää jos läppä vieläkin vähän auki..
                                                    Saakohan tuon hukkiksen uusittua ilman ahtimen purkua jos tanko on vääntynyt jotenkin

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      yksinpuhelu jatkuu :D.. Vian aiheuttaja siis oli hukkaportin kellossa.. Sitä säätämällä(sorkkaraudalla) löytyi oikea kohta ja ahdot nousee nätisti 1baariin.. On se mukava kun auto toimii!

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Metodilla "karu", tehty hienosäätö säästi muutaman tunnin töitä.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Kyllä! Voi olla että markuksen luona tullaan vielä uudestaankin käymään!

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Kyllä nyt kokeilee... Aamulla klo.5.00 ajamaan töihin ja 5min ajonjälkeen ohituksen aikana taakse ilmestyi aivan järkyttävä sininen utu pilvi.. Ja sitähän tuli ihan jatkuvalla syötöllä.. Noh 1km pysähdys, konepelti ylös, jäähdytin nesteet konehuoneessa(lämpötila anturi pompannut paikaltaan) ja ahtimen pakopesä aivan punainen.. Auto pyöri pihalla 10min ennen lähtöä, koneen lämmöt olivat vajaassa 90c.. Onkohan näin että kolarissa ahdin otti oikeasti itseensä ja nyt akseli poikki.. En ymmärrä miten nesteet tuli yhtä äkkiä ulos.. Vai halkesko kansi

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              No niiiii.. Tunnin verran auton kanssa pajalla ja totesimme että Öljyt OK, Turbo OK.. lämpötila-anturi pullahtaa vaan paineen kasvaessa pois.. Syyläri kylmä ja alavesiletkut kylmät.. Neste ei kierrä koneessa.. Huomenna Termostaatti irti ja vaihto..
                                                              Kuviteltu "savu" olikin Vesihöyryä.. Kun nesteet pullahtivat ulos..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X